eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RybnikUsługa sprzętowa związana z usuwaniem śniegu i błota pośniegowego na drogach IV kat. odśnieżania na terenie 26 dzielnic miasta Rybnik

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-23

Rybnik: Usługa sprzętowa związana z usuwaniem śniegu i błota pośniegowego na drogach IV kat. odśnieżania na terenie 26 dzielnic miasta Rybnik
Numer ogłoszenia: 230892 - 2007; data zamieszczenia: 23.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rybnickie Służby Komunalne, ul. Jankowicka 41, 44-200 Rybnik, woj. śląskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rsk.rsi.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzętowa związana z usuwaniem śniegu i błota pośniegowego na drogach IV kat. odśnieżania na terenie 26 dzielnic miasta Rybnik.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi sprzętowej związanej z usuwaniem śniegu i błota pośniegowego na drogach IV kat. odśnieżania na terenie 26 dzielnic miasta Rybnik. Usługa będzie wykonywana na 26 dzielnicach Miasta Rybnik z wyłączeniem dzielnicy Śródmieście. Na każdą z 26 dzielnic należy przydzielić po ciągniku z osprzętem służącym do usuwania z drogi śniegu i błota pośniegowego (pług odśnieżny czołowy) i osobie zdolnej do wykonania zamówienia tj. posiadającej aktualne uprawnienia do poruszania się tym pojazdem (na każdy ciągnik po jednej osobie) (dotyczy zadań od nr 1 do nr 5). Na każde zadanie od nr 6 - 9 należy przydzielić po 1 samochodzie ciężarowym i osobie zdolnej do wykonania zamówienia tj. posiadającej aktualne uprawnienia do poruszania się tym pojazdem. Na każde zadanie od nr 10 - 13 należy przydzielić po 1 maszynie wielofunkcyjnej typu Caterpillar i osobie zdolnej do wykonania zamówienia tj. posiadającej aktualne uprawnienia do poruszania się tym pojazdem. Przedmiot zamówienia został podzielony na 13 zadań: Zadanie nr 1: Dzielnice: Kłokocin, Gotartowice, Boguszowice Osiedle, Boguszowice Stare, Ligota - Ligocka Kuźnia Zadanie nr 2: Dzielnice: Chwałowice, Paruszowiec - Piaski, Meksyk, Kamień Zadanie nr 3: Dzielnice: Zamysłów, Smolna, Niedobczyce, Niewiadom, Popielów, Radziejów Zadanie nr 4: Dzielnice: Maroko - Nowiny, Zebrzydowice, Orzepowice, Rybnicka Kuźnia, Chwałęcice, Stodoły, Północ Zadanie nr 5: Dzielnice: Ochojec, Golejów, Grabownia, Wielopole Zadania nr 6-9 oraz 10-13: Teren Miasta Rybnik Do obowiązków Wykonawcy należy: - prowadzenie odśnieżania w razie wystąpienia opadów śniegu bez względu na porę dnia lub nocy, bez względu na dzień tygodnia w sposób i z intensywnością warunkowaną przez Zamawiającego, - realizowanie prac związanych z odśnieżaniem w całości przy użyciu własnego sprzętu mechanicznego. Szerokość pługa zamontowanego na ciągniku ma być dostosowana do szerokości odśnieżanych dróg. Minimalna moc ciągnika używanego do odśnieżania powinna wynosić min. 50 koni mechanicznych (dotyczy zadań 1-5), - realizowanie prac związanych z odśnieżaniem w całości przy użyciu własnego sprzętu mechanicznego - samochód ciężarowy o ładowności min. 8 ton, maksymalna wysokość od podłoża do górnej krawędzi burty skrzyni ładunkowej samochodu to 2,5 m. (dotyczy zadań 6-9), - realizowanie prac związanych z odśnieżaniem w całości przy użyciu własnego sprzętu mechanicznego - koparko-ładowarki typu Caterpillar. (dotyczy zadań 10-13), - potwierdzanie w formie podpisu i pieczęci na raporcie pracy sprzętu efektywnego czasu pracy sprzętu. Przez efektywny czas pracy sprzętu odśnieżającego rozumie się wyłącznie czas w którym sprzęt ten jest wykorzystywany bezpośrednio do odśnieżania dróg z wyłączeniem przestojów, przerw, itp., - pozostawanie w całodobowej gotowości i dyspozycyjności wraz z podległym mu sprzętem i operatorami, - uruchomienie wszystkich jednostek sprzętowych do jednej godziny po otrzymaniu zgłoszenia telefonicznego lub faksowego od dyżurującego pracownika nadzoru Działu Utrzymania Dróg Rybnickich Służb Komunalnych (poprzez uruchomienie rozumie się wyjazd wszystkich jednostek do odśnieżania) (dotyczy zadań 1-5), - sprzęt należy podstawić wraz z kierowcą, operatorem na teren bazy Zamawiającego w ciągu 24 godzin od momentu telefonicznego zgłoszenia takiej potrzeby (dotyczy zadań 6-13) - posiadanie środków łączności celem stałego kontaktu z dyżurującym pracownikiem nadzoru Działu Utrzymania Dróg Rybnickich Służb Komunalnych (telefon komórkowy) przez każdego z operatorów