Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-29
Kraków: usługi poligraficzne dotyczące sezonu koncertowego 2010/2011 (NA.215-ZP2/10
Numer ogłoszenia: 230594 - 2010; data zamieszczenia: 29.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Filharmonia im. Karola Szymanowskiego w Krakowie , ul. Zwierzyniecka 1, 31-103 Kraków, woj. małopolskie, tel. 912 4229477, faks 012 4224312.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.filharmonia.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi poligraficzne dotyczące sezonu koncertowego 2010/2011 (NA.215-ZP2/10.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi drukarskie/poligraficzne dotyczące sezonu koncertowego 2010/2011, niezbędne do funkcjonowania Zamawiającego. Punkt 6 siwz zawiera szczegółowy wykaz usług oraz ich przewidywane ilości. Ilości te mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy. Ostateczna ilość poszczególnych usług będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Z uwagi na charakter i specyfikę przedmiotowych usług zostały one podzielone na osiem następujących części: 1. Druk afiszy (18560 szt.). 2. Skład i druk programów (28460 szt.). 3. Druk mini folderów (24000 szt.). 4. Druk kalendarzy (1500 szt.), wizytówek (750 szt.), wykonanie teczek reklamowych (1000 szt.). 5. Druk plakatów citylight (500 szt.). 6. Druk plakatów (15250 szt.), ulotek (10000 szt.) pod nazwą WW. 7. Druk programów specjalnych (9400 szt.). 8. Druk książki Sezon 2010/2011 (1800 szt.)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca w tym zakresie złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena nastąpi według formuły spełnia/ nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w zakresie doświadczenie wymaga się od Wykonawcy wykonania lub wykonywania (wykonywania - w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych), co najmniej jednej analogicznej do przedmiotu zamówienia usługi drukarskiej/poligraficznej o wartości nie niższej niż 277255,74 zł brutto jeżeli Wykonawca składa ofertę na całość zamówienia lub odpowiednio dla każdej części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę, czyli dla części pierwszej 73102,40 zł brutto, dla części drugiej 78006,80 zł brutto, dla części trzeciej 10248,00 zł brutto, dla części czwartej 10810,01 zł brutto, dla części piątej 13654,18 zł brutto, dla części szóstej 31320,45 zł brutto, dla części siódmej 41679,90 zł brutto, dla części ósmej 18800,01 zł brutto, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentu potwierdzającego, że usługa ta została wykonana należycie (potwierdzeniem mogą być referencje). Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 11.1.a siwz w oparciu o formułę spełnia/ nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca w tym zakresie złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena nastąpi według formuły spełnia/ nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca w tym zakresie złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena nastąpi według formuły spełnia/ nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca w tym zakresie złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena nastąpi według formuły spełnia/ nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 0.8
- 2 - Jakość druku - 0.2
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.filharmonia.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Filharmonia im. Karola Szymanowskiego w Krakowie, ul. Zwierzyniecka 1, 31-103 Kraków, pokój nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2010 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria (pokój nr 5) Filharmonii im. Karola Szymanowskiego w Krakowie - ul. Zwierzyniecka 1, 31-103 Kraków.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Druk afiszy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Druk afiszy (18560 szt.). Szczegółowy opis w SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Skład i druk programów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Skład i druk programów (28460 szt.). Szczegółowy opis w SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Druk mini folderów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Druk mini folderów (24000 szt.). Szczegółowy opis w SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Druk kalendarzy, wizytówek, wykonanie teczek reklamowych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Druk kalendarzy (1500 szt.), wizytówek (750 szt.), wykonanie teczek reklamowych (1000 szt.). Szczegółowy opis w SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.03.2011.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Druk plakatów citylight.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Druk plakatów citylight (500 szt.)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Druk plakatów, ulotek pod nazwą WW.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Druk plakatów (15250 szt.), ulotek (10000 szt.) pod nazwą WW..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Druk programów specjalnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Druk programów specjalnych (9400 szt.)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Druk książki Sezon 2010/2011.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Druk książki Sezon 2010/2011 (1800 szt.)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Roboty budowlane, prace konserwatorskie i restauratorskie na Starym Cmentarzu Podgórskim w Krakowie - Etap 3 i Etap 4.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy ścieżki rowerowej wraz z kładką przez Wisłę wzdłuż ul. Nowohuckiej - Program Budowy Ścieżek Rowerowych
- Dostawa serwera dla WIMiIP - DE-dzp.272-247/25
- wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji usług szkoleniowych w tematyce "organizacja pomocy społecznej" zgodnie z programem zatwierdzonym przez Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej
- Obsługa konserwacji i kontroli szczelności wraz z serwisem, w skład których wchodzą: agregaty chłodnicze, klimakonwektory współpracujące, systemy VRF/ Multisplit, klimatyzatory typu split........
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Poprawa sprawności energetycznej oraz modernizacja Zespołu Pałacowo-Parkowego AGH w Młoszowej - etap II - DE-dzp.272-226/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych
- Usługa druku i oprawy 2 tytułów książek
- Usługa druku, montażu i demontażu materiałów wielkoformatowych w przestrzeniach Centrum Spotkania Kultur w Lublinie
- "Usługa drukowania offsetowego i cyfrowego plakatów na potrzeby Teatru Wielkiego - Opery Narodowej"
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych
- Usługa wykonania kalendarzy oraz tarcz dla potrzeb jednostek będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 6021.
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.