Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-31
Giżycko: DOSTAWA
ARTYKUŁÓW GOSPODARSTWA DOMOWEGO NA RZECZ JEDNOSTKI WOJSKOWEJ Nr 4352 GIŻYCKO ORAZ JEDNOSTEK I INSTYTUCJI BĘDĄCYCH NA JEJ ZAOPATRZENIU
Numer ogłoszenia: 230823 - 2012; data zamieszczenia: 31.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4352 , ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 46 02, faks 87 429 46 41.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARSTWA DOMOWEGO NA RZECZ JEDNOSTKI WOJSKOWEJ Nr 4352 GIŻYCKO ORAZ JEDNOSTEK I INSTYTUCJI BĘDĄCYCH NA JEJ ZAOPATRZENIU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów gospodarstwa domowego na rzecz Jednostki Wojskowej Nr 4352 w Giżycku oraz jednostek i instytucji będących na jej zaopatrzeniu z podziałem na dwa zadania: Zadanie nr 1 - dostawa materiałów jednorazowego użytku (zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ). Zadanie nr 2 - dostawa wyrobów rękodzielniczych, dekoracji i ozdób świątecznych (zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ). Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych - na jedno bądź dwa zadania. 1. W zakresie zadania nr 1: a. Przeznaczenie: zestaw naczyń jednorazowych do wydawania posiłków typu: śniadanie I i II, obiad, kolacja dla żołnierzy i osób uprawnionych w warunkach polowych i stacjonarnych. b. Dostarczone artykuły muszą być fabrycznie nowe, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, posiadać parametry, cechy i właściwości określone w deklaracji zgodności certyfikacie zgodności producenta oraz opisie przedmiotu zamówienia. c. Wymagania obligatoryjne - standardy jakościowe: Produkt musi spełniać wymagania higieniczne dla materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością uregulowanych w Rozporządzeniu (WE) nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 roku w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylającym dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG ( Dz.Urz. UE L338 z 13.11.2004, str. 4), d. Wymagania obligatoryjne - standardy logistyki dystrybucji: Produkty winny być pakowane i dystrybuowane w indywidualnych lub zbiorczych opakowaniach zgodnie ze specyfikacją techniczną. Materiały i wyroby wprowadzane do obrotu powinny być oznakowane, zgodnie z przepisami o ogólnym bezpieczeństwie produktów. Materiały i wyroby wprowadzane do obrotu podlegają oznakowaniu w formie nadruków, etykiet lub ulotek informacyjnych w sposób widoczny, czytelny i trwały. Oznakowanie powinno zawierać: - określenie do kontaktu z żywnością lub wskazania określające zastosowanie materiałów i wyrobów lub symbol, którego wzór zawiera załącznik do ustawy, - informacje o warunkach użytkowania materiałów i wyrobów, jeżeli jest to niezbędne dla zdrowia lub życia człowieka. Materiały i wyroby wytworzone z zastosowaniem nowych substancji powinny być dodatkowo oznakowane w sposób określony w pozwoleniu. Oznakowanie umieszcza się w odniesieniu do materiałów i wyrobów wprowadzanych do obrotu: - detalicznego - w formie nadruku umieszczonego bezpośrednio na materiałach i wyrobach lub na ich opakowaniu albo na etykietach lub ulotkach informacyjnych dołączonych do materiałów i wyrobów, - hurtowego - w sposób określony w pkt 1 oraz w dokumentach dołączonych do partii materiałów i wyrobów. e. Produkt powinien posiadać minimum 12 miesięczną gwarancję jakości od daty dostawy do magazynu odbiorcy wojskowego. f. Zamówione artykuły, każdy asortyment z osobna, należy oznakować na opakowaniach liczbą porządkową odpowiadającą liczbie z zestawienia cenowego. Towar nie oznakowany, nie będzie przyjmowany do magazynów Zamawiającego. g. Dostawca przy dostawie towaru do magazynu musi przedstawić pisemną deklarację zgodności (zgodnie z art.16 Rozporządzeniu(WE) nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 roku) zawierającą informacje określone w załączniku II cyt. Rozporządzenia. h. Zamawiany towar musi odpowiadać normom przedmiotowym i jakościowym. i. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru na koszt i ryzyko własne, w ilościach i cenach zawartych w zestawieniu cenowym, w łącznej kwocie zadeklarowanej w formularzu cenowym będącego elementem oferty przetargowej, do magazynu w Giżycku przy ul. Nowowiejskiej 20. j. Zamawiający może odmówić przyjęcia towaru, którego cechy wskazywać będą na jego nieodpowiednią jakość; w takim wypadku wykonawca odbierze partię wadliwego towaru na własny koszt i dostarczy partię towaru spełniającą warunki jakościowe. k. Podstawą wystawienia faktury będzie pokwitowanie odbioru towaru przez Zamawiającego (upoważnionego przedstawiciela JW. Nr 4352) na dokumencie typu WZ. 2. W zakresie zadania nr 2: a. Dostarczone artykuły muszą być fabrycznie nowe, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, posiadać parametry, cechy i właściwości określone w deklaracji zgodności/certyfikacie zgodności producenta oraz opisie przedmiotu zamówienia. b. