Ogłoszenie z dnia 2007-11-23
Mońki: Sukcesywna dostawa leków ujętych w pakietach I-X dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach.
Numer ogłoszenia: 230886 - 2007; data zamieszczenia: 23.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mońkach, al. Niepodległości 9, 19-100 Mońki, woj. podlaskie, tel. 085 7278130, fax 085 7278135.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-monki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa leków ujętych w pakietach I-X dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia sukcesywna dostawa leków ujętych w pakietach I-X dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach, w ilościach i asortymencie ujętych w ofercie do specyfikacji stanowiącą jej integralną część, tj.: PAKIET I - Antybiotyki PAKIET II - Antybiotyki PAKIET III - Anestetyk dożylny PAKIET IV - Preparaty do żywienia pozajelitowego PAKIET V - Preparaty do żywienia paranteralnego i enteralnego - dodatki PAKIET VI - Leki o działaniu p/bakteryjnym i p/pierwotniakowym - stosowane dożylne PAKIET VII - Preparat do żywienia pozajelitowego wcześniaków PAKIET VIII - Antybiotyki PAKIET IX - Testy paskowe do ilościowego pomiaru stężenia glukozy w świeżej krwi PAKIET X - Mleka
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.45.11.00 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego Kod CPV wg słownika 2008: 33.65.11.00 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne Oryginalny kod CPV: 24.49.22.00 - Produkty do żywienia pozajelitowego Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.22.00 - Produkty do żywienia pozajelitowego Oryginalny kod CPV: 15.51.17.00 - Mleko w proszku Kod CPV wg słownika 2008: 15.51.17.00 - Mleko w proszku .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 10.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu dopuszczeni będą wyłącznie Wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełniają wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj.: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Przedłożą koncesję, zezwolenie lub licencję jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem. 4. Przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Przedłożą aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Przedłożą aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Przedłożą aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Przedłożą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9. Złożą oświadczenie, że Wykonawca posiada dokumenty dopuszczające zaoferowane leki do obrotu na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami. Na każde żądanie Zamawiającego, na każdym etapie postępowania, przedłożą wymagany dokument. 10. Przedłożą wykaz podwykonawców, w przypadku, kiedy Wykonawca będzie realizował zamówienie przy współpracy z podwykonawcami. 11. Zapewnią stałość cen w okresie 3 miesięcy do dnia podpisania umowy. 12. Zaoferują przedmiot zamówienia z terminem ważności minimum - 18 miesięcy. 13. Zapewnią minimalny termin płatności 30 dni w formie przelewu. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie oferty z załącznikami w wyznaczonym terminie oraz spełnienie warunków i innych wymogów określonych w niniejszej specyfikacji. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów, oświadczeń i zaświadczeń wymaganych postanowieniami specyfikacji, wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy w postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Składana oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie: 1.1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg załączonego wzoru, 1.2. podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania w trybie artykułu 24 ust. 1 i 2 Pzp na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do oferty, 1.3. podpisane oświadczenie Wykonawcy, o spełnieniu wymogów w trybie artykułu 22 ust. 1 Pzp na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do oferty, 1.4. koncesję, zezwolenie lub licencję jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem, 1.5. aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.6. projekt umowy, parafowany przez umocowanego przedstawiciela Wykonawcy - wg załączonego wzoru - załącznik nr 3 do oferty, 1.7. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.8. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.9. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.10. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 1.11. złożą oświadczenie, że Wykonawca posiada dokumenty dopuszczające zaoferowane leki do obrotu na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami (na każde żądanie Zamawiającego, na każdym etapie postępowania, przedłożą wymagany dokument) - wg załączonego wzoru załącznik nr 4 do oferty, 1.12. wykaz podwykonawców, a w przypadku kiedy Wykonawca będzie realizował zamówienie silami własnymi załącznik należy dołączyć do oferty i opisać nie dotyczy- wg załączonego wzoru załącznik nr 5 do oferty, 1.13. oświadczenie o zapewnieniu stałości cen w okresie 3 miesięcy do dnia podpisania umowy na formularzu stanowiącym załącznik nr 6 do oferty, 1.14. oświadczenie, że oferowane leki posiadają termin ważności minimum - 18 miesięcy na formularzu stanowiącym załącznik nr 7 do oferty, 1.15. oświadczenie, o terminie płatności i sposobie zapłaty nie krótszym niż 30 dni w formie przelewu na formularzu stanowiącym załącznik nr 8 do oferty. 2 Wszystkie dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 3 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w dziale XII pkt 1 ppkt 1.5, 1.7, 1.9 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) dział XII pkt 1 ppkt 1.8 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp. Dokumenty, o których mowa w dziale XII pkt 3 ppkt 1) lit a i c oraz dział XII pkt 3 ppkt 2), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w dziale XII pkt 3 ppkt 1) lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-monki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Administracyjno-Technicznea Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach, ul. Al. Niepodległości 9, 19-100 Mońki..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach, ul. Al. Niepodległości 9, 19-100 Mońki..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET I - Antybiotyki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Antybiotyki - 3 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET II - ANTYBIOTYKI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ANTYBIOTYKI - 2 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET III - ANESTETYK DOŻYLNY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ANESTETYK DOŻYLNY - 1 pozycja.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET IV - PREPARATY DO ŻYWIENIA POZAJELITOWEGO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PREPARATY DO ŻYWIENIA POZAJELITOWEGO - 5 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.22.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET V - PREPARATY DO ŻYWIENIA PARANTERALNEGO I ENTERALNEGO - dodatki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PREPARATY DO ŻYWIENIA PARANTERALNEGO I ENTERALNEGO - dodatki - 10 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.22.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET VI - LEKI O DZIAŁANIU P/BAKTERYJNYM I P/PIERWOTNIAKOWYM - STOSOWANE DOŻYLNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LEKI O DZIAŁANIU P/BAKTERYJNYM I P/PIERWOTNIAKOWYM - STOSOWANE DOŻYLNE - 1 pozycja.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET VII - PREPARAT DO ŻYWIENIA POZAJELITOWEGO WCZEŚNIAKÓW.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PREPARAT DO ŻYWIENIA POZAJELITOWEGO WCZEŚNIAKÓW - 1 pozycja.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.22.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET VIII - ANTYBIOTYKI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ANTYBIOTYKI - 14 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET IX - TESTY PASKOWE DO ILOŚCIOWEGO POMIARU STĘŻENIA GLUKOZY W ŚWIEŻEJ KRWI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TESTY PASKOWE DO ILOŚCIOWEGO POMIARU STĘŻENIA GLUKOZY W ŚWIEŻEJ KRWI - 1 pozycja.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET X - MLEKA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MLEKA - 4 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.17.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z MONIEK
- Przebudowa dr. gminnej na dz. o nr geod. 1420 w obrębie m. Przytulanka na odc. o dł. 200 m w ramach zagospodarowania poscaleniowego we wsiach Przytulanka, Ciesze, Rusaki, Sikory w gminie Mońki
- Zwiększenie dostępności i jakości świadczeń opieki zdrowotnej poprzez zwiększenie ilości świadczeń w ZOL i Zakładzie Rehabilitacji Leczniczej, etap III i IV restrukturyzacji SP ZOZ w Mońkach
więcej: przetargi w Mońkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów leczniczych i surowców recepturowych
- Dostawa leku Cladribinum dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie - pilny zakup
- Dostawa leków i środków medycznych dla SPZOZ Sądeckiego Pogotowia Ratunkowego w Nowym Sączu.
- Sukcesywna dostawa płynów infuzyjnych na potrzeby Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze
- Dostawa antybiotyków iniekcyjnych oraz leków hepatoprotekcyjnych dla Szpitala Powiatowego sp. z o.o. w Golubiu-Dobrzyniu".
- Przetarg na dostawę leków
więcej: Mleko w proszku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.