eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźBieżące oczyszczanie terenów wewnętrznych w dzielny Widzew

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-03

Łódź: Bieżące oczyszczanie terenów wewnętrznych w dzielny Widzew
Numer ogłoszenia: 230675 - 2009; data zamieszczenia: 03.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Łodzi Delegatura Łódź -Widzew , Al. Piłsudskiego 100, 92-326 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 638-53-42, 6385352, faks 042 6385343.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące oczyszczanie terenów wewnętrznych w dzielny Widzew.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy: - omiatanie ręczne chodników, pasów przykrawężnikowych, opasek bezpieczeństwa i innych utwardzonych nawierzchni oraz usuwanie z trawników liści i śmieci komunalnych tj. papieru, niedopałków papierosów, opakowań po napojach itp. wraz z ich wywozem do zakładów zajmujących się utylizacją (potwierdzenie odbioru zanieczyszczeń do wglądu Zamawiającego), - usuwanie wykwitów zielonych rosnących w szparach nawierzchni jezdni, pomiędzy płytami chodników i na opaskach przykrawężnikowych, - koszenie traw na terenach zielonych w miarę potrzeb (co najmniej 3 razy) w okresie od maja do października wraz z wywozem odpadów roślinnych do kompostowni, - oczyszczanie ze śniegu i lodu chodników i innych utwardzonych nawierzchni poprzez odgarnięcie w miejsce nie powodujące zakłóceń w ruchu pieszych i pojazdów, - w okresie zimowym posypywanie chodników mieszanką piasek+sól, w celu zapobiegania gołoledzi, - w przypadku intensywnych opadów śniegu na polecenie Zamawiającego wywóz śniegu na zwałowisko miejskie wskazane przez Zamawiającego, - opróżnianie koszy na śmieci i psie odchody z częstotliwością zapewniającą ich nieprzepełnianie, - utrzymanie koszy na śmieci w należytym stanie sanitarnym i technicznym, - uzupełnianie zniszczonych i skradzionych koszy na śmieci poprzez rozstawianie lub montaż w gruncie nowych koszy po pobraniu ich z miejsca wskazanego przez Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp. tj.: 1.1. prowadzą działalność gospodarczą w rozumieniu ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U.2004.173.1807), 1.2. posiadają zezwolenie na prowadzenie na terenie Miasta Łodzi działalności w zakresie zbierania oraz transportu odpadów komunalnych, zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r o odpadach ( Dz. U.2001.62.628 z późn. zm. ), 1.3. nie wyrządzili szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, 1.4.nie otwarto w stosunku do nich likwidacji lub nie ogłoszono upadłości, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku, 1.5.nie zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 1.6.osoby fizycznej prawomocnie nie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, 1.7.w spółce jawnej, wspólnika prawomocnie nie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, 1.8.w spółce partnerskiej, partnera lub członka zarządu prawomocnie nie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, 1.9.w spółce komandytowej oraz spółce komandytowo-akcyjnej, komplementariusza prawomocnie nie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, 1.10.osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie nie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, 1.11.podmioty zbiorowe, wobec których sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują należycie minimum 2 usługi odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia; za takie Zamawiający uzna prace porządkowe o wartości min. 80 000 zł. brutto każda. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50 000,- zł. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia/ nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach złożonych przez Wykonawcę. Z treści dokumentów winno wynikać jednoznacznie spełnienie warunków udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Aktualne zezwolenie na prowadzenie na terenie Miasta Łodzi działalności w zakresie zbierania oraz transportu odpadów komunalnych, 3.Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie, 4. Aktualną na dzień składania ofert polisę ubezpieczeniową potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia. 5. 0świadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy pzp. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości ( wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert )..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.uml.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Łodzi, Delegatura Łódź - Widzew, 92-326 Łódź, al. Piłsudskiego 100, Referat Komunalny.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2009 godzina 09:45, miejsce: UMŁ Delegatura Łódź - Widzew, Łódź, al. Pilsudskiego 100, Referat Komunalny,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 01 NAZWA: Bieżące oczyszczanie terenów wewnętrznych w dzielnicy Widzew - Rej. I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy: Omiatanie ręczne chodników, pasów przykrawężnikowych, opasek bezpieczeństwa i innych utwardzonych nawierzchni oraz usuwanie z trawników liści i śmieci komunalnych tj. papieru, niedopałków papierosów, opakowań po napojach itp. wraz z ich wywozem do zakładów zajmujących się utylizacją (potwierdzenie odbioru zanieczyszczeń do wglądu Zamawiającego); usuwanie wykwitów zielonych rosnących w szparach nawierzchni jezdni, pomiędzy płytami chodników i na opaskach przykrawężnikowych; koszenie traw na terenach zielonych w miarę potrzeb (co najmniej 3 razy) w okresie od maja do października wraz z wywozem odpadów roślinnych do kompostowni; oczyszczanie ze śniegu i lodu chodników i innych utwardzonych nawierzchni poprzez odgarnięcie w miejsce nie powodujące zakłóceń w ruchu pieszych i pojazdów; w okresie zimowym posypywanie chodników mieszanką piasek+sól, w celu zapobiegania gołoledzi; w przypadku intensywnych opadów śniegu na polecenie Zamawiającego wywóz śniegu na zwałowisko miejskie wskazane przez Zamawiającego; opróżnianie koszy na śmieci i psie odchody z częstotliwością zapewniającą ich nieprzepełnianie; utrzymanie koszy na śmieci w należytym stanie sanitarnym i technicznym; uzupełnianie zniszczonych i skradzionych koszy na śmieci poprzez rozstawianie lub montaż w gruncie nowych koszy po pobraniu ich z miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Orientacyjna wielkość terenów wchodzących w skład rejonu I - 10,296 ha.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 02 NAZWA: Bieżące oczyszczanie terenów wewnętrznych w dzielnicy Widzew - rej. II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy: Omiatanie ręczne chodników, pasów przykrawężnikowych, opasek bezpieczeństwa i innych utwardzonych nawierzchni oraz usuwanie z trawników liści i śmieci komunalnych tj. papieru, niedopałków papierosów, opakowań po napojach itp. wraz z ich wywozem do zakładów zajmujących się utylizacją (potwierdzenie odbioru zanieczyszczeń do wglądu Zamawiającego); usuwanie wykwitów zielonych rosnących w szparach nawierzchni jezdni, pomiędzy płytami chodników i na opaskach przykrawężnikowych; koszenie traw na terenach zielonych w miarę potrzeb (co najmniej 3 razy) w okresie od maja do października wraz z wywozem odpadów roślinnych do kompostowni; oczyszczanie ze śniegu i lodu chodników i innych utwardzonych nawierzchni poprzez odgarnięcie w miejsce nie powodujące zakłóceń w ruchu pieszych i pojazdów; w okresie zimowym posypywanie chodników mieszanką piasek+sól, w celu zapobiegania gołoledzi; w przypadku intensywnych opadów śniegu na polecenie Zamawiającego wywóz śniegu na zwałowisko miejskie wskazane przez Zamawiającego; opróżnianie koszy na śmieci i psie odchody z częstotliwością zapewniającą ich nieprzepełnianie; utrzymanie koszy na śmieci w należytym stanie sanitarnym i technicznym; uzupełnianie zniszczonych i skradzionych koszy na śmieci poprzez rozstawianie lub montaż w gruncie nowych koszy po pobraniu ich z miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Orientacyjna wielkość terenów wchodzących w skład rejonu II - 10 330 ha.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.