eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głubczyce › Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Pomorzowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-03

Głubczyce: Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Pomorzowice
Numer ogłoszenia: 230669 - 2009; data zamieszczenia: 03.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Głubczyce , ul. Niepodległości 14/16, 48-100 Głubczyce, woj. opolskie, tel. 077 4853021 w. 230, faks 077 4852416.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glubczyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Pomorzowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont świetlicy wiejskiej wraz zagospodarowaniem terenu i urządzeniem placu zabaw w miejscowości Pomorzowice. W zakres robót objętych przedmiotem zamówienia wchodzą : 1) Roboty rozbiórkowe. 2) Roboty murarskie. 3) Posadzki. 4) Tynki i okładziny. 5) Stolarka wewnętrzna. 6) Malowanie . 7) Wewnętrzne instalacje elektryczne. 8) Instalacje sanitarna. 9) Instalacja wodociągowa. 10) Instalacja centralnego ogrzewania. 11) Wyposażenie świetlicy wiejskiej. 12) Wyposażenie placu zabaw. 13) Nawierzchnie placu zabaw. 14) Chodnik. 15) Niwelacja terenu. 16) Ogrodzenie placu zabaw. 17) Odmłodzenie żywopłotu, nasadzenie krzewów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.43.21.13 - Kładzenie parkietu 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 10 000,00 zł. Szczegółowe informacje dotyczące zasad wnoszenia wadium zawarte będą w SIWZ, która zostanie przekazana Wykonawcom zaproszonym do składania ofert

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.); Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie każdego wykonawcy odrębnie). - Wykonawca spełnia warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: a)Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie , należycie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia i wartością minimum 200 000,00 zł. brutto każda. Za roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający będzie uznawał wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie lub remoncie ( przebudowa/remont) rozumiana według definicji zawartej w ustawie Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 roku ( tekst jedn. z 2006 r. Dz. U. Nr 156, poz.1118 ze zm. ) . Wymogiem jest aby wykazane zamówienia były poparte dokumentami o należytym ich wykonaniu . b)Wykonawca spełnia warunek jeżeli dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, spełniającymi co najmniej następujące wymagania : - kierownik budowy , posiadającą uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego w specjalności konstrukcyjno- budowlanej , - kierownik robót , posiadającą uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych , - kierownik robót , posiadającą uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych , posiadającymi aktualny wpis na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Warunki odnoszące się do właściwości Wykonawcy, znaczenie, sposób dokonywania oceny: Warunek : doświadczenie wykonawcy. Zamawiający przyzna 100 punktów wykonawcy, który w wykazie robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, wykaże się największą ilością wykonanych robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiotowi zamówienia. Pozostali Wykonawcy otrzymają punkty wynikajace z ilorazu ilości robót danego wykonawcy do największej ilości robót. Zamawiający dokona oceny punktowej wniosków, które zostały złożone przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; 2. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; . 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania, 5. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 6. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ; 7. pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostęonienia osób zdolnych do wykonania zamówienia ,jeżeli w wykazie , o którym mowa w pkt.6. wykonawca wskazał osoby , którymi będzie dysponował..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 10.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wraz z zaproszeniem do składania ofert zamawiający przekazuje wykonawcy specyfikację istotnych warunków zamówienia. Koszt specyfikacji 50 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Głubczycach , ul.Niepodległości 14 , 48-100 Głubczyce , pokój nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskiech w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.