sprzętu, - prowadzenie usługi będzie przebiegać w przypadku obfitych opadów śniegu o czym Wykonawca zostanie powiadomiony telefonicznie lub faksowo przez dyżurującego pracownika nadzoru Działu Utrzymania Dróg Rybnickich Służb Komunalnych. Usługę należy prowadzić do czasu uzyskania przejezdności drogi na całej szerokości (bez pozostawiania kolein) - (dotyczy zadań 1-5), - każdorazowo po zakończeniu usuwania śniegu i błota pośniegowego Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia o tym fakcie pracownika nadzoru Działu Utrzymania Dróg Rybnickich Służb Komunalnych. Po każdym zakończonym miesiącu wykonywania usługi Wykonawca wystawi Zamawiającemu fakturę VAT osobno na każde zadanie. Dla zadań 1 - 5 każdorazowy wyjazd sprzętu do odśnieżania nastąpi jedynie po zgłoszeniu potrzeby wyjazdu przez dyżurującego Działu Utrzymania Dróg Rybnickich Służb Komunalnych a rozliczenie wynagrodzenia odbywać się będzie ryczałtowo według zasady: 1. 20% ceny miesięcznej/dzielnicę jeżeli nie nastąpi żaden wyjazd w miesiącu (całodobowa gotowość i dyspozycyjność) 2. 50% ceny miesięcznej/dzielnicę jeżeli w miesiącu wystąpi potrzeba wyjazdu między jednym a siedmioma dniami 3. 80% ceny miesięcznej/ dzielnicę jeżeli w miesiącu wystąpi potrzeba wyjazdu między ośmioma a czternastoma dniami 4. 100% ceny miesięcznej/ dzielnicę jeżeli w miesiącu wystąpi potrzeba wyjazdu ponad 15 dni w miesiącu. Dla zadań 6 - 13 rozliczenie wynagrodzenia odbywać się będzie w systemie godzinowym - do każdej faktury wystawianej raz w miesiącu należy załączyć kopie potwierdzonych przez pracownika nadzoru Działu Utrzymania Dróg RSK kart pracy sprzętu. Płatność odbywać się będzie w formie bezgotówkowej na konto bankowe Wykonawcy podane na fakturze w terminie do 21 dni od daty otrzymania faktury. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia ilości przedmiotu zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 13.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: a) Wykonawca musi dysponować sprawnymi, spełniającymi wymogi kodeksu drogowego ciągnikami o mocy min. 50 koni mechanicznych z osprzętem służącym do usuwania z drogi śniegu i błota pośniegowego (pług odśnieżny czołowy) w ilości wynikającej z zadań na które składa ofertę (po jednym ciągniku z osprzętem na dzielnicę), oraz dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadającymi aktualne uprawnienia do poruszania się tymi pojazdami (na każdy ciągnik po jednej osobie)- dotyczy zadań 1-5, b) Wykonawca musi dysponować sprawnym, spełniającym wymogi kodeksu drogowego samochodem ciężarowym o ładowności min. 8 ton, maksymalna wysokość od podłoża do górnej krawędzi burty skrzyni ładunkowej samochodu to 2,5 m, oraz dysponować osobą zdolną do wykonania zamówienia tj. posiadającą aktualne uprawnienia do poruszania się tym pojazdem, (po jednym samochodzie i po jednej osobie na każde zadanie) - dotyczy zadań 6-9, c) Wykonawca musi dysponować sprawną, spełniającą wymogi kodeksu drogowego maszyną wielofunkcyjną typu Caterpillar, oraz dysponować osobą zdolną do wykonania zamówienia tj. posiadającą aktualne uprawnienia do poruszania się tym pojazdem, (po jednej maszynie i po jednej osobie na każde zadanie) - dotyczy zadań 10 - 13. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (art.23 Pzp) Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ust.2 Pzp). W przypadku oferty składanej przez konsorcjum, Zamawiający, dokonując oceny, czy konsorcjum spełnia wymagania określone w SIWZ, uwzględni uprawnienia, posiadaną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, personel oraz sytuację ekonomiczną i finansową członków konsorcjum - wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. W związku z powyższym, wraz z ofertą członkowie konsorcjum mogą złożyć jeden komplet dokumentów na potwierdzenie warunków, o których mowa w punkcie IV ppkt 2) SIWZ. Do oferty powinny zostać załączone dokumenty wskazane w punkcie V ppkt od 1-6 SIWZ, przygotowane odrębnie w odniesieniu do każdego z członków konsorcjum. Wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie Umowy zgodnie z jej postanowieniami. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie oferty konsorcjum. Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny wypis z rejestru lub wypis z ewidencji potwierdzający, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie o nie zaleganiu z płatnościami wydane przez właściwy Urząd Skarbowy wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie wydane przez właściwy oddział ZUS potwierdzające, że podmiot nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 m - cy przed wyznaczonym terminem składania ofert. 5. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 m - cy przed wyznaczonym terminem składania ofert. 6. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 7. Oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu pojazdami określonymi przez Zamawiającego w poszczególnych zadaniach, oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadającymi aktualne uprawnienia do poruszania się tymi pojazdami Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy na każdej zapisanej stronie. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy Pzp w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz..U. Nr 87, poz. 605)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rsk.rsi.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miasto Rybnik - Rybnickie Służby Komunalne ul. Jankowicka 41 B 44 - 200 Rybnik.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2007 godzina 11:00, miejsce: Miasto Rybnik - Rybnickie Służby Komunalne ul. Jankowicka 41 B 44 - 200 Rybnik pok. nr 14..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa sprzętowa związana z usuwaniem śniegu i błota pośniegowego na drogach IV kat. odśnieżania na terenie 26 dzielnic miasta Rybnik.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usuwanie śniegu i błota pośniegowego na drogach IV kat. odśnieżania w następujących dzielnicach: Kłokocin, Gotartowice, Boguszowice Osiedle, Boguszowice Stare, Ligota-Ligocka Kuźnia. Realizowanie prac związanych z odśnieżaniem w całości przy użyciu własnego sprzętu mechanicznego. Szerokość pługa zamontowanego na ciągniku ma być dostosowana do szerokości odśnieżanych dróg. Minimalna moc ciągnika używanego do odśnieżania powinna wynosić min. 50 koni mechanicznych. Szczegóły zawarte w SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa sprzętowa związana z usuwaniem śniegu i błota pośniegowego na drogach IV kat. odśnieżania na terenie 26 dzielnic miasta Rybnik.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usuwanie śniegu i błota pośniegowego na drogach IV kat. odśnieżania w następujących dzielnicach: Chwałowice, Paruszowiec-Piaski, Meksyk, Kamień. Realizowanie prac związanych z odśnieżaniem w całości przy użyciu własnego sprzętu mechanicznego. Szerokość pługa zamontowanego na ciągniku ma być dostosowana do szerokości odśnieżanych dróg. Minimalna moc ciągnika używanego do odśnieżania powinna wynosić min. 50 koni mechanicznych. Szczegóły zawarte w SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa sprzętowa związana z usuwaniem śniegu i błota pośniegowego na drogach IV kat. odśnieżania na terenie 26 dzielnic miasta Rybnik.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usuwanie śniegu i błota pośniegowego na drogach IV kat. odśnieżania w następujących dzielnicach: Zamysłów, Smolna, Niedobczyce, Niewiadom, Popielów, Radziejów. Realizowanie prac związanych z odśnieżaniem w całości przy użyciu własnego sprzętu mechanicznego. Szerokość pługa zamontowanego na ciągniku ma być dostosowana do szerokości odśnieżanych dróg. Minimalna moc ciągnika używanego do odśnieżania powinna wynosić min. 50 koni mechanicznych. Szczegóły zawarte w SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługa sprzętowa związana z usuwaniem śniegu i błota pośniegowego na drogach IV kat. odśnieżania na terenie 26 dzielnic miasta Rybnik.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usuwanie śniegu i błota pośniegowego na drogach IV kat. odśnieżania w następujących dzielnicach: Maroko-Nowiny, Zebrzydowice, Orzepowice, Rybnicka-Kuźnia, Północ, Chwałęcice, Stodoły. Realizowanie prac związanych z odśnieżaniem w całości przy użyciu własnego sprzętu mechanicznego. Szerokość pługa zamontowanego na ciągniku ma być dostosowana do szerokości odśnieżanych dróg. Minimalna moc ciągnika używanego do odśnieżania powinna wynosić min. 50 koni mechanicznych. Szczegóły zawarte w SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługa sprzętowa związana z usuwaniem śniegu i błota pośniegowego na drogach IV kat. odśnieżania na terenie 26 dzielnic miasta Rybnik.