eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GiżyckoDOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARSTWA DOMOWEGO NA RZECZ JEDNOSTKI WOJSKOWEJ Nr 4352 GIŻYCKO ORAZ JEDNOSTEK I INSTYTUCJI BĘDĄCYCH NA JEJ ZAOPATRZENIU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-31

Giżycko: DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARSTWA DOMOWEGO NA RZECZ JEDNOSTKI WOJSKOWEJ Nr 4352 GIŻYCKO ORAZ JEDNOSTEK I INSTYTUCJI BĘDĄCYCH NA JEJ ZAOPATRZENIU
Numer ogłoszenia: 230823 - 2012; data zamieszczenia: 31.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4352 , ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 46 02, faks 87 429 46 41.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARSTWA DOMOWEGO NA RZECZ JEDNOSTKI WOJSKOWEJ Nr 4352 GIŻYCKO ORAZ JEDNOSTEK I INSTYTUCJI BĘDĄCYCH NA JEJ ZAOPATRZENIU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów gospodarstwa domowego na rzecz Jednostki Wojskowej Nr 4352 w Giżycku oraz jednostek i instytucji będących na jej zaopatrzeniu z podziałem na dwa zadania: Zadanie nr 1 - dostawa materiałów jednorazowego użytku (zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ). Zadanie nr 2 - dostawa wyrobów rękodzielniczych, dekoracji i ozdób świątecznych (zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ). Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych - na jedno bądź dwa zadania. 1. W zakresie zadania nr 1: a. Przeznaczenie: zestaw naczyń jednorazowych do wydawania posiłków typu: śniadanie I i II, obiad, kolacja dla żołnierzy i osób uprawnionych w warunkach polowych i stacjonarnych. b. Dostarczone artykuły muszą być fabrycznie nowe, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, posiadać parametry, cechy i właściwości określone w deklaracji zgodności certyfikacie zgodności producenta oraz opisie przedmiotu zamówienia. c. Wymagania obligatoryjne - standardy jakościowe: Produkt musi spełniać wymagania higieniczne dla materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością uregulowanych w Rozporządzeniu (WE) nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 roku w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylającym dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG ( Dz.Urz. UE L338 z 13.11.2004, str. 4), d. Wymagania obligatoryjne - standardy logistyki dystrybucji: Produkty winny być pakowane i dystrybuowane w indywidualnych lub zbiorczych opakowaniach zgodnie ze specyfikacją techniczną. Materiały i wyroby wprowadzane do obrotu powinny być oznakowane, zgodnie z przepisami o ogólnym bezpieczeństwie produktów. Materiały i wyroby wprowadzane do obrotu podlegają oznakowaniu w formie nadruków, etykiet lub ulotek informacyjnych w sposób widoczny, czytelny i trwały. Oznakowanie powinno zawierać: - określenie do kontaktu z żywnością lub wskazania określające zastosowanie materiałów i wyrobów lub symbol, którego wzór zawiera załącznik do ustawy, - informacje o warunkach użytkowania materiałów i wyrobów, jeżeli jest to niezbędne dla zdrowia lub życia człowieka. Materiały i wyroby wytworzone z zastosowaniem nowych substancji powinny być dodatkowo oznakowane w sposób określony w pozwoleniu. Oznakowanie umieszcza się w odniesieniu do materiałów i wyrobów wprowadzanych do obrotu: - detalicznego - w formie nadruku umieszczonego bezpośrednio na materiałach i wyrobach lub na ich opakowaniu albo na etykietach lub ulotkach informacyjnych dołączonych do materiałów i wyrobów, - hurtowego - w sposób określony w pkt 1 oraz w dokumentach dołączonych do partii materiałów i wyrobów. e. Produkt powinien posiadać minimum 12 miesięczną gwarancję jakości od daty dostawy do magazynu odbiorcy wojskowego. f. Zamówione artykuły, każdy asortyment z osobna, należy oznakować na opakowaniach liczbą porządkową odpowiadającą liczbie z zestawienia cenowego. Towar nie oznakowany, nie będzie przyjmowany do magazynów Zamawiającego. g. Dostawca przy dostawie towaru do magazynu musi przedstawić pisemną deklarację zgodności (zgodnie z art.16 Rozporządzeniu(WE) nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 roku) zawierającą informacje określone w załączniku II cyt. Rozporządzenia. h. Zamawiany towar musi odpowiadać normom przedmiotowym i jakościowym. i. