Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-30
Radom: ŚWIADCZENIE USŁUG Z ZAKRESU PEDAGOGIKI NA RZECZ UCZESTNIKÓW
W RAMACH PROJEKTU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI
Numer ogłoszenia: 230788 - 2010; data zamieszczenia: 30.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Limanowskiego 134, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3608701, faks 048 3608706.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG Z ZAKRESU PEDAGOGIKI NA RZECZ UCZESTNIKÓW W RAMACH PROJEKTU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu pedagogiki, prowadzonych na rzecz uczestników (Beneficjentów Ostatecznych) projektu systemowego pt.: Aktywność szansą na lepsze jutro realizowanego w ramach Poddziałania 7.1.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, Działania 7.1 Priorytetu VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludziki. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie podzielone jest na pięć części. CPV: 80.40.00.00-8. Część I zamówienia Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu indywidualnego poradnictwa pedagogicznego polegającego na udzielaniu porad w zakresie rozwiązywania problemów wychowawczych i wypracowaniu nowych sposobów radzenia sobie z nimi w łącznym wymiarze 311 godzin. Część II zamówienia Przedmiotem zamówienia świadczenie usług z zakresu warsztatów kompetencji wychowawczych 1 warsztat 8 godzinny dla grupy liczącej od 10 do15 osób (2 spotkania po 4 godziny) 1 warsztat 10 godzinny dla grupy liczącej od 8 do 15 osób (2 spotkania po 5 godzin), 2 warsztaty 15 godzinne dla grup liczących od 5 do 15 osób (3 spotkania po 5 godzin); 4 warsztaty 18 godzinne dla grup liczących od 7 do 15 osób (3 spotkania po 6 godzin); 1 warsztat 20 godzinny dla grupy liczącej od 10-15 osób (4 spotkania po 5 godzin), 1 warsztat 24 godzinny dla grupy liczącej od 7 do 10 osób (4 spotkania po 6 godzin), 3 warsztaty 30 godzinne dla grup liczących od 10 do15 osób (5 spotkań po 6 godzin), 1 warsztat 36 godzinny dla grupy liczącej od 10 do 15 osób (6 spotkań po 6 godzin), polegających na rozwiązywaniu typowych trudności wychowawczych, określaniu sposobów przeciwdziałania im i wypracowywania metod pomocy w łącznym wymiarze 290 godzin. Część III zamówienia Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu prelekcji pedagogicznej, w formie grupowych zajęć na temat problemów związanych z wychowywaniem dzieci w wieku szkoły podstawowej oraz młodzieży gimnazjalnej, jak również sposobów ich rozwiązywania, dla jednej grupy liczącej od 10 do 15 osób w łącznym wymiarze 8 godzin (2 spotkania po 4 godziny). Część IV zamówienia Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu warsztatów - pedagogizacja dorosłych, w formie grupowych zajęć polegających między innymi na przedstawieniu typowych przyczyn i konsekwencji trudnych zachowań dzieci i młodzieży z uwzględnieniem zachowań ryzykownych oraz modelowaniu prawidłowej postawy wychowawczej dla jednej grupy liczącej od 10 do 15 osób w łącznym wymiarze 18 godzin (3 spotkania po 6 godzin) Część V zamówienia Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu warsztatów - pedagogika zabawy: 1 warsztat 9 godzinny dla matek dzieci w wieku od 2 do 4 lat (do 10 matek i do 15 dzieci) (3 spotkania po 3 godziny), 1 warsztat 15 godzinny dla matek dzieci w wieku od 5 do 8 lat ( do 10 matek i do 15 dzieci) (3 spotkania po 5 godzin), 1 warsztat 18 godzinny dla matek dzieci w wieku od 9 do 12 lat (do 8 matek i 10 dzieci) (3 spotkania po 6 godzin), 1 warsztat 36 godzinny dla matek dzieci w wieku od 4 do 8 lat (do 10 matek i 15 dzieci) (9 spotkań po 4 godziny), w formie grupowych zajęć rodziców z dziećmi polegających między innymi na wskazaniu rodzicom sposobów organizowania dzieciom wolnego czasu, inspirowaniu ich do wspólnych zabaw i umacniania więzi rodzinnych w łącznym wymiarze 78 godzin. Informacje dodatkowe w zakresie części I, II, III, IV i V zamówienia: 1)Wykonawca zobowiązany jest do zagwarantowania uczestnikom warsztatów bufetu w postaci napojów (min. kawa, herbata, napoje zimne) oraz suchego prowiantu (min. ciasteczka i herbatniki). Koszty bufetu Wykonawca winien uwzględnić w składanej ofercie. Ponadto: a)w zakresie części II, IV i V zamówienia: Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić również gorący posiłek w postaci obiadu (min. drugie danie). Wszystkie posiłki powinny spełniać normy żywieniowe wskazane przez Instytutu Żywienia i Żywności, Wykonawca bierze wszelką odpowiedzialność za przestrzeganie przedmiotowych norm. Koszty bufetu i posiłków Wykonawca winien uwzględnić w składanej ofercie. 