To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-17
Łuków: Wykonanie pogwarancyjnego serwisu urządzeń wchodzących w skład FCR
Numer ogłoszenia: 230598 - 2013; data zamieszczenia: 17.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 92931 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie, ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego 3, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 025 7989074, faks 025 7989074.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie pogwarancyjnego serwisu urządzeń wchodzących w skład FCR.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: CPV: 50.42.12.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę pogwarancyjnych usług serwisowych urządzeń wchodzących w skład sytemu FCR, zainstalowanych w siedzibie Zamawiającego: 1. Czytnik płyt obrazowych CAPSULA XL szt. 2 (nr ser.: 66521076, 66521094) 2. Konsola CR szt. 2 (nr ser.: 66722815, 66422315) 3. Stacja lekarska (nr ser.: 47158100002) Zakres serwisu: - przeprowadzenia trzech okresowych przeglądów urządzeń; - 18 bezpłatnych napraw serwisowych w okresie trwania umowy; - dostarczenie wszystkich części zamiennych do urządzeń: Capsula XL II i Drypix 4000 związanych z naprawami i przeglądami z wyłączenie materiałów eksploatacyjnych oraz wyposażenia i oprogramowania opcjonalnego; - serwis zdalny oraz wsparcie telefoniczne lub przez pocztę elektroniczną w rozwiązaniu problemów związanych z pracą urządzeń; - comiesięczne wizyty serwisowe związane z programem kontroli jakości systemu FCR.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FUJIFILM EUROPE GMBH (SP. Z O.O.) ODDZIAŁ W POLSCE
jakie przetargi wygrała firma
FUJIFILM EUROPE GMBH (SP. Z O.O.) ODDZIAŁ W POLSCE
- FUJIFILM Europe GMBH Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. Oddział w Polsce, Al. Jerozolimskie 178, 02-486 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 240333,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 292653,90
Oferta z najniższą ceną: 292653,90 / Oferta z najwyższą ceną: 292653,90
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.