Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-03
Kraków: Dostawa i uruchomienie komputera stacjonarnego, urządzenia wielofunkcyjnego oraz dostawa drukarki 3D dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. Sprawa znak: DZP/CM/242/2-21/ZP/14
Numer ogłoszenia: 230601 - 2014; data zamieszczenia: 03.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum , ul. Św. Anny 12, 31-008 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 433 27 29, faks 12 433 27 29.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-uj.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i uruchomienie komputera stacjonarnego, urządzenia wielofunkcyjnego oraz dostawa drukarki 3D dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. Sprawa znak: DZP/CM/242/2-21/ZP/14.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i uruchomienie komputera stacjonarnego, urządzenia wielofunkcyjnego oraz dostawa drukarki 3D dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. Sprawa znak: DZP/CM/242/2-21/ZP/14. Przedmiot zamówienia obejmuje 3 części: Część I - komputer stacjonarny; Część II - urządzenie wielofunkcyjne; Część III - drukarka 3D; i został szczegółowo opisany w Załączniku nr 2a, 2b i 2c do SIWZ - Konfiguracja, parametry i warunki wymagane przedmiotu zamówienia, parametr punktowany. - Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy i wyprodukowany nie wcześniej niż w 2014r. - Oferowany sprzęt musi posiadać pakiet usług gwarancyjnych i wsparcie techniczne producenta obejmujące użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej. Warunki gwarancji zawarte w Załączniku nr 2a, 2b, 2c do SIWZ - Konfiguracja, parametry i warunki wymagane przedmiotu zamówienia, parametr punktowany. - Oświadczenie wykonawcy potwierdzające oznakowanie oferowanego sprzętu znakiem CE (zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30.08.2002r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2010r. nr 138, poz. 935 z późn. zm.) oraz odpowiadać w/w normie w zakresie kompatybilności elektromagnetycznej zgodnej z dyrektywą UE 2004/108/WE). - Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnianie przez oferowany sprzęt wymogów normy ENERGY STAR 5.0 w odniesieniu do charakterystyki energetycznej, dostępnej na stronie www.eu-energystar.org - dot. II części - urządzenia wielofunkcyjnego. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.Dostawę przedmiotu zamówienia wraz z transportem do wskazanych jednostek UJ CM. 2. Uruchomienie sprzętu - dotyczy Części I i Części II. 3. Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim, oprogramowań systemowych i instalacyjnych na nośnikach CD oraz kart gwarancyjnych. 4. Udzielenie gwarancji jakości nie krótszej niż wskazana w Załączniku nr 2a, 2b i 2c do SIWZ. 5. Świadczenie serwisu gwarancyjnego na warunkach określonych w Załączniku nr 2a, 2b, 2c do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.12.10.00-3, 30.23.21.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji - 10
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.cm-uj.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20,
31-351 Kraków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Oferty zostaną otwarte w siedzibie Działu Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31-351 Kraków, pok. nr 244.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Komputer stacjonarny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I została szczegółowo opisana w Załączniku nr 2a do SIWZ - Konfiguracja, parametry i warunki wymagane przedmiotu zamówienia, parametr punktowany.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Urządzenie wielofunkcyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II została szczegółowo opisana w Załączniku nr 2b do SIWZ - Konfiguracja, parametry i warunki wymagane przedmiotu zamówienia, parametr punktowany.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Drukarka 3D.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III została szczegółowo opisana w Załączniku nr 2c do SIWZ - Konfiguracja, parametry i warunki wymagane przedmiotu zamówienia, parametr punktowany.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych osobom doprowadzanym do wytrzeźwienia w Miejskim Centrum Profilaktyki Uzależnień w Krakowie
- Żyw.26.2.2024 Dostawy art. żywnościowych w I połowie 2025
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Krakowskiego Centrum Seniora - dostawa pieczywa i artykułów ciastkarskich
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Krakowskiego Centrum Seniora - dostawa art. zbożowych, przetworów, przypraw i słodyczy oraz mrożonek
- DOSTARCZANIE JEDNORAZOWYCH MATERIAŁÓW NIESTERYLNYCH WG 2 PAKIETÓW
- Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawów wyświetlaczy interaktywnych z uchwytem ściennym, laptopów, komputerów stacjonarnych i oprogramowania komputerowego, urządzeń sieciowych oraz przenośnej kamery.
- Zakup stacji roboczych (komputerów) wraz z niezbędnym oprogramowaniem tj. systemem operacyjnym i pakietem biurowym na potrzeby Urzędu Gminy Dobra
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz laserów przemysłowych
- Zakup sprzętu informatycznego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Sierpcu
- Dostawa komputerów i sprzętu komputerowego do 3 szkół podstawowych na terenie gminy Janów Lubelski
- Dostawa komputerów i monitorów na potrzeby Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.