eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ziębice › Inwentaryzacja cmentarza komunalnego przy ul. Wałowej w Ziębicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-10

Ziębice: Inwentaryzacja cmentarza komunalnego przy ul. Wałowej w Ziębicach
Numer ogłoszenia: 23090 - 2009; data zamieszczenia: 10.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych , ul. Stawowa 2a, 57-220 Ziębice, woj. dolnośląskie, tel. 074 8163770, faks 074 8163771.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Inwentaryzacja cmentarza komunalnego przy ul. Wałowej w Ziębicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja zadania pn. Inwentaryzacja cmentarza komunalnego przy ul.Wałowej w Ziębicach obejmuje inwentaryzację dot. usytowania grobów i grobowców , alei , budynków i budowli ,elementów architektury sakralnej punktów czerpania wody na cmentarzu komunalnym w Ziębicach przy ul. Wałowej oraz wprowadzenie danych do programu użytkowego i na interaktywną mapę cmentarza . Szacowana liczba grobów na cmentarzu komunalnym w Ziębicach wynosi ok. 6.500 + 700 nowych miejsc grzebalnych . Działka gr. nr 258 o powierzchni 4,5083 ha . Rodzaj i zakres prac : 1. Inwentaryzacja ( spis z natury ): a)inwentaryzacja i rozmieszczenie grobów i grobowców wraz z oznaczeniem kwater , rzędów , danymi osób pochowanych , tj. imieniem i nazwiskiem , datą urodzenia , datą zgonu, rodzajem miejsca pochówku ( grób pojedynczy, podwójny ,grobowiec ), b) inwentaryzacja i rozmieszczenie wykupionych miejsc pod pochówek wraz z oznaczeniem kwater i rzędów , c)inwentaryzacja i rozmieszczenie alei, d)inwentaryzacja i rozmieszczenie punktów czerpania wody, e)inwentaryzacja i rozmieszczenie budynków i budowli oraz elementów architektury sakralnej , 2. Interaktywna mapa cmentarza i program użytkowy . Interaktywną mapę cmentarza oraz program użytkowy należy umieścić na serwerze Administratora cmentarza . Utworzona baza danych musi być w pełni zintegrowana z mapą cmentarza. Wymagania oprogramowania od strony użytkownika : - możliwość pomniejszania ,powiększania, przesuwania mapki , - możliwość zlokalizowania grobu po nazwisku ,dacie urodzenia, dacie śmierci, numerze kwatery , numerze rzędu , - po kliknięciu na wybrane nazwisko prezentacja w panelu następujących danych : lokalizacja grobu, grobowca na mapie cmentarza,danych osoby zmarłej:imienia i nazwiska , daty urodzenia ,daty śmierci, oznaczenia kwatery, oznaczenia rzędu, rodzaj pochówku (grób pojedynczy,podwójny, grobowiec ), uwagi dla opiekuna grobu od administratora , - możliwość umieszczania w serwisie płatnych ogłoszeń, - ciągła możliwość generowania raportów w różnych przekrojach ( np. osoby zmarłe w danym roku , osoby spoczywające w danej kwaterze ,terminy opłat za miejsce na pochówek ) , - edycja poszczególnych podstron , - zarządzanie użytkownikami programu , - możliwość wystawienia faktur z poziomu programu , - możliwość prowadzenia w bazie ewidencji miejsc wykupionych pod pochówek i grobów zgodnie z rozporządzeniem MSWiA z dnia 1 sierpnia 2001 r. w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów ( Dz. U. Nr 90 z 2001r.,poz.1013), - edycja danych w księdze grobów i księdze zmarłych . 3. Instalacja i konfiguracja programu użytkowego i interaktywnej mapy cmentarza prowadząca do uzyskania pełnej zgodności z wymogami SIWZ. 4. Przeszkolenie pracowników administracji cmentarza w zakresie umożliwiającym samodzielną aktualizację bazy danych i interaktywnej mapy cmentarza . 5. Udzielenie bezterminowej licencji umożliwiającej jednoczesną pracę przynajmniej 1 użytkownikowi. 6. Konsultacje wdrożeniowe. 7. Świadczenie asysty technicznej w okresie gwarancji przez okres 24 miesięcy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.32.00.00 - Usługi bazy danych 72.31.90.00 - Usługi dostarczania danych 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych 74.27.40.00 - 74.27.40.00 72.21.20.00 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania 74.54.20.00 - 74.54.20.00 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium .

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenia zamówienia magą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : 1)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych , 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia . Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie Wykonawcy oświadczeń i dokumentów . Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów ,a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/ne spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia prawa do ubiegania się o zamówienie publiczne Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art.24 Prawa zamówień publicznych według wzoru załączonego do SIWZ ( załącznik nr2) oraz złożenia dokumentu w postaci aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o owpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego przez urząd wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia oświadczenia w formie wykazu usług wykonanych - załącznki nr 3 do SIWZ ( rozpoczętych i zakończonych ) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie do wykazu dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem co najmniej jednego projektu polegającego na utworzeniu elektronicznej bazy danych połączonej z interaktywną mapą terenu wraz z utworzeniem i wdrożeniem programu użytkowego ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ziebice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Komunalnych ul. Stawowa 2a 57 - 220 Ziębice (pokój nr 7).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Zakład Usług Komunalnych ul. Stawowa 2a 57 - 220 Ziębice ( sekretariat ).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.