2)Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zapewnić uczestnikom na własność niezbędne materiały dydaktyczne potrzebne do przyswajania wiedzy teoretycznej oraz innych materiałów, w tym: min. notatnik i długopis odpowiednio oznaczone logotypami Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz logo Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu, zgodnie z wytycznymi z dnia 4 lutego 2009 roku Departamentu Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym Ministerstwa Rozwoju Regionalnego- podanymi na stronie internetowej www.efs.gov.pl; koszty te Wykonawca winien uwzględnić w składanej ofercie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość akceptacji wzorów materiałów, które będą przekazywane uczestnikom. 3)Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia w granicach administracyjnych miasta Radomia w odpowiednio wyposażonej i dostosowanej do potrzeb Zamawiającego bazie dydaktycznej: 3.1.w zakresie części I zamówienia: min. 3 lokale dostosowane do potrzeb realizacji działań indywidualnych, dające możliwość indywidualnej pracy z pedagogiem, wyposażone w podstawowe sprzęty biurowe (krzesła, biurka, itp.). Wykonawca będzie dysponował lokalami w taki sposób, aby była możliwość jednoczesnego prowadzenia poradnictwa z minimum 3 osobami. 3.2.w zakresie części II zamówienia: min. 3 lokale dostosowane do potrzeb realizacji działań grupowych (grupy 4 - 15 osób) wyposażone w podstawowe sprzęty biurowe (krzesła, biurka, itp.). Wykonawca będzie dysponował lokalami w taki sposób, aby była możliwość jednoczesnego prowadzenia warsztatów z minimum 3 grupami. 3.3.w zakresie części III zamówienia: lokal dostosowany do potrzeb realizacji działań grupowych (grupa od 10 do 15 osób), wyposażone w podstawowe sprzęty biurowe (krzesła, biurka, itp.). 3.4.w zakresie części IV zamówienia: lokal dostosowany do potrzeb realizacji działań grupowych (grupa 10 - 15 osobowa), wyposażone w podstawowe sprzęty biurowe (krzesła, biurka, itp.). 3.5.w zakresie części V zamówienia: min. 2 lokale dostosowane do potrzeb realizacji działań grupowych (grupy 10 - 30 osób), wyposażone w podstawowe sprzęty biurowe (krzesła, biurka, itp.), a także w sprzęty umożliwiające realizację przedmiotowego warsztatu (np. zabawki, gry, itp). Wszystkie lokale, z których będą korzystać uczestnicy będą spełniały wymogi wynikające z przepisów BHP, sanitarnych i p.poż. 4)Miejsca, w których realizowane będą zajęcia powinny być odpowiednio oznaczone logotypami Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz logo Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu, zgodnie z wytycznymi z dnia 4 lutego 2009 roku Departamentu Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym Ministerstwa Rozwoju Regionalnego. 5)Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zapewnić dojazd uczestnikom wskazanym przez Zamawiającego z jego miejsca zamieszkania do miejsca odbywania zajęć, a po zakończonych działaniach z powrotem do miejsca zamieszkania, w wybranej przez Wykonawcę formie. Zamawiający dopuszcza możliwość zapewnienia przejazdu komunikacją miejską - zapewnienie uczestnikom biletów komunikacji miejskiej. Koszty te Wykonawca winien uwzględnić w składanej ofercie. 6)Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania programu zajęć jak również przerw między zajęciami do indywidualnych potrzeb uczestnika /grupy, na rzecz której świadczona będzie usługa. 7)Wykonawca powinien być gotowy do świadczenia usług w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 8)Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiotową usługę w godzinach od 8 do 16 w dniach od poniedziałku do piątku, według harmonogramu sporządzonego w uzgodnieniu z Zamawiającym, odrębnie dla każdej z części zamówienia. 9)Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować, aby warsztaty przeprowadzane były przez: 9.1.w zakresie części I zamówienia: min. 3 osoby z wykształceniem wyższym o kierunku pedagogicznym lub posiadające ukończone podyplomowe studia w zakresie pedagogiki; posiadające co najmniej 36-miesięczny staż pracy w zawodzie pedagoga, a także doświadczenie w prowadzeniu indywidualnego doradztwa pedagogicznego. Łącznie Wykonawca powinien dysponować co najmniej 3 osobami spełniającymi w/w kryteria. 