Ogłoszenie z dnia 2016-03-04
Lublin: Postępowanie w trybie z wolnej ręki pod nazwą: usuwanie skutków pożaru w akumulatorowni (nr sprawy 11/16)
Numer ogłoszenia: 23059 - 2016; data zamieszczenia: 04.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Lublinie, ul. prof. Antoniego Gębali 6, 20-093 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 7185125, faks 81 7185125.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie w trybie z wolnej ręki pod nazwą: usuwanie skutków pożaru w akumulatorowni (nr sprawy 11/16).
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa baterii akumulatorów, montaż UPSów (o mocy 60 kvA) oraz baterii akumulatorów zapewniających podtrzymanie zasilania na okres minimum 1 godziny..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.43.10.00 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.02.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM ELEKTRONIKI STOSOWANEJ "CES" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM ELEKTRONIKI STOSOWANEJ "CES" SP. Z O.O.
- Centrum Elektroniki Stosowanej CES Sp. z o.o. , 30-732 Kraków, ul. Biskupińska 14, 30-732 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 137184,36
Oferta z najniższą ceną: 137184,36 / Oferta z najwyższą ceną: 137184,36
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający zastosował tryb z wolnej ręki na podst. art. 67 ust. 1 pkt 3 Pzp, ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, a wymagane było natychmiastowe wykonanie zamówienia i nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia W nocy w dniu 03.02.2016r. w Uniwersyteckim Szpitalu Dziecięcym w Lublinie miał miejsce pożar w pomieszczeniu akumulatorowni (najprawdopodobniej doszło do zwarcia w akumulatorze) - jest to przyczyna zewnętrzna, której Zamawiający nie mógł przewidzieć i przyczyny nie leżą po stronie Zamawiającego. Uszkodzeniu uległa instalacja mająca na celu podtrzymanie zasilania w gniazdach rezerwowanych w przypadku braku lub awarii zasilenia podstawowego. Po wstępnych oględzinach stwierdzono, że akumulatory będące integralną częścią UPSów zostały uszkodzone. Stan urządzeń UPSów oceniony został na zły. Urządzenia były pokryte sadzą i nie nadawały się do ponownego załączenia. Nastąpiła konieczność wstrzymania wszystkich zabiegów operacyjnych na Bloku Operacyjnym z powodu braku zasilenia gwarantowanego. Oddział Intensywnej Terapii i Stacji Dializ miały tylko zasilenie podstawowe, i tak jak w przypadku Bloku Operacyjnego brakowało gwarantowanego zasilenia awaryjnego. W celu przywrócenia pracy Bloku Operacyjnego (w stopniu minimalnym) oraz zapewnienia wszystkim w/w oddziałom zasilenia awaryjnego należało w trybie natychmiastowym wykonać tymczasowe zasilenie awaryjne. W tym celu należało dokupić część akumulatorów oraz oczyścić zabrudzone UPSy i skonfigurować je z nowo dostarczonymi akumulatorami które gwarantowały czas podtrzymania około 1 godzinę. Jest to wyjątkowa sytuacja i wymagane było natychmiastowe wykonanie zamówienia.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- dostawa leków ogólnych i wyrobów medycznych - 103 pozycje (ponowienie)
- RDW w Zamościu: Budowa magazynu soli na terenie Obwodu Drogowego w Józefowie.
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ulic: Roweckiego, Okulickiego i Pajdowskiego w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Sukcesywne dostawy odczynników diagnostycznych - 1 zadanie
- Zakup i dostawa samochodu osobowego na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.