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru na koszt i ryzyko własne, w ilościach i cenach zawartych w zestawieniu cenowym, w łącznej kwocie zadeklarowanej w formularzu cenowym będącego elementem oferty przetargowej, do magazynu w Giżycku przy ul. Nowowiejskiej 20. j. Zamawiający może odmówić przyjęcia towaru, którego cechy wskazywać będą na jego nieodpowiednią jakość; w takim wypadku wykonawca odbierze partię wadliwego towaru na własny koszt i dostarczy partię towaru spełniającą warunki jakościowe. k. Podstawą wystawienia faktury będzie pokwitowanie odbioru towaru przez Zamawiającego (upoważnionego przedstawiciela JW. Nr 4352) na dokumencie typu WZ. 2. W zakresie zadania nr 2: a. Dostarczone artykuły muszą być fabrycznie nowe, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, posiadać parametry, cechy i właściwości określone w deklaracji zgodności/certyfikacie zgodności producenta oraz opisie przedmiotu zamówienia. b. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru na koszt i ryzyko własne, w ilościach i cenach zawartych w zestawieniu cenowym, w łącznej kwocie zadeklarowanej w formularzu cenowym będącego elementem oferty przetargowej, do magazynu w Giżycku przy ul. Nowowiejskiej 20. c. Zamówione artykuły, każdy asortyment z osobna, należy oznakować na opakowaniach liczbą porządkową odpowiadającą liczbie z zestawienia cenowego. Towar nie oznakowany, nie będzie przyjmowany do magazynów Zamawiającego. d. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar zgodnie z zamówieniem złożonym przez Zamawiającego. e. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą wszelkie gwarancje producenta materiału, certyfikaty bezpieczeństwa, aprobaty techniczne, deklaracje lub certyfikaty zgodności. Dokumenty te mają być oznakowane numerem odpowiadającym liczbie porządkowej materiału wyrobu z zestawienia cenowego przedmiotu zamówienia. f. Przy dostawie materiałów Wykonawca nie może zaoferować produktu równoważnego, który nie został zaakceptowany przez Zamawiającego, w trakcie trwania postępowania przetargowego. g. Wykonawca powinien w należyty sposób opakować towar, a także w należyty sposób go transportować. h. Zamawiający może odmówić przyjęcia towaru, którego cechy wskazywać będą na jego nieodpowiednią jakość; w takim wypadku wykonawca odbierze partię wadliwego towaru na własny koszt i dostarczy partię towaru spełniającą warunki jakościowe. i. Wykonawca udziela gwarancji na zakupione artykuły na okres przewidziany w karcie gwarancyjnej. j. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnego odstąpienia od realizacji części dostaw z każdej pozycji asortymentowej (odpowiednio do realnych potrzeb Zamawiającego) zaś Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń finansowych z tego tytułu. k. Proponowane materiały w danej pozycji mają być tego samego producenta o identycznych parametrach w całej zamawianej ilości, l. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na produkty równoważne produktom opisanym w formularzach ofertowych, m. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia jest użyte słowo lub równoważny Zamawiający rozumie przez to, że oferowany produkt posiada równą (taką samą) lub wyższą wartość użytkową, czyli cechuje się taką sprawnością w użytkowaniu, zwłaszcza pod względem wydajności, trwałości, skuteczności użycia zgodnie z przeznaczeniem, a także posiada takie same lub wyższe cechy jakościowo - użytkowe właściwe produktowi wskazanemu, oraz posiada takie same lub wyższe parametry techniczno - użytkowe, n. Podstawą wystawienia faktury będzie pokwitowanie odbioru towaru przez Zamawiającego (upoważnionego przedstawiciela JW. Nr 4352) na dokumencie typu WZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.50.00.00-1, 37.80.00.00-6, 39.20.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • z treści złożonych do oferty dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie ze n/w warunki wykonawca spełnił