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru na koszt i ryzyko własne, w ilościach i cenach zawartych w zestawieniu cenowym, w łącznej kwocie zadeklarowanej w formularzu cenowym będącego elementem oferty przetargowej, do magazynu w Giżycku przy ul. Nowowiejskiej 20. c. Zamówione artykuły, każdy asortyment z osobna, należy oznakować na opakowaniach liczbą porządkową odpowiadającą liczbie z zestawienia cenowego. Towar nie oznakowany, nie będzie przyjmowany do magazynów Zamawiającego. d. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar zgodnie z zamówieniem złożonym przez Zamawiającego. e. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą wszelkie gwarancje producenta materiału, certyfikaty bezpieczeństwa, aprobaty techniczne, deklaracje lub certyfikaty zgodności. Dokumenty te mają być oznakowane numerem odpowiadającym liczbie porządkowej materiału wyrobu z zestawienia cenowego przedmiotu zamówienia. f. Przy dostawie materiałów Wykonawca nie może zaoferować produktu równoważnego, który nie został zaakceptowany przez Zamawiającego, w trakcie trwania postępowania przetargowego. g. Wykonawca powinien w należyty sposób opakować towar, a także w należyty sposób go transportować. h. Zamawiający może odmówić przyjęcia towaru, którego cechy wskazywać będą na jego nieodpowiednią jakość; w takim wypadku wykonawca odbierze partię wadliwego towaru na własny koszt i dostarczy partię towaru spełniającą warunki jakościowe. i. Wykonawca udziela gwarancji na zakupione artykuły na okres przewidziany w karcie gwarancyjnej. j. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnego odstąpienia od realizacji części dostaw z każdej pozycji asortymentowej (odpowiednio do realnych potrzeb Zamawiającego) zaś Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń finansowych z tego tytułu. k. Proponowane materiały w danej pozycji mają być tego samego producenta o identycznych parametrach w całej zamawianej ilości, l. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na produkty równoważne produktom opisanym w formularzach ofertowych, m. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia jest użyte słowo lub równoważny Zamawiający rozumie przez to, że oferowany produkt posiada równą (taką samą) lub wyższą wartość użytkową, czyli cechuje się taką sprawnością w użytkowaniu, zwłaszcza pod względem wydajności, trwałości, skuteczności użycia zgodnie z przeznaczeniem, a także posiada takie same lub wyższe cechy jakościowo - użytkowe właściwe produktowi wskazanemu, oraz posiada takie same lub wyższe parametry techniczno - użytkowe, n. Podstawą wystawienia faktury będzie pokwitowanie odbioru towaru przez Zamawiającego (upoważnionego przedstawiciela JW. Nr 4352) na dokumencie typu WZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.50.00.00-1, 37.80.00.00-6, 39.20.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
z treści złożonych do oferty dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie ze n/w warunki wykonawca spełnił
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie na podstawie art. 44 ustawy p.z.p - (Załącznik nr 2 do SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie na podstawie art. 44 ustawy p.z.p - (Załącznik nr 2 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie na podstawie art. 44 ustawy p.z.p - (Załącznik nr 2 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie na podstawie art. 44 ustawy p.z.p - (Załącznik nr 2 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
FORMULARZ OFERTOWY wypełniony i podpisany wg wzoru Zamawiającego, (Załącznik nr 1 do SIWZ ). PARAFOWANY WZÓR UMOWY - parafka na każdej stronie (Załącznik nr 5 do SIWZ ). ZESTAWIENIE CENOWE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - parafka na każdej stronie (Załącznik nr 8, 9 do SIWZ ).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
5. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości zobowiązania wynikającego z oferty Wykonawcy, z którym zawrze umowę na dostawę artykułów gospodarstwa domowego na rzecz Jednostki Wojskowej 4352 w Giżycku oraz jednostek i instytucji będących na jej zaopatrzeniu w wyniku niniejszego postępowania w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w 2012 r. w formie aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.24wog.wp.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 4352
