To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-17
Gdańsk: Wykonanie wielowariantowego projektu koncepcyjnego drogi dojazdowej do przystanku Banino
Numer ogłoszenia: 230706 - 2013; data zamieszczenia: 17.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 218424 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorska Kolej Metropolitalna S.A., ul. Żaglowa 11/II p., 80-560 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 350 11 00, faks 58 350 11 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna Samorządu Województwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wielowariantowego projektu koncepcyjnego drogi dojazdowej do przystanku Banino.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.0 Przedmiot Zamówienia Projekt koncepcyjny nowych wariantów układu drogowego w obszarze obejmującym dojazd do przystanku PKM Banino budowanego w ramach przedsięwzięcia Pomorska Kolej Metropolitalna Etap I - rewitalizacja Kolei Kokoszkowskiej. 2.0 Powyższe zamówienie obejmuje opracowanie: 2.1 Projektu koncepcyjnego drogi dojazdowej do przystanku Banino, obejmującego co najmniej dwa warianty połączenia przystanku Banino do ul. Gdańskiej Nowatorów. Projekt Koncepcyjny należy wykonać w powiązaniu z istniejącymi drogami powiatowymi oraz z pominięciem ul. Akacjowej. 2.2 Kosztorysu inwestorskie dla każdego z wariantów 2.3 Projektu koncepcyjnego nowego przebiegu drogi powiatowej nr 1902G ul. Piaskową od km 0+000 do skrzyżowania z drogą powiatową 1901 G (ul. Gdańska w miejscowości Rębiechowo). 2.4 Kosztorysu inwestorskiego dla projektowanego nowego przebiegu drogi powiatowej nr 1902G. 3.0 Wytyczne realizacji przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, normy projektowania i warunki techniczne oraz inne obowiązujące przepisy dotyczące przedmiotu zamówienia. Wykonawca winien na bieżąco uwzględniać w opracowaniach projektowych zmiany w przepisach i zasadach wiedzy technicznej. Dokumentacja projektowa objęta zamówieniem powinna być zgodna z przepisami i zasadami wiedzy technicznej obowiązujących na dzień przekazania dokumentacji. 4.0 Obowiązki Wykonawcy a) Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia wszystkich wymagań narzuconych w uzgodnieniach projektu budowlanego Pomorskiej Kolei Metropolitalnej Etap I - rewitalizacja kolei Kokoszkowskiej - zadanie 1AB w zakresie układu drogowego obejmującego obszar dojazdu do przystanku Banino i drogi powiatowej 1902G. b) Wykonawca będzie zobowiązany: Do bezpośredniej współpracy z Zamawiającym w języku polskim. Wykonawca powoła Koordynatora Projektu (Generalnego Projektanta). Do zadań Koordynatora Projektu (Generalnego Projektanta) należeć będą w szczególności wszelkie, związane z projektem, formalne uzgodnienia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. Wykonawca we własnym zakresie zapewni pomieszczenia biurowe z wyposażeniem biurowym oraz salę na terenie miasta Gdańska odpowiednią dla przeprowadzania narad i spotkań, niezbędnych dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Ponadto Wykonawca pokryje we własnym zakresie koszty eksploatacji biura i sali narad oraz zużywanych materiałów biurowych i innych materiałów wymaganych do realizacji umowy. Wykonawca pokryje także koszty transportu i podróży wymagane w celu należytego wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca nieodpłatnie usunie ewentualne wady dokumentacji projektowej (również polegające na niekompletności opracowania). Wykonawca wykona dodatkowe egzemplarze dokumentacji lub jej elementów na dodatkowe zlecenie Zamawiającego, za dodatkową opłatą rekompensującą poniesione uzasadnione koszty związane z ich edycją. c) Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest wykorzystać - wyłącznie na potrzeby opracowania dokumentacji koncepcyjnej - przekazane przez PKM SA wszystkie materiały. d) Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania przedmiotu zamówienia w 8 egzemplarzach w wersji papierowej i elektronicznej nieedytowalnej i w 1 egzemplarzu w wersji elektronicznej w wersji edytowalnej. 5.0 Warunki odbioru 5.1 Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie do 20.06.2013r. 5.2 Protokół odbioru podpisany bez uwag przez strony..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane ze środków UE w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRANSPROJEKT GDAŃSKI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
TRANSPROJEKT GDAŃSKI SP. Z O.O.
