eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KobierzyceBudowa zatoki autobusowej wraz z chodnikiem w miejscowości Bielany Wrocławskie w trybie zaprojektuj i wybuduj.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-31

Kobierzyce: Budowa zatoki autobusowej wraz z chodnikiem w miejscowości Bielany Wrocławskie w trybie zaprojektuj i wybuduj.
Numer ogłoszenia: 230893 - 2012; data zamieszczenia: 31.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 186131 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kobierzyce, al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie, tel. 071 3111215, faks 071 3111252.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa zatoki autobusowej wraz z chodnikiem w miejscowości Bielany Wrocławskie w trybie zaprojektuj i wybuduj..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja zadania p/n /Budowa zatoki autobusowej wraz z chodnikiem w miejscowości Bielany Wrocławskie w trybie zaprojektuj i wybuduj./ Zadanie obejmuje budowę zatoki autobusowej, chodnika oraz likwidację kolizji z sieciami energetycznymi, wod.-kan. w miejscowości Bielany Wrocławskie ul. Wrocławska gm. Kobierzyce dz. nr 98/3, 9/1, 328/6, obręb Bielany Wr. Podstawowe parametry projektowanego układu: 1) budowa zatoki autobusowej o pow. ok. 150 m2, 2) budowa chodnika o dł. ok. 140 mb, 3) trawniki i zieleń ozdobna o pow. ok. 1.000 m2. Przedmiot zadania przewidziany do realizacji w systemie /zaprojektuj i wybuduj/ składa się z dwóch części: - opracowania dokumentacji projektowo-technicznej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym niezbędnej do uzyskania pozwolenia na budowę wraz z jego uzyskaniem, - wykonania zgodnie z w/w dokumentacją budowy zatoki autobusowej wraz z chodnikiem w miejscowości Bielany Wr. Wymagania do dokumentacji Dokumentacja, na podstawie której będzie realizowana budowa winna składać się następujących opracowań i projektów: - Projekt budowlany i wykonawczy w branży drogowej oraz instalacyjnej (2 egz. i wersja elektronicza - PDF lub Word) wykonania budowy zatoki autobusowej, chodnika oraz likwidację kolizji z sieciami energetycznymi, wod.-kan. w miejscowości Bielany Wrocławskie ul. Wrocławska - STWiOR, - Wycena kosztorysowa robót, a także: Wykonawca winien zaprojektować i wykonać usunięcie wszystkich kolizji z infrastrukturą techniczną. Wykonawca powinien uzyskać w imieniu Zamawiającego wszystkie niezbędne pozwolenia i uzgodnienia oraz ostateczne pozwolenie na budowę. Koszt wszelkich uzgodnień ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest w uzgodnieniu z Zamawiającym wykonać projekt organizacji ruchu docelowego i na czas budowy oraz uzyskać wszelkie uzgodnienia i pozwolenia z nim związane. Projekt organizacji ruchu na czas budowy winien uwzględniać wykonywanie prac pod obciążeniem ruchu (nie dotyczy układania warstwy ścieralnej). Wykonawca w imieniu Zamawiającego wystąpi o dziennik budowy. Wykonawca winien wykonać dokumentację powykonawczą - 2 egzemplarze. Wykonawca w imieniu Zamawiającego winien złożyć do PINB we Wrocławiu zawiadomienie o zakończeniu robót budowlanych oraz uzyskać potwierdzenie o nie zgłoszeniu sprzeciwu lub pozwolenie na użytkowanie - jeśli będzie wymagane. Do Wykonawcy należy pełnienie nadzoru autorskiego. Inne informacje i dokumenty niezbędne do zaprojektowania robót budowlanych ( do zrealizowania przez Wykonawcę ) Uzyskanie materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia a w szczególności: 1) wypisy z ewidencji gruntów i MPZP, 2) uzgodnienia, zgody, pozwolenia, warunki techniczne przyłączania, projektowanych obiektów niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę i realizacji robót leżą po stronie Wykonawcy. Niezbędne uzgodnienia wykonuje Wykonawca na swój koszt. Dokumentację przed rozpoczęciem robót należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego w formie pisemnej i elektronicznej. UWAGA: Koncepcję projektu należy uzgodnić z Zamawiającym. Szczegółowy zakres robót, opis rozwiązań technicznych, technologicznych i materiałowych służących do wykonania zamówienia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia. Do Wykonawcy należy ponadto (w pełnym zakresie zadania): 1) Wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej wraz z mapami geodezyjnymi powykonawczymi potwierdzonymi w Zasobie Geodezyjnym - 2 kpl. 2) Wykonawca zapewnia stałą, pełną obsługę geodezyjną, w szczególności: - wytyczenie projektowanych elementów w terenie - kontrola