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usuwanie śniegu i błota pośniegowego na drogach IV kat. odśnieżania w następujących dzielnicach: Ochojec, Golejów, Grabownia, Wielopole. Realizowanie prac związanych z odśnieżaniem w całości przy użyciu własnego sprzętu mechanicznego. Szerokość pługa zamontowanego na ciągniku ma być dostosowana do szerokości odśnieżanych dróg. Minimalna moc ciągnika używanego do odśnieżania powinna wynosić min. 50 koni mechanicznych. Szczegóły zawarte w SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Usługa sprzętowa związana z usuwaniem śniegu i błota pośniegowego na drogach IV kat. odśnieżania na terenie 26 dzielnic miasta Rybnik.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizowanie prac związanych z usuwaniem śniegu i błota pośniegowego w całości przy użyciu własnego sprzętu mechanicznego - samochód ciężarowy o ładowności min. 8 ton, maksymalna wysokość od podłoża do górnej krawędzi burty skrzyni ładunkowej samochodu to 2,5 m. Teren Miasta Rybnik. Szczegóły zawarte w SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Usługa sprzętowa związana z usuwaniem śniegu i błota pośniegowego na drogach IV kat. odśnieżania na terenie 26 dzielnic miasta Rybnik.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizowanie prac związanych z usuwaniem śniegu i błota pośniegowego w całości przy użyciu własnego sprzętu mechanicznego - samochód ciężarowy o ładowności min. 8 ton, maksymalna wysokość od podłoża do górnej krawędzi burty skrzyni ładunkowej samochodu to 2,5 m. Teren Miasta Rybnik. Szczegóły zawarte w SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Usługa sprzętowa związana z usuwaniem śniegu i błota pośniegowego na drogach IV kat. odśnieżania na terenie 26 dzielnic miasta Rybnik.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizowanie prac związanych z usuwaniem śniegu i błota pośniegowego w całości przy użyciu własnego sprzętu mechanicznego - samochód ciężarowy o ładowności min. 8 ton, maksymalna wysokość od podłoża do górnej krawędzi burty skrzyni ładunkowej samochodu to 2,5 m. Teren Miasta Rybnik. Szczegóły zawarte w SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Usługa sprzętowa związana z usuwaniem śniegu i błota pośniegowego na drogach IV kat. odśnieżania na terenie 26 dzielnic miasta Rybnik.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizowanie prac związanych z usuwaniem śniegu i błota pośniegowego w całości przy użyciu własnego sprzętu mechanicznego - samochód ciężarowy o ładowności min. 8 ton, maksymalna wysokość od podłoża do górnej krawędzi burty skrzyni ładunkowej samochodu to 2,5 m. Teren Miasta Rybnik. Szczegóły zawarte w SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Usługa sprzętowa związana z usuwaniem śniegu i błota pośniegowego na drogach IV kat. odśnieżania na terenie 26 dzielnic miasta Rybnik.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizowanie prac związanych z usuwaniem śniegu i błota pośniegowego w całości przy użyciu własnego sprzętu mechanicznego - koparko-ładowarki typu Caterpillar. Teren Miasta Rybnik. Szczegóły zawarte w SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Usługa sprzętowa związana z usuwaniem śniegu i błota pośniegowego na drogach IV kat. odśnieżania na terenie 26 dzielnic miasta Rybnik.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizowanie prac związanych z usuwaniem śniegu i błota pośniegowego w całości przy użyciu własnego sprzętu mechanicznego - koparko-ładowarki typu Caterpillar. Teren Miasta Rybnik. Szczegóły zawarte w SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Usługa sprzętowa związana z usuwaniem śniegu i błota pośniegowego na drogach IV kat. odśnieżania na terenie 26 dzielnic miasta Rybnik.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizowanie prac związanych z usuwaniem śniegu i błota pośniegowego w całości przy użyciu własnego sprzętu mechanicznego - koparko-ładowarki typu Caterpillar. Teren Miasta Rybnik. Szczegóły zawarte w SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Usługa sprzętowa związana z usuwaniem śniegu i błota pośniegowego na drogach IV kat. odśnieżania na terenie 26 dzielnic miasta Rybnik.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizowanie prac związanych z usuwaniem śniegu i błota pośniegowego w całości przy użyciu własnego sprzętu mechanicznego - koparko-ładowarki typu Caterpillar. Teren Miasta Rybnik. Szczegóły zawarte w SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.