Ogłoszenie z dnia 2008-09-23
Wrocław: Roboty budowlane w ramach przystosowania pomieszczeń do prowadzenia zajęć dla osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 230631 - 2008; data zamieszczenia: 23.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Caritas Archidiecezji Wrocławskiej , ul. Katedralna 7, 50-328 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3271300, fax. 071 3271302.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.caritas.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: kościelna osoba prawna będąca organizacją pożytku publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane w ramach przystosowania pomieszczeń do prowadzenia zajęć dla osób niepełnosprawnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających m.in. na wykonaniu prac adaptacyjnych budynku przy ul. Horbaczewskiego 20 we Wrocławiu, oraz instalacji sanitarnych, elektrycznych, telefonicznej i komputerowej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu: 1. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W szczególności wykonawca, w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie obiektu o powierzchni co najniej 1000 m2 i o wartości robót minimum 300 000 zł. 3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny w/w warunków według reguły spełnia/nie spłenia, na podstawie złożonych dokumentów, wymienionych poniżej. Zamawiający dokona oceny wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w następujący sposób: Wykonawca za wskazanie, w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonania jednej roboty budowlanej polegającej na remoncie obiektu o powierzchni co najniej 1000 m2 i o wartości robót minimum 300 000 zł. - otrzyma 0 punktów. Za każdą kolejną wykazaną taką robotę budowlaną wykonawca otrzyma 2 punkty, jednak nie więcej niż punktów 10. Waga warunku - 100%. Zamawiający dokona oceny punktowej wniosków, które zostały złożone przez wykonawcóe niepodlegających wykluczeniu z postępowania według wzoru: Ocena punktowa wniosku = liczba punktów za warunek x 100..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, na potwierdzenie spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu, winien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków działu w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp (w przypadku wspólnego ubiegania się o dzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w/w oświadczenie musi dotyczyc każdego z nich). 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wczesniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówiennia przez dwóch lub więcej wykonawców przedmiotowy dokument musi być złożony przez każdego z nich odrębnie). 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadajacych swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potweirdzających ich należyte wykonanie (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie zamówienia, wykaz wraz z wymaganymi dokumentami musi być złożony przez wykonawców wspólnie ubeigających się o udzielenie niniejszego zamówienia, ocena będzie dokonana łącznie)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Caritas Archidiecezji Wrocławskiej ul. Katedralna 7, 50-328 Wrocław, sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie robót budowlanych polegających na dociepleniu przegród budowlanych w komorach zsypowych w budynkach przy ulicy Kolistej 2-4, ulicy Kolistej 6-8, ulicy Kolistej 9-11, ulicy Kolistej 10-12, ulicy Kolistej 14-16, ulicy Kolistej 18-20, ulicy Kolistej 22-24, ulicy Kolistej 26-28 na terenie osiedla "Kozanów IV" we Wrocławiu.
- DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH ORAZ WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO (2 ZADANIA)
- Dostawa i montaż dźwigu osobowego o napędzie elektrycznym w obiekcie Urzędu Miejskiego Wrocławia przy al. M. Kromera 44 we Wrocławiu
- 41.2025 Sukcesywna dostawa odczynników firmy Promega lub równoważnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Sukcesywna dostawa odczynników firm Affinity, Biorbyt, Cayman Chemicals, Clontech, Demeditec, EIAab, GenomeMe, Jackson Immunoresearch, ScienCell, Stemcell, Takara Bio, (...) lub równoważnych dla UMW
- 29.2025 Sukcesywne usługi drukowania i dostawy materiałów poligraficznych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, Remont elewacji oraz remont podwórza
- Budowa i wyposażenie hali magazynowo - garażowej
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 91, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Termomodernizacja czterech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Przebudowa drogi gminnej Wiatrowo - Wiatrowo-Las
- Wymiana nawierzchni boiska wielofunkcyjnego na ORLIKU przy Zespole Szkół Ogólnokształcących na Strzemięcinie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.