Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-03
Wrocław: Usługa ochrony osób i mienia oraz dozór obiektów Prokuratury Apelacyjnej we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 230757 - 2009; data zamieszczenia: 03.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Apelacyjna we Wrocławiu , ul. Ofiar Oświęcimskich 38/40, 50-059 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3306800, faks 071 3306801.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.pa.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony osób i mienia oraz dozór obiektów Prokuratury Apelacyjnej we Wrocławiu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. budynek Zamawiającego przy ul. Tkackiej 6/8. Ochrona całodobowa w okresie 7 miesięcy. Ochrona fizyczna i dozór zgodny z wymaganiami Zamawiającego i specyfikacją obiektu : - dozór obiektu przed włamaniem i kradzieżą mienia znajdującego się w nim - nadzorowanie ruchu osobowego pracowników i petentów, zapewnienie spokoju i porządku w budynku i jego otoczeniu - kontrola ruchu pojazdów w obrębie dozorowanego obiektu - obserwacja dozorowanego obiektu w zakresie zagrożenia awariami - obsługa systemu automatycznej sygnalizacji pożaru - gospodarka kluczami : wydawanie, przyjmowanie, odnotowanie czasu pobierania i zdawania - funkcja informacyjna w ogólnym zakresie - wykonywanie obchodów dozorowanego obiektu (parking, teren wokół budynku) - sprawdzanie stanu wszystkich zamków i zabezpieczeń dozorowanego obiektu - znajomość zasad alarmowania i postępowania na wypadek pożaru lub innego zagrożenia bezpieczeństwa ( instrukcja alarmowa ) i zasad współpracy ze Strażą Pożarną, Policją i innymi służbami - stosowanie się do zarządzeń i regulaminów obowiązujących w Prokuraturze Apelacyjnej - ciągły kontakt z grupą interwencyjną, realizującą zadania ochronne jako wsparcie w sytuacjach zagrożenia - sporządzanie notatek z zaistniałych zdarzeń. 2. budynek Zamawiającego przy ul. Piłsudskiego 15/17, całe IV piętro w dni robocze w godzinach od 7.15 do 15.45 - 1 osoba. - nadzorowanie ruchu osobowego pracowników i petentów zgodnie z instrukcjami Zamawiającego, zapewnienie spokoju i porządku w budynku i jego otoczeniu - obserwacja dozorowanego obiektu w zakresie zagrożenia awariami - obsługa systemu automatycznej sygnalizacji pożaru - funkcja informacyjna w ogólnym zakresie - znajomość zasad alarmowania i postępowania na wypadek pożaru lub innego zagrożenia bezpieczeństwa ( instrukcja alarmowa ) i zasad współpracy ze Strażą Pożarną, Policją i innymi służbami - stosowanie się do zarządzeń i regulaminów obowiązujących w Prokuraturze Apelacyjnej - ciągły kontakt z grupą interwencyjną, realizującą zadania ochronne jako wsparcie w sytuacjach zagrożenia - sporządzanie notatek z zaistniałych zdarzeń..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.41.14.00 - 93.41.14.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w artykule 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego zostaną wykluczeni Wykonawcy, z przyczyn określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oryginał lub poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię pełnomocnictwa osoby (osób) podpisującej ofertę, uprawnionej do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z w/w dokumentów. 3. Wypełniony druk Formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, zawierający także zapis o akceptacji warunków wymienionych we wzorze umowy stanowiącej integralną część SIWZ. 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Kopię aktualnej licencji wydanej przez MSWiA. 6. Kopię aktualnej polisy ubezpieczeniowej OC na kwotę minimum 500.000 PLN. 7. Oświadczenie o posiadaniu własnej grupy interwencyjnej działającej przez całą dobę lub kopię umowy z innym podmiotem na współpracę takiej grupy z Wykonawcą przy czym oświadczenie lub umowa musi zawierać klauzulę, iż maksymalny czas od zawiadomienia grupy do jej przybycia na miejsce wezwania jest nie większy niż 15 minut. 8. Wykonawca, w przypadku posiadania umowy z innym podmiotem na współpracę grupy interwencyjnej, najpóźniej w ciągu 14 dni od daty podpisania umowy z Zamawiającym, dostarczy pod rygorem jej unieważnienia aneks, w którym wyszczególnione będą wszystkie chronione przez Wykonawcę obiekty Zamawiającego do których współpracująca grupa interwencyjna ma obowiązek dotrzeć w ciągu 15 minut od czasu zgłoszenia takiej potrzeby..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.pa.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Apelacyjna we Wrocławiu
ul. Ofiar Oświęcimskich 38/40
50 - 059 Wrocław
pok.504
godz. 8.00-15.00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Prokuratura Apelacyjna we Wrocławiu ul. Ofiar Oświęcimskich 38/40 50 - 059 Wrocław pok.504 godz. 8.00-15.00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie robót budowlanych polegających na dociepleniu przegród budowlanych w komorach zsypowych w budynkach przy ulicy Kolistej 2-4, ulicy Kolistej 6-8, ulicy Kolistej 9-11, ulicy Kolistej 10-12, ulicy Kolistej 14-16, ulicy Kolistej 18-20, ulicy Kolistej 22-24, ulicy Kolistej 26-28 na terenie osiedla "Kozanów IV" we Wrocławiu.
- Budowa nawierzchni parkingu wraz z przebudową ogrodzenia, chodnika i bezpośredniego wjazdu z ul. Sztabowej we Wrocławiu.
- Usługa - wykonania materiałów informacyjno - promocyjnych na potrzeby XXVIII Dolnośląskiego Festiwalu Nauki drukowanych z zamkniętych plików
- "Sukcesywna dostawa 550 ton siana i 480 ton słomy na potrzeby WTWK-Partynice."
- Wykonywanie poprawy stanu technicznego nawierzchni nieutwardzonych dróg miejskich we Wrocławiu
- 43.2025 Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.