eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzanów › Wykonywanie napraw oraz sporządzanie ekspertyz technicznych sprzętu komputerowego eksploatowanego w jednostkach organizacyjnych Oddziału.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-23

Chrzanów: Wykonywanie napraw oraz sporządzanie ekspertyz technicznych sprzętu komputerowego eksploatowanego w jednostkach organizacyjnych Oddziału.
Numer ogłoszenia: 230885 - 2008; data zamieszczenia: 23.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chrzanowie , ul. Oświęcimska 14, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 6233004, fax. 032 6232997.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie napraw oraz sporządzanie ekspertyz technicznych sprzętu komputerowego eksploatowanego w jednostkach organizacyjnych Oddziału..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie napraw oraz sporządzanie ekspertyz technicznych sprzętu komputerowego eksploatowanego w jednostkach organizacyjnych Oddziału. Szczegółową ilość, rodzaj, typ oraz lokalizację sprzętu określa załącznik nr 3 SIWZ. Termin wykonania zamówienia: termin rozpoczęcia (pożądany) 19.10.2008 r., termin zakończenia 31.12.2010 r..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego 50.31.21.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji komputerów głównych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655); ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi przez analizę oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę (metodą spełnia/nie spełnia): - oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej jedną umowę trwającą co najmniej 6 miesięcy obejmującą naprawy sprzętu komputerowego w ilości co najmniej 2 serwerów, 40 komputerów i 30 drukarek w tym 2 drukarek sieciowych; b) dysponują co najmniej pięcioma osobami posiadającymi doświadczenie w zakresie napraw sprzętu komputerowego; c) dysponują placówką serwisową lub placówkami serwisowymi w odległości do 100 km od Chrzanowa, Olkusza, Oświęcimia, Wadowic oraz Suchej Beskidzkiej; ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi przez analizę oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę (metodą spełnia/nie spełnia): a) oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; b) wykazu wymaganych przez Zamawiającego umów; c) dokumentów potwierdzających, że wymagana umowa/umowy zostały wykonane należycie (referencji, opinii itp.); d) wykazu osób, które będą realizowały zamówienie; e) oświadczenia o dysponowaniu placówką serwisową / placówkami serwisowymi (siedziba Wykonawcy, oddział itp.) w odległości do 100 km od Chrzanowa, Olkusza, Oświęcimia, Wadowic oraz Suchej Beskidzkiej..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - dokument musi być podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) wykaz wymaganych przez Zamawiającego umów; 4) dokumenty potwierdzające, że wymagana umowa/umowy zostały wykonane należycie (referencji, opinii itp.); 5) wykaz osób, które będą realizowały zamówienie; 6) oświadczenieo dysponowaniu placówką serwisową / placówkami serwisowymi (siedziba Wykonawcy, oddział itp.) w odległości do 100 km od Chrzanowa, Olkusza, Oświęcimia, Wadowic oraz Suchej Beskidzkiej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego w Chrzanowie, ul. Oświęcimska 14, w Samodzielnym Referacie Zamówień Publicznych, sektor B, IV piętro, pok. 403..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego w Chrzanowie, ul. Oświęcimska 14, Samodzielny Referat Zamówień Publicznych, sektor B, IV piętro, pok. 403..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.