eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinPostępowanie w trybie z wolnej ręki pod nazwąusuwanie skutków pożaru w akumulatorowni (nr sprawy 11/16)



Ogłoszenie z dnia 2016-03-04

Lublin: Postępowanie w trybie z wolnej ręki pod nazwą: usuwanie skutków pożaru w akumulatorowni (nr sprawy 11/16)
Numer ogłoszenia: 23059 - 2016; data zamieszczenia: 04.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Lublinie, ul. prof. Antoniego Gębali 6, 20-093 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 7185125, faks 81 7185125.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie w trybie z wolnej ręki pod nazwą: usuwanie skutków pożaru w akumulatorowni (nr sprawy 11/16).

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa baterii akumulatorów, montaż UPSów (o mocy 60 kvA) oraz baterii akumulatorów zapewniających podtrzymanie zasilania na okres minimum 1 godziny..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.43.10.00 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Elektroniki Stosowanej CES Sp. z o.o. , 30-732 Kraków, ul. Biskupińska 14, 30-732 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 137184,36

  • Oferta z najniższą ceną: 137184,36 / Oferta z najwyższą ceną: 137184,36

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamawiający zastosował tryb z wolnej ręki na podst. art. 67 ust. 1 pkt 3 Pzp, ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, a wymagane było natychmiastowe wykonanie zamówienia i nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia W nocy w dniu 03.02.2016r. w Uniwersyteckim Szpitalu Dziecięcym w Lublinie miał miejsce pożar w pomieszczeniu akumulatorowni (najprawdopodobniej doszło do zwarcia w akumulatorze) - jest to przyczyna zewnętrzna, której Zamawiający nie mógł przewidzieć i przyczyny nie leżą po stronie Zamawiającego. Uszkodzeniu uległa instalacja mająca na celu podtrzymanie zasilania w gniazdach rezerwowanych w przypadku braku lub awarii zasilenia podstawowego. Po wstępnych oględzinach stwierdzono, że akumulatory będące integralną częścią UPSów zostały uszkodzone. Stan urządzeń UPSów oceniony został na zły. Urządzenia były pokryte sadzą i nie nadawały się do ponownego załączenia. Nastąpiła konieczność wstrzymania wszystkich zabiegów operacyjnych na Bloku Operacyjnym z powodu braku zasilenia gwarantowanego. Oddział Intensywnej Terapii i Stacji Dializ miały tylko zasilenie podstawowe, i tak jak w przypadku Bloku Operacyjnego brakowało gwarantowanego zasilenia awaryjnego. W celu przywrócenia pracy Bloku Operacyjnego (w stopniu minimalnym) oraz zapewnienia wszystkim w/w oddziałom zasilenia awaryjnego należało w trybie natychmiastowym wykonać tymczasowe zasilenie awaryjne. W tym celu należało dokupić część akumulatorów oraz oczyścić zabrudzone UPSy i skonfigurować je z nowo dostarczonymi akumulatorami które gwarantowały czas podtrzymania około 1 godzinę. Jest to wyjątkowa sytuacja i wymagane było natychmiastowe wykonanie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.