Ogłoszenie z dnia 2007-11-23
Wrocław: Przetrg nieograniczony na dowóz uczestników WTZ w Henrykowie.
Numer ogłoszenia: 230567 - 2007; data zamieszczenia: 23.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Caritas Archidiecezji Wrocławskiej, ul. Katedralna 7, 50-328 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3271300, fax 071 3271302.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kościelna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetrg nieograniczony na dowóz uczestników WTZ w Henrykowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na stałym przewozie osób niepełnosparwnych - uczestników WTZ w Henrykowie. Stały przewóz polegać będzie na przewozie uczestników z ich miejsca zamieszkania do WTZ w Henrykowie pl Cystersów 5 i z powrotem do miejsca zamieszkania, a więc dwa kursy dziennie po tej samej trasie. Od dnia obowiązywania umowy tj. od 01.01.2008 trasa przejazdu obejmuje następujące miejscowości: - do WTZ Henryków - Ząbkowice Śląskie - Starczów - Kamieniec Ząbkowicki - Pomianów Górny - Doboszowice - Ziębice - Henryków - z WTZ Henryków - Ziębice - Ząbkowice Śląskie - Starczów - Kamieniec Ząbkowicki - Pomianów Górny - Doboszowice Dzienna, jednorazowa liczba uczestników do przewozu wynosi 21 osób Szacowana ilość dni przewozów wyniesie 220 dni.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.34.00 - Transport osób niepełnosprawnych1 Kod CPV wg słownika 2008: 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie może ubiegać się wykonawca, który spełnia następujące warunki: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuja potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, - znajduja się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych oferentom przez zamawiającego oraz uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kserokopie lub odpisy, i tak: 1. Wypełniony formularz oferty (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ) 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami z art. 22 Ustawy - prawo zamówień publicznych - wg załącznik nr 2 do SIWZ 3. Aktualny wypis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającej dopuszcenie oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, lub inny odpis aktu założycielskiego spółki czy też inny dokument właściwy dla oferenta - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, o której mowa w art. 7 ust. 2 pkt. 1 Ustawy z dnia 6 września 2001 o transporcie drogowym (Dz. U. Nr 204/2004 r. poz. 2088). 5.Zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 3
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WTZ Henryków pl. Cystersów 5 57-210 Henryków.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2007 godzina 11:00, miejsce: W siedzibie Warsztatów Terapii Zajęciowej w Henrykowie przy pl. Cystersów 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługi serwisowe i naprawy pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu - 5 części
- Sukcesywne usługi pralnicze dla Areszt Śledczego we Wrocławiu
- "Świadczenie usług outsourcingu pracowniczego dla Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach - zadania"
- Usługa dostarczenia zapasowego łącza internetowego dla Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu na okres 36 miesięcy
- Sukcesywna dostawa odczynników do typowania antygenów zgodności tkankowej klasy I i II, a także zestawów do oznaczania genów KIR metodą PCR-SSP oraz programu do analizy.
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego Województwa Dolnośląskiego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Tczów w 2025 roku
- USŁUGA DOWOZU UCZESTNIKÓW DZIENNEGO DOMU POMOCY DLA SENIORÓW W NISKU
- Usługa transportowa, świadczona dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Słomkowie w Gminie Aleksandrów Kujawski
- Transport uczestników sekcji sportowych MOSiR Bochnia na zawody sportowe, turnieje i zgrupowania w okresie styczeń - grudzień 2025 r.
- Transport uczestników Klubu Seniora w ramach projektu nr FELD.07.09-IP.01-0011/23 pn. " CUŚ DOBREGO 2 " z EFS Plus w ramach programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021.
- Usługi transportowe w zakresie lokalnego transportu zbiorowego na terenie Gminy Namysłów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.