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie na podstawie art. 44 ustawy p.z.p - (Załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie na podstawie art. 44 ustawy p.z.p - (Załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie na podstawie art. 44 ustawy p.z.p - (Załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie na podstawie art. 44 ustawy p.z.p - (Załącznik nr 2 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

FORMULARZ OFERTOWY ­ wypełniony i podpisany wg wzoru Zamawiającego, (Załącznik nr 1 do SIWZ ). PARAFOWANY WZÓR UMOWY - parafka na każdej stronie (Załącznik nr 5 do SIWZ ). ZESTAWIENIE CENOWE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - parafka na każdej stronie (Załącznik nr 8, 9 do SIWZ ).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

5. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości zobowiązania wynikającego z oferty Wykonawcy, z którym zawrze umowę na dostawę artykułów gospodarstwa domowego na rzecz Jednostki Wojskowej 4352 w Giżycku oraz jednostek i instytucji będących na jej zaopatrzeniu w wyniku niniejszego postępowania w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w 2012 r. w formie aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.24wog.wp.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 4352 ul. Nowowiejska 20 11-500 GIŻYCKO budynek sztabu - sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2012 godzina 08:00, miejsce: Jednostka Wojskowa Nr 4352 ul. Nowowiejska 20 11-500 GIŻYCKO budynek sztabu -Kancelaria jawna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa materiałów jednorazowego użytku (zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. W zakresie zadania nr 1: a. Przeznaczenie: zestaw naczyń jednorazowych do wydawania posiłków typu: śniadanie I i II, obiad, kolacja dla żołnierzy i osób uprawnionych w warunkach polowych i stacjonarnych. b. Dostarczone artykuły muszą być fabrycznie nowe, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, posiadać parametry, cechy i właściwości określone w deklaracji zgodności/certyfikacie zgodności producenta oraz opisie przedmiotu zamówienia. c. Wymagania obligatoryjne - standardy jakościowe: Produkt musi spełniać wymagania higieniczne dla materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością uregulowanych w Rozporządzeniu (WE) nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 roku w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylającym dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG ( Dz.Urz. UE L338 z 13.11.2004, str. 4), d. Wymagania obligatoryjne - standardy logistyki dystrybucji: Produkty winny być pakowane i dystrybuowane w indywidualnych lub zbiorczych opakowaniach zgodnie ze specyfikacją techniczną. Materiały i wyroby wprowadzane do obrotu powinny być oznakowane, zgodnie z przepisami o ogólnym bezpieczeństwie produktów. Materiały i wyroby wprowadzane do obrotu podlegają oznakowaniu w formie nadruków, etykiet lub ulotek informacyjnych w sposób widoczny, czytelny i trwały. Oznakowanie powinno zawierać: - określenie do kontaktu z żywnością lub wskazania określające zastosowanie materiałów i wyrobów lub symbol, którego wzór zawiera załącznik do ustawy, - informacje o warunkach użytkowania materiałów i wyrobów, jeżeli jest to niezbędne dla zdrowia lub życia człowieka. Materiały i wyroby wytworzone z zastosowaniem nowych substancji powinny być dodatkowo oznakowane w sposób określony w pozwoleniu. Oznakowanie umieszcza się w odniesieniu do materiałów i wyrobów wprowadzanych do obrotu: - detalicznego - w formie nadruku umieszczonego bezpośrednio na materiałach i wyrobach lub na ich opakowaniu albo na etykietach lub ulotkach informacyjnych dołączonych do materiałów i wyrobów, - hurtowego - w sposób określony w pkt 1 oraz w dokumentach dołączonych do partii materiałów i wyrobów. e. Produkt powinien posiadać minimum 12 miesięczną gwarancję jakości od daty dostawy do magazynu odbiorcy wojskowego. f. Zamówione artykuły, każdy asortyment z osobna, należy oznakować na opakowaniach liczbą porządkową odpowiadającą liczbie z zestawienia cenowego. Towar nie oznakowany, nie będzie przyjmowany do magazynów Zamawiającego. g. Dostawca przy dostawie towaru do magazynu musi przedstawić pisemną deklarację zgodności (zgodnie z art.16 Rozporządzeniu(WE) nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 roku) zawierającą informacje określone w załączniku II cyt. Rozporządzenia. h. Zamawiany towar musi odpowiadać normom przedmiotowym i jakościowym. i. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru na koszt i ryzyko własne, w ilościach i cenach zawartych w zestawieniu cenowym, w łącznej kwocie zadeklarowanej w formularzu cenowym będącego elementem oferty przetargowej, do magazynu w Giżycku przy ul. Nowowiejskiej 20. j. Zamawiający może odmówić przyjęcia towaru, którego cechy wskazywać będą na jego nieodpowiednią jakość; w takim wypadku wykonawca odbierze partię wadliwego towaru na własny koszt i dostarczy partię towaru spełniającą warunki jakościowe. k. Podstawą wystawienia faktury będzie pokwitowanie odbioru towaru przez Zamawiającego (upoważnionego przedstawiciela JW. Nr 4352) na dokumencie typu WZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.20.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa wyrobów rękodzielniczych, dekoracji i ozdób świątecznych (zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2. W zakresie zadania nr 2: a. Dostarczone artykuły muszą być fabrycznie nowe, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, posiadać parametry, cechy i właściwości określone w deklaracji zgodności/certyfikacie zgodności producenta oraz opisie przedmiotu zamówienia. b. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru na koszt i ryzyko własne, w ilościach i cenach zawartych w zestawieniu cenowym, w łącznej kwocie zadeklarowanej w formularzu cenowym będącego elementem oferty przetargowej, do magazynu w Giżycku przy ul. Nowowiejskiej 20. c. Zamówione artykuły, każdy asortyment z osobna, należy oznakować na opakowaniach liczbą porządkową odpowiadającą liczbie z zestawienia cenowego. Towar nie oznakowany, nie będzie przyjmowany do magazynów Zamawiającego. d. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar zgodnie z zamówieniem złożonym przez Zamawiającego. e. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą wszelkie gwarancje producenta materiału, certyfikaty bezpieczeństwa, aprobaty techniczne, deklaracje lub certyfikaty zgodności. Dokumenty te mają być oznakowane numerem odpowiadającym liczbie porządkowej materiału/wyrobu z zestawienia cenowego przedmiotu zamówienia. f. Przy dostawie materiałów Wykonawca nie może zaoferować produktu równoważnego, który nie został zaakceptowany przez Zamawiającego, w trakcie trwania postępowania przetargowego. g. Wykonawca powinien w należyty sposób opakować towar, a także w należyty sposób go transportować. h. Zamawiający może odmówić przyjęcia towaru, którego cechy wskazywać będą na jego nieodpowiednią jakość; w takim wypadku wykonawca odbierze partię wadliwego towaru na własny koszt i dostarczy partię towaru spełniającą warunki jakościowe. i. Wykonawca udziela gwarancji na zakupione artykuły na okres przewidziany w karcie gwarancyjnej. j. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnego odstąpienia od realizacji części dostaw z każdej pozycji asortymentowej (odpowiednio do realnych potrzeb Zamawiającego) zaś Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń finansowych z tego tytułu. k. Proponowane materiały w danej pozycji mają być tego samego producenta o identycznych parametrach w całej zamawianej ilości, l. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na produkty równoważne produktom opisanym w formularzach ofertowych, m. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia jest użyte słowo lub równoważny Zamawiający rozumie przez to, że oferowany produkt posiada równą (taką samą) lub wyższą wartość użytkową, czyli cechuje się taką sprawnością w użytkowaniu, zwłaszcza pod względem wydajności, trwałości, skuteczności użycia zgodnie z przeznaczeniem, a także posiada takie same lub wyższe cechy jakościowo - użytkowe właściwe produktowi wskazanemu, oraz posiada takie same lub wyższe parametry techniczno - użytkowe, n. Podstawą wystawienia faktury będzie pokwitowanie odbioru towaru przez Zamawiającego (upoważnionego przedstawiciela JW. Nr 4352) na dokumencie typu WZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.50.00.00-1, 37.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.