9.2.w zakresie części II zamówienia: min. 3 osoby z wykształceniem wyższym o kierunku pedagogicznym lub posiadające ukończone podyplomowe studia w zakresie pedagogiki; posiadające co najmniej 36-miesięczny staż pracy w zawodzie pedagoga, a także doświadczenie w prowadzeniu warsztatów kompetencji wychowawczych; Łącznie Wykonawca powinien dysponować co najmniej 3 osobami spełniającymi w/w kryteria. 9.3.w zakresie części III zamówienia: min. 1 osoba z wykształceniem wyższym o kierunku pedagogicznym lub posiadające ukończone podyplomowe studia w zakresie pedagogiki, posiadające co najmniej 36-miesięczny staż pracy w zawodzie pedagoga, a także doświadczenie w prowadzeniu wykładów lub/i prelekcji lub/i działań grupowych. 9.4.w zakresie części IV zamówienia: min. 1 osoba z wykształceniem wyższym pedagogicznym lub posiadające ukończone podyplomowe studia w zakresie pedagogiki; posiadające co najmniej 36-miesięczny staż pracy w zawodzie pedagoga, a także doświadczenie w prowadzeniu wykładów lub prelekcji lub działań grupowych. 9.5. w zakresie części V zamówienia: min. 2 osoby posiadające wykształcenie wyższe w zakresie pedagogiki: społeczno- wychowawczej, opiekuńczo wychowawczej, resocjalizacyjnej, itp., lub posiadające studia podyplomowe w zakresie pedagogiki społeczno-wychowawczej, opiekuńczo wychowawczej, resocjalizacyjnej, itp., posiadające co najmniej 36-miesięczny staż pracy w zawodzie pedagog, a także doświadczenie w prowadzeniu działań grupowych z zakresu pedagogiki zabawy. 10)Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania i prowadzenia dokumentacji wykonanych usług na zasadach i w formie wskazanej przez Zamawiającego. Po zakończeniu realizacji usługi na rzecz poszczególnej grupy Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu kserokopii następujących dokumentów: a)w zakresie części I zamówienia: lista obecności podpisywana na każdy dzień zajęć; indywidualna karta usług pedagogicznych program zajęć, harmonogram zajęć, zaświadczenia /certyfikaty potwierdzające udział uczestników w poradnictwie pedagogicznym, rejestr potwierdzeń przez uczestników zajęć realizacji usług przewozu na każdy dzień, rejestr potwierdzeń odbioru zaświadczeń /certyfikatów. b)w zakresie części II - V zamówienia: wykaz uczestników z danymi osobowymi (imię i nazwisko, adres zamieszkania, PESEL), program usługi, harmonogram usługi, listy obecności uczestników na każdy dzień zajęć, realizacja programu, rejestr potwierdzeń przez uczestników zajęć odbioru materiałów szkoleniowych, rejestr potwierdzeń przez uczestników zajęć odbioru posiłków*(nie dotyczy części III) i realizacji usług przewozu na każdy dzień, rejestr potwierdzeń przez uczestników zajęć odbioru zaświadczeń / certyfikatów. W/w dokumenty powinny być potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Sporządzona dokumentacja powinna być odpowiednio oznaczone logotypami Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz logo Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu, zgodnie z wytycznymi z dnia 4 lutego 2009 roku Departamentu Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym Ministerstwa Rozwoju Regionalnego- podanymi na stronie internetowej www.efs.gov.pl . 11)Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia uczestnictwa w warsztacie w formie dyplomu, certyfikatu, zaświadczenia wydawanego uczestnikom..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia wyżej wymienionego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale IX SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie, że Wykonawca posiada doświadczenie w prowadzeniu usług pedagogicznych, co najmniej 100 godzin łącznie.Ocena spełnienia wyżej wymienionego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale IX SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełnienie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym wykazanie, że Wykonawca w zakresie niżej wymienionych części zamówienia dysponuje: a)w zakresie części I zamówienia: min. 3 lokale dostosowane do potrzeb realizacji działań indywidualnych, dające możliwość indywidualnej pracy z pedagogiem, wyposażone w podstawowe sprzęty biurowe (krzesła, biurka, itp.); Wykonawca zapewni możliwość jednoczesnego prowadzenia poradnictwa z minimum 3 grupami. b)w zakresie części II zamówienia: min. 3 lokale dostosowane do potrzeb realizacji działań grupowych (grupy 4 - 15 osób) wyposażone w podstawowe sprzęty biurowe (krzesła, biurka, itp.); Wykonawca zapewni możliwość jednoczesnego prowadzenia warsztatów z minimum 