Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-23
Łańcut: Rewitalizacja zabytkowych budynków maneżu, kasyna i storczykarni Muzeum - Zamku w Łańcucie - Działanie 2: Przebudowa budynku Maneżu z przeznaczeniem na obiekt obsługi ruchu turystycznego zwanym Podkarpackim Centrum Dziedzictwa oraz budowa przyłączy wodociągowego, kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz miejsc postojowych
Numer ogłoszenia: 230688 - 2007; data zamieszczenia: 23.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum - Zamek w Łańcucie, ul. Zamkowa 1, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, tel. 017 2252008 do 10, fax 017 2252012.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamek-lancut.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja zabytkowych budynków maneżu, kasyna i storczykarni Muzeum - Zamku w Łańcucie - Działanie 2: Przebudowa budynku Maneżu z przeznaczeniem na obiekt obsługi ruchu turystycznego zwanym Podkarpackim Centrum Dziedzictwa oraz budowa przyłączy wodociągowego, kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz miejsc postojowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku maneżu. Do wnętrza budynku ma zostać wprowadzony zwielokrotniony element ram z drewna klejonego, którego ażur wydziela strefy funkcjonalne. Na obrzeżach tworzy się uliczka. Zaplecza wszystkich sklepów, zaplecza gastronomiczne, wydzielone pomieszczenia socjalne, pokoje ochrony i przewodników obudowane będą matowym, nieprzeźroczystym szkłem. Istniejące ściany podłużne Maneżu wraz z otworami okiennymi oraz schodzącą w dół zabytkową więźbą pozostawione zostaną jako oprawa uliczki z latarniami, drzewami, sadzawkami, ogródkami kawiarni, eksponując przekrycie hali. W rejonie głównego wejścia zaprojektowano antresolę, rodzaj galerii z widokiem na unikalną konstrukcję dachu. Do wykończenia posadzek w centralnej części użyta zostanie kostka brukowa, do wykończenia posadzki uliczek - drewno. Z uwagi za zabytkowy charakter więźby dachowej wszystkie niezbędne instalacje obsługujące pomieszczenia Maneżu będą prowadzone pod poziomem posadzki i wyprowadzone na zewnątrz (dotyczy to również instalacji wentylacji mechanicznej). Wykonania wymaga również częściowe podpiwniczenie istniejącego budynku. Plac wejściowy wykorzystywany będzie do organizacji imprez plenerowych - wymaga wykonania nawierzchni i elementów małej architektury. Projekt będzie dofinansowany z funduszy Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 4, 5, 6, 7 do SIWZ
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych , sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 100.000,00 zł (sto tysięcy złotych)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: a) wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: a. jedną robotę budowlaną o wartości min. 2.000.000.00 zł (dwa miliony złotych) netto (bez podatku od towarów i usług VAT) polegającą na wybudowaniu obiektu budowlanego lub budynku oraz, b. jedną robotę budowlaną w obiekcie zabytkowym lub wzniesienie obiektu w strefie zabytkowej o wartości 300.000,00 zł (trzysta tysięcy złotych) netto (bez podatku od towarów i usług VAT), b) dysponuje i wskaże do realizacji niniejszego zamówienia: a. kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane, będącego członkiem Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającego co najmniej pięcioletni staż na stanowisku kierownika budowy oraz co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych. b. kierownika robót sanitarnych, posiadającego pełne uprawnienia do kierowania robotami w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, będącego członkiem Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającego co najmniej trzyletni staż na stanowisku kierownika robót w zakresie sieci i instalacji sanitarnych oraz co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę jeżeli: a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 2.000.000,00 (dwa miliony złotych) 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia). Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy składają w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę następujące dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga! W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć wymagane w punkcie 1 dokumenty dotyczące wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzającego wykonanie w tym okresie co najmniej: a. jednej roboty budowlanej o wartości min. 2.000.000.00 zł (dwa miliony złotych) netto (bez podatku od towarów i usług VAT) polegającej na wybudowaniu obiektu budowlanego lub budynku oraz, b. jednej roboty budowlanej w obiekcie zabytkowym lub wzniesienie obiektu w strefie zabytkowej o wartości 300.000,00 zł (trzysta tysięcy złotych) netto (bez podatku od towarów i usług VAT), Wykaz powinien zawierać: krótki opis robót (rodzaj robót), wartość wykonanych robót oraz daty i miejsca ich wykonania. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. b) Informacji o: a. Kierowniku budowy przewidzianego do realizacji zadania. Do informacji należy dołączyć następujące dokumenty dotyczące Kierownika budowy przewidzianego do realizacji zadania: i. dokument potwierdzający posiadanie uprawnień budowlanych oraz, ii. dokument potwierdzający członkostwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa oraz, iii. życiorys zawodowy potwierdzający co najmniej pięcioletni staż na stanowisku kierownika budowy oraz co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych. b. Kierowniku robót sanitarnych przewidzianego do realizacji zadania. Do informacji należy dołączyć następujące dokumenty dotyczące Kierownika robót sanitarnych przewidzianego do realizacji zadania: i. dokument potwierdzający posiadanie pełnych uprawnień do kierowania robotami w zakresie sieci i instalacji sanitarnych oraz, ii. dokument potwierdzający członkostwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa oraz, iii. życiorys zawodowy potwierdzający co najmniej trzyletni staż na stanowisku kierownika robót w zakresie sieci i instalacji sanitarnych oraz co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych. 3. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 2.000.000,00 (dwa miliony złotych). 4. Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (załącznik nr 1 do SIWZ). 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: a) pkt. 1.a,b, d - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; b) pkt 1.c - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Dokumenty, o których mowa w pkt 5.a).a, 5.a).c, oraz 5.b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 5.a).b , powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5.a) oraz 5.b) , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamek-lancut.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum-Zamek w Łańcucie, ul. Zamkowa 1, 37-100 Łańcut Cena specyfikacji istotnych warunków zamówienia - 800 złotych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Muzeum-Zamek w Łańcucie, ul. Zamkowa 1, 37-100 Łańcut sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Projekt będzie dofinansowany z funduszy Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG). 2. Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny oferty brutto. 3. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje oraz protesty będą przekazywane pisemnie lub faksem. Jeżeli przekazanie dokumentu lub informacji nastąpi faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt ich otrzymania. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości porozumiewania się z Wykonawcami drogą elektroniczną.
INNE PRZETARGI Z ŁAŃCUTA
- REGULARNY PRZEWÓZ OSÓB W PUBLICZNYM TRANSPORCIE ZBIOROWYM - OBSZAR BIAŁOBRZEGI
- REGULARNY PRZEWÓZ OSÓB W PUBLICZNYM TRANSPORCIE ZBIOROWYM - OBSZAR ŻOŁYNIA
więcej: przetargi w Łańcucie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa ulicy na odcinku od ulicy 11-go Listopada do ul. Produkcyjnej w Olecku.
- Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap IV. Remont nawierzchni ul. Wodzińskiej w Wodzinie Majorackim - gmina Tuszyn.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.