ul. Nowowiejska 20
11-500 GIŻYCKO
budynek sztabu - sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2012 godzina 08:00, miejsce: Jednostka Wojskowa Nr 4352 ul. Nowowiejska 20 11-500 GIŻYCKO budynek sztabu -Kancelaria jawna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa materiałów jednorazowego użytku (zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. W zakresie zadania nr 1: a. Przeznaczenie: zestaw naczyń jednorazowych do wydawania posiłków typu: śniadanie I i II, obiad, kolacja dla żołnierzy i osób uprawnionych w warunkach polowych i stacjonarnych. b. Dostarczone artykuły muszą być fabrycznie nowe, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, posiadać parametry, cechy i właściwości określone w deklaracji zgodności/certyfikacie zgodności producenta oraz opisie przedmiotu zamówienia. c. Wymagania obligatoryjne - standardy jakościowe: Produkt musi spełniać wymagania higieniczne dla materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością uregulowanych w Rozporządzeniu (WE) nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 roku w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylającym dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG ( Dz.Urz. UE L338 z 13.11.2004, str. 4), d. Wymagania obligatoryjne - standardy logistyki dystrybucji: Produkty winny być pakowane i dystrybuowane w indywidualnych lub zbiorczych opakowaniach zgodnie ze specyfikacją techniczną. Materiały i wyroby wprowadzane do obrotu powinny być oznakowane, zgodnie z przepisami o ogólnym bezpieczeństwie produktów. Materiały i wyroby wprowadzane do obrotu podlegają oznakowaniu w formie nadruków, etykiet lub ulotek informacyjnych w sposób widoczny, czytelny i trwały. Oznakowanie powinno zawierać: - określenie do kontaktu z żywnością lub wskazania określające zastosowanie materiałów i wyrobów lub symbol, którego wzór zawiera załącznik do ustawy, - informacje o warunkach użytkowania materiałów i wyrobów, jeżeli jest to niezbędne dla zdrowia lub życia człowieka. Materiały i wyroby wytworzone z zastosowaniem nowych substancji powinny być dodatkowo oznakowane w sposób określony w pozwoleniu. Oznakowanie umieszcza się w odniesieniu do materiałów i wyrobów wprowadzanych do obrotu: - detalicznego - w formie nadruku umieszczonego bezpośrednio na materiałach i wyrobach lub na ich opakowaniu albo na etykietach lub ulotkach informacyjnych dołączonych do materiałów i wyrobów, - hurtowego - w sposób określony w pkt 1 oraz w dokumentach dołączonych do partii materiałów i wyrobów. e. Produkt powinien posiadać minimum 12 miesięczną gwarancję jakości od daty dostawy do magazynu odbiorcy wojskowego. f. Zamówione artykuły, każdy asortyment z osobna, należy oznakować na opakowaniach liczbą porządkową odpowiadającą liczbie z zestawienia cenowego. Towar nie oznakowany, nie będzie przyjmowany do magazynów Zamawiającego. g. Dostawca przy dostawie towaru do magazynu musi przedstawić pisemną deklarację zgodności (zgodnie z art.16 Rozporządzeniu(WE) nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 roku) zawierającą informacje określone w załączniku II cyt. Rozporządzenia. h. Zamawiany towar musi odpowiadać normom przedmiotowym i jakościowym. i. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru na koszt i ryzyko własne, w ilościach i cenach zawartych w zestawieniu cenowym, w łącznej kwocie zadeklarowanej w formularzu cenowym będącego elementem oferty przetargowej, do magazynu w Giżycku przy ul. Nowowiejskiej 20. j. Zamawiający może odmówić przyjęcia towaru, którego cechy wskazywać będą na jego nieodpowiednią jakość; w takim wypadku wykonawca odbierze partię wadliwego towaru na własny koszt i dostarczy partię towaru spełniającą warunki jakościowe. k. Podstawą wystawienia faktury będzie pokwitowanie odbioru towaru przez Zamawiającego (upoważnionego przedstawiciela JW. Nr 4352) na dokumencie typu WZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.20.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa wyrobów rękodzielniczych, dekoracji i ozdób świątecznych (zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2. W zakresie zadania nr 2: a. Dostarczone artykuły muszą być fabrycznie nowe, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, posiadać parametry, cechy i właściwości określone w deklaracji zgodności/certyfikacie zgodności producenta oraz opisie przedmiotu zamówienia. b. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru na koszt i ryzyko własne, w ilościach i cenach zawartych w zestawieniu cenowym, w łącznej kwocie zadeklarowanej w formularzu cenowym będącego elementem oferty przetargowej, do magazynu w Giżycku przy ul. Nowowiejskiej 20. c. Zamówione artykuły, każdy asortyment z osobna, należy oznakować na opakowaniach liczbą porządkową odpowiadającą liczbie z zestawienia cenowego. Towar nie oznakowany, nie będzie przyjmowany do magazynów Zamawiającego. d. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar zgodnie z zamówieniem złożonym przez Zamawiającego. e. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą wszelkie gwarancje producenta materiału, certyfikaty bezpieczeństwa, aprobaty techniczne, deklaracje lub certyfikaty zgodności. Dokumenty te mają być oznakowane numerem odpowiadającym liczbie porządkowej materiału/wyrobu z zestawienia cenowego przedmiotu zamówienia. f. Przy dostawie materiałów Wykonawca nie może zaoferować produktu równoważnego, który nie został zaakceptowany przez Zamawiającego, w trakcie trwania postępowania przetargowego. g. Wykonawca powinien w należyty sposób opakować towar, a także w należyty sposób go transportować. h. Zamawiający może odmówić przyjęcia towaru, którego cechy wskazywać będą na jego nieodpowiednią jakość; w takim wypadku wykonawca odbierze partię wadliwego towaru na własny koszt i dostarczy partię towaru spełniającą warunki jakościowe. i. Wykonawca udziela gwarancji na zakupione artykuły na okres przewidziany w karcie gwarancyjnej. j. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnego odstąpienia od realizacji części dostaw z każdej pozycji asortymentowej (odpowiednio do realnych potrzeb Zamawiającego) zaś Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń finansowych z tego tytułu. k. Proponowane materiały w danej pozycji mają być tego samego producenta o identycznych parametrach w całej zamawianej ilości, l. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na produkty równoważne produktom opisanym w formularzach ofertowych, m. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia jest użyte słowo lub równoważny Zamawiający rozumie przez to, że oferowany produkt posiada równą (taką samą) lub wyższą wartość użytkową, czyli cechuje się taką sprawnością w użytkowaniu, zwłaszcza pod względem wydajności, trwałości, skuteczności użycia zgodnie z przeznaczeniem, a także posiada takie same lub wyższe cechy jakościowo - użytkowe właściwe produktowi wskazanemu, oraz posiada takie same lub wyższe parametry techniczno - użytkowe, n. Podstawą wystawienia faktury będzie pokwitowanie odbioru towaru przez Zamawiającego (upoważnionego przedstawiciela JW. Nr 4352) na dokumencie typu WZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.50.00.00-1, 37.80.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- Dostawa energii elektrycznej
- Remont ul. 3 Maja do ul. Sikorskiego w Giżycku.
- Modernizacja budynku sali ćwiczeń na terenie Twierdzy Boyen w Giżycku
- USŁUGA PRANIA WODNEGO, CHEMICZNEGO I DEZYNFEKCJI OBUWIA ŚWIADCZONA NA RZECZ 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO, W 2025 ROKU.
- Usługa ochrony osób i mienia w Sądzie Rejonowym w Giżycku w latach 2025-2026.
- Powiat Giżycki. Kompleksowa Dostawa energii elektrycznej grupa taryfowa G.
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZZP.260.1.25.2024 - Dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby MOSiR "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o., wg. zad. 1-5.
- 374.2024 Wyłonienie wykonawcy na wymianę instalacji oświetlenia podstawowego świetlówkowego na oświetlenie ledowe w pomieszcz. ZDBiWG i IGiGP w budynku przy ul. Gronostajowej 7 w Krakowie - ETAP II.
- Dostawa wyposażenia kuchennego, artykułów gospodarczych oraz dostawa wraz z montażem wyposażenia łazienkowego do kwater internatowych w Łomży.
- Zakup i dostawa chemii gospodarczej i profesjonalnej oraz artykułów higieniczno-sanitarnych do jednostki organizacyjnej Powiatu Myśliborskiego na rok 2025
- Kompleksowa modernizacja i dostosowanie obiektów "Repty" Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka w Tarnowskich Górach
- "Modernizacja i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego (SOR) oraz Pracowni Endoskopii Szpitala Ogólnego im. dr Witolda Ginela w Grajewie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.