posadowienia wytyczonych elementów względem granic nieruchomości przylegających do prowadzonej inwestycji (markowanie granic o ustalonych punktach granicznych) - w miejscach w których brak jest jednoznacznych danych geodezyjnych co do przebiegu granic, okazanie granic w celu jednoznacznego wytyczenia projektowanych elementów - pomiar powykonawczy z określeniem zgodności przebiegu do dokumentacji projektowej; 3) Po stronie Wykonawcy leży spełnienie w imieniu inwestora wszelkich formalności i warunków zawartych w decyzjach i uzgodnieniach, w tym także wykonanie i zatwierdzenie tymczasowego projektu organizacji ruchu - w przypadku konieczności jego sporządzenia, uzyskanie zezwoleń na zajęcie pasów dróg. 4) Należy wycenić i ująć w wycenie wszystkie koszty związane z realizacją zadania tj. np. wynikające z opisu przedmiotu zamówienia, wykonania dokumentacji projektowo-technicznej jak również inne koszty towarzyszące np: wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, projektu organizacji placu budowy wraz z jego późniejszą likwidacją, obsługi geodezyjnej (w szczególności: wytyczenie projektowanych elementów w terenie; kontrola posadowienia wytyczonych elementów względem granic nieruchomości przylegających do prowadzonej inwestycji (markowanie granic o ustalonych punktach granicznych); w miejscach w których brak jest jednoznacznych danych geodezyjnych co do przebiegu granic, okazanie granic w celu jednoznacznego wytyczenia projektowanych elementów; pomiar powykonawczy z określeniem zgodności przebiegu do dokumentacji projektowej), koszty utrzymania zaplecza budowy, koszty związane z odbiorami wykonanych robót, koszty wynikające z warunków uzgodnień i decyzji oraz koszty wymiany gruntu, odwodnienia wykopów, naprawy i odbudowy dróg, zagęszczenia gruntu, zajęcia pasa dróg publicznych (nie dotyczy ew. zajęcia pasa na potrzeby umieszczenia urządzeń obcych - po stronie Zamawiającego), koszty uzyskania niezbędnych decyzji, zezwoleń, pozwoleń, koszty wykonania i zatwierdzenia tymczasowego projektu organizacji ruchu, ostatecznego pozwolenia na budowę itd. 5) Wykonawca zobowiązany będzie do ścisłej współpracy z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego. 6) Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia prac w sposób minimalizujący szkody na przyległych działkach. O terminie wejścia na działkę i prowadzenia prac Wykonawca poinformuje właścicieli działek z 1-tygodniowym wyprzedzeniem a po zakończeniu robót przed odbiorem końcowym zadania Wykonawca zobowiązuje się uzyskać i przedłożyć Zamawiającemu oświadczenia właścicieli działek, że nie wnoszą oni roszczeń w związku z przeprowadzonymi robotami; 7) Zamawiający informuje, że wywóz urobku przy robotach ziemnych będzie miał miejsce na teren składowiska w miejscowości Tyniec n/ Ślęzą na podstawie kart odpadów ( wydanych w Urzędzie Gminy Kobierzyce ). Składowanie ziemi i gruzu jest nieodpłatne. Wykonawca zapewni własny transport na miejsce przeznaczenia oraz sprzęt do formowania gromadzonego gruntu i poniesie koszty z tym związane. Nadzór archeologiczny leży po stronie Zamawiającego. Wszystkie wykonane roboty oraz materiały muszą odpowiadać wymaganiom PN-EN, posiadać wymagane atesty i dopuszczenia oraz muszą być zgodne ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Jeżeli w niniejszej SIWZ pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty /równoważne/. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca musi załączyć dane techniczne wykazujące ich parametry oraz odpowiednie obliczenia. Na Wykonawcy leży obowiązek udowodnienia, iż przedstawione w ofercie materiały i urządzenia są równoważne w stosunku do przedstawionych w SIWZ. Wykaz materiałów i urządzeń równoważnych wraz z danymi technicznymi wykazującymi ich parametry oraz odpowiednimi obliczeniami winien stanowić załącznik do oferty. Oceny równoważności materiałów i urządzeń Zamawiający będzie dokonywał na etapie oceny ofert. Gdy wystarczajace będą parametry, Zamawiający nie będzie wymagał obliczeń..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.23.23.00 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU ZURB Andrzej Żurek i Elżbieta Żurek, ul. Witosa 2, 57-160 Borów, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 243902,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 138093,28

  • Oferta z najniższą ceną: 138093,28 / Oferta z najwyższą ceną: 185730,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.