- Transprojekt Gdański Sp. z o. o., Partyzantów 72A, 80-254 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 47500,00
Oferta z najniższą ceną: 47500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 47500,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie udzielone zostanie w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6) ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) - zwanej dalej ustawą. Zamówieniem podstawowym w przedmiotowym postepowaniu, jest udzielone zamówienie publiczne w trybie przetargu ograniczonego na Opracowanie dokumentacji projektowej dla przedsięwzięcia inwestycyjnego: Pomorska Kolej Metropolitalna Etap I - rewitalizacja Kolei Kokoszkowskiej - zwane dalej zamówieniem podstawowym. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w dniu 30.05.2011 r. dla Transprojekt Gdański Sp. z o. o., ul. Partyzantów 72A, 80-254 Gdańsk - zwanemu dalej Wykonawcą. Uzasadnienie faktyczne i prawne zastosowania trybu z wolnej ręki. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Wielowariantowego Projektu koncepcyjnego drogi dojazdowej do przystanku Banino, uwzględniającego połączenie przystanku Banino z ul. Gdańską/Nowatorów. Projekt Koncepcyjny zostanie wykonany w powiązaniu z istniejącymi drogami powiatowymi oraz z pominięciem ul. Akacjowej wraz z kosztorysem inwestorskim dla każdego z wariantów Projekt koncepcyjny nowego przebiegu drogi powiatowej nr 1902G ul. Piaskową od km 0+000 (zakończenie zakresu określonego w PB dla zadania 1AB) do skrzyżowania z drogą powiatową 1901 G (ul. Gdańska w miejscowości Rębiechowo) wraz z kosztorysem inwestorskim dla projektowanego nowego przebiegu drogi powiatowej nr 1902G. Uzyskane uzgodnienia projektu budowlanego przedsięwzięcia Pomorska Kolej Metropolitalna - Etap I - rewitalizacja Kolei Kokoszkowskiej zadanie 1AB, tj uzgodnienie wydane przez Zarząd Powiatu Kartuskiego (uzgodnienie nr ZDP-7r/5443-2/05/2012 z dnia 30.01.2012r.) oraz uzgodnienie wydane przez Burmistrza Gminy Żukowo (uzgodnienie nr U.6722.228.2012 z dnia 27.02.2012r.) spowodowały konieczność zlecenia projektowania wykonania nowych opracowań związanych ze zmianą układu drogowego. Przedmiot zamówienia podstawowego nie obejmował powyższych zakresów robót uzupełniających. 1. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6) ustawy, zamówień uzupełniających można udzielić w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, które polegają na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego lub negocjacji z ogłoszeniem, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. 2. W związku z powyższym analizując spełnienie przesłanek, o których mowa w pkt. 1 powyżej, w okolicznością o których mowa powyżej, należy zważyć co następuje 1) Zamówienie uzupełniającego zostanie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Udzielenie zamówienia podstawowego, nastąpiło w dniu 30.05.2011 r., zatem bezsprzecznie należy uznać, iż zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego; 2) Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone dotychczasowemu wykonawcy. Zamawiający zamierza zaprosić do negocjacji i udzielić zamówienia uzupełniającego dla Wykonawcy Transprojekt Gdański Sp. z o. o.; 3) Wartość zamówienia uzupełniającego nie przekroczy 50% wartości realizowanego zamówienia podstawowego. W zamówieniu podstawowym, cena oferty najkorzystniejszej wyniosła 4 057 250,00 zł netto, co daje kwotę 2 028 625,00 zł netto, którą zamawiający może przeznaczyć na udzielenie zamówienia uzupełniającego. Ze wstępnych szacunków Zamawiającego, wynika, iż wartość zamówienia podstawowego, które Zamawiający chce udzielić, nie przekroczy kwoty 50 000,00 zł netto. 4) Zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co zamówienie podstawowe. Zamówienie uzupełniające będzie niewątpliwie polegało na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co w zamówieniu podstawowym. Należy zwrócić uwagę, że przedmiot zamówienia podstawowego, a dokładnie jego elementy, obejmował swoim zakresem rodzaje zamówień będących przedmiotem zamówienia uzupełniającego, co wynika z sekcji II.1.5) pkt. 2.2, Ogłoszenia o zamówieniu na zamówienie podstawowe. 5) Zamówienie podstawie przeprowadzone zostało w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego lub negocjacji z ogłoszeniem. Zamówienie podstawowe przeprowadzone zostało w trybie przetargu ograniczonego na podstawie art. 47 i nast. Ustawy. 6) Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego, na co wskazuje treść sekcji VI.3 zdanie ostatnie. 7) Przedmiot zamówienia uzupełniającego jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego. Odnosząc się do powyższej przesłanki, należy zwrócić uwagę, że prace wykonywane w ramach zamówienia uzupełniającego, muszą być i de facto są powtórzeniem prac wchodzących w zakres zamówienia podstawowego. Jak wynika z treści zawartej powyżej, prace wykonywane w ramach zamówienia uzupełniającego polegać będą na wykonaniu tych samych czynności. Powyższe świadczy o tym, iż przedmiot zamówienia uzupełniającego będzie zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego. Rekapitulując, w ocenie zamawiającego przesłanki zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6) ustawy, zostały wyczerpane.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w ramach wyposażenia laboratoriów w Centrum Ekoinnowacji Politechniki Gdańskiej.
- Świadczenie usługi kompleksowych prac porządkowych w zakresie stałego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych w trzech lokalizacjach biur WFOŚiGW w Gdańsku przez okres 12 m-cy
- Obsługa transportu pasażerskiego w zakresie czarteru samolotu pasażerskiego i transferów lokalnych oraz świadczenie kompleksowej usługi w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych
- Budowa parku kieszonkowego wraz z rozbudową ogrodu deszczowego na osiedlu Wiszące Ogrody przy ul. Przytulnej w Gdańsku
- Dostawa zamrażarek niskotemperaturowych, termomiksera i sprzętu medycznego w 4 pakietach
- Najem kontenerów i toalet przenośnych na potrzeby Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2025 roku.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla realizacji inwestycji pn.: Budowa hali skateparku, lodowiska na terenie Ośrodka Sportu i Rekreacji Bemowo przy ul. Obrońców Tobruku 40.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztowej na zadanie: Przebudowa i rozbudowa spichlerzy na Twierdzy Boyen w Giżycku
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku"
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania z ŁBO 2024/2025 pn. "Street Workout Park Olechów-Janów" (W021OJ)
- opracowanie projektu budowlanego przebudowy podwórka w rejonie ul. Ogrodowej 11.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.