3 grupami. c)w zakresie części III zamówienia: 1 lokal dostosowany do potrzeb realizacji działań grupowych (grupa od 10 do 15 osób), wyposażone w podstawowe sprzęty biurowe (krzesła, biurka, itp.); d)w zakresie części IV zamówienia: 1 lokal dostosowany do potrzeb realizacji działań grupowych (grupa 10 - 15 osobowa), wyposażone w podstawowe sprzęty biurowe (krzesła, biurka, itp.). e)w zakresie części V zamówienia: min. 2 lokale dostosowane do potrzeb realizacji działań grupowych (grupy 10 - 30 osób), wyposażone w podstawowe sprzęty biurowe (krzesła, biurka, itp.), a także w sprzęty umożliwiające realizację przedmiotowego warsztatu (np. zabawki, gry, itp.). Wszystkie lokale, z których będą korzystać uczestnicy muszą spełniać wymogi wynikające z przepisów BHP, sanitarnych i p.poż. Ocena spełnienia wyżej wymienionego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale IX SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełnienie warunku osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykazanie, że Wykonawca w zakresie niżej wymienionych części zamówienia dysponuje: a)w zakresie części I zamówienia: min. 3 osoby z wykształceniem wyższym o kierunku pedagogicznym lub posiadające ukończone podyplomowe studia w zakresie pedagogiki; posiadające co najmniej 36-miesięczny staż pracy w zawodzie pedagoga, a także doświadczenie w prowadzeniu indywidualnego doradztwa pedagogicznego. b)w zakresie części II zamówienia: min. 3 osoby z wykształceniem wyższym o kierunku pedagogicznym lub posiadające ukończone podyplomowe studia w zakresie pedagogiki; posiadające co najmniej 36-miesięczny staż pracy w zawodzie pedagoga, a także doświadczenie w prowadzeniu warsztatów kompetencji wychowawczych. c)w zakresie części III zamówienia: min. 1 osoba z wykształceniem wyższym o kierunku pedagogicznym lub posiadające ukończone podyplomowe studia w zakresie pedagogiki, posiadające co najmniej 36-miesięczny staż pracy w zawodzie pedagoga, a także doświadczenie w prowadzeniu wykładów lub/i prelekcji lub/i działań grupowych. d)w zakresie części IV zamówienia: min. 1 osoba z wykształceniem wyższym pedagogicznym lub posiadające ukończone podyplomowe studia w zakresie pedagogiki; posiadające co najmniej 36-miesięczny staż pracy w zawodzie pedagoga, a także doświadczenie w prowadzeniu wykładów lub prelekcji lub działań grupowych. e)w zakresie części V zamówienia: min. 2 osoby posiadające wykształcenie wyższe w zakresie pedagogiki: społeczno- wychowawczej, opiekuńczo wychowawczej, resocjalizacyjnej, itp., lub posiadające studia podyplomowe w zakresie pedagogiki społeczno-wychowawczej, opiekuńczo wychowawczej, resocjalizacyjnej, itp., posiadające co najmniej 36-miesięczny staż pracy w zawodzie pedagog, a także doświadczenie w prowadzeniu działań grupowych z zakresu pedagogiki zabawy. Ocena spełnienia wyżej wymienionego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale IX SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia wyżej wymienionego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale IX SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie w sytuacji, gdy wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika W przypadku podmiotów występujących wspólnie (powołanie konsorcjum) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Kopie dokumentów załączonych do oferty dotyczące tych podmiotów są wówczas poświadczane za zgodność z oryginałem przez te podmioty, zgodnie z zapisem pkt. XIV.8.SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mops.radom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MIEJSKI OśRODEK POMOCY SPOłECZNEJ W RADOMIU, UL. Limanowskiego 134 26-600 Radom -Sekretariat..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2010 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Radomiu, ul. Limanowskiego 134, 26-600 Radom, w sekretariacie - pok. 003.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu pedagogiki, prowadzonych na rzecz uczestników (Beneficjentów Ostatecznych) projektu systemowego pt.: Aktywność szansą na lepsze jutro realizowanego w ramach Poddziałania 7.1.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, Działania 7.1 Priorytetu VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludziki. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I zamówienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu indywidualnego poradnictwa pedagogicznego polegającego na udzielaniu porad w zakresie rozwiązywania problemów wychowawczych i wypracowaniu nowych sposobów radzenia sobie z nimi w łącznym wymiarze 311 godzin..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II zamówienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia świadczenie usług z zakresu warsztatów kompetencji wychowawczych 1 warsztat 8 godzinny dla grupy liczącej od 10 do15 osób (2 spotkania po 4 godziny) 1 warsztat 10 godzinny dla grupy liczącej od 8 do 15 osób (2 spotkania po 5 godzin), 2 warsztaty 15 godzinne dla grup liczących od 5 do 15 osób (3 spotkania po 5 godzin); 4 warsztaty 18 godzinne dla grup liczących od 7 do 15 osób (3 spotkania po 6 godzin); 1 warsztat 20 godzinny dla grupy liczącej od 10-15 osób (4 spotkania po 5 godzin), 1 warsztat 24 godzinny dla grupy liczącej od 7 do 10 osób (4 spotkania po 6 godzin), 3 warsztaty 30 godzinne dla grup liczących od 10 do15 osób (5 spotkań po 6 godzin), 1 warsztat 36 godzinny dla grupy liczącej od 10 do 15 osób (6 spotkań po 6 godzin), polegających na rozwiązywaniu typowych trudności wychowawczych, określaniu sposobów przeciwdziałania im i wypracowywania metod pomocy w łącznym wymiarze 290 godzin..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III zamówienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu prelekcji pedagogicznej, w formie grupowych zajęć na temat problemów związanych z wychowywaniem dzieci w wieku szkoły podstawowej oraz młodzieży gimnazjalnej, jak również sposobów ich rozwiązywania, dla jednej grupy liczącej od 10 do 15 osób w łącznym wymiarze 8 godzin (2 spotkania po 4 godziny)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV zamówienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu warsztatów - pedagogizacja dorosłych, w formie grupowych zajęć polegających między innymi na przedstawieniu typowych przyczyn i konsekwencji trudnych zachowań dzieci i młodzieży z uwzględnieniem zachowań ryzykownych oraz modelowaniu prawidłowej postawy wychowawczej dla jednej grupy liczącej od 10 do 15 osób w łącznym wymiarze 18 godzin (3 spotkania po 6 godzin).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V zamówienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu warsztatów - pedagogika zabawy: 1 warsztat 9 godzinny dla matek dzieci w wieku od 2 do 4 lat (do 10 matek i do 15 dzieci) (3 spotkania po 3 godziny), 1 warsztat 15 godzinny dla matek dzieci w wieku od 5 do 8 lat ( do 10 matek i do 15 dzieci) (3 spotkania po 5 godzin), 1 warsztat 18 godzinny dla matek dzieci w wieku od 9 do 12 lat (do 8 matek i 10 dzieci) (3 spotkania po 6 godzin), 1 warsztat 36 godzinny dla matek dzieci w wieku od 4 do 8 lat (do 10 matek i 15 dzieci) (9 spotkań po 4 godziny), w formie grupowych zajęć rodziców z dziećmi polegających między innymi na wskazaniu rodzicom sposobów organizowania dzieciom wolnego czasu, inspirowaniu ich do wspólnych zabaw i umacniania więzi rodzinnych w łącznym wymiarze 78 godzin..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- P-31-2025 Ochrona osób i mienia realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Dostawa artykułów spożywczych do SWPZZPOZ w Radomiu
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Przebudowa ul. Filtrowej, Siemiradzkiego i Wodnej w Radomiu"
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 przy PSP nr 14 przy ul. Wierzbickiej w Radomiu wraz z budową bieżni okrężnej długości 250 m i skocznią do skoku w dal
- Dostawa sortów mundurowych i sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Radom w 2025 roku
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Radomiu
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników administracji publicznej - edycja 2025
- Usługi zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczniów, w ramach projektu pn. "Uczeń - pracownik - przedsiębiorca - III Edycja" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Świadczenie usług w formie kursów orientacyjnych na potrzeby Urzędu do Spraw Cudzoziemców
- Przeprowadzenie warsztatów przyrodniczych oraz szkolenia z zakresu edukacji przyrodniczej organizowanych przez Magurski Park Narodowy współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 2.4 priorytetu II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020, w oparciu o dotację projektu POIS.02.04.00-00-0101/16 "Realizacja programu edukacyjnego dla społeczności lokalnej Magurskiego Parku Narodowego "Przybliżyć naturę".
- usługi komputerowe i usługi z nimi związane.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.