Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-09
Będzin: Dostawa artykułów czystościowych oraz sprzętu gospodarczego dla zabezpieczenia usługi sprzątania w obiektach PZZOZ.
Numer ogłoszenia: 230956 - 2008; data zamieszczenia: 09.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Małachowskiego 12, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. (032) 7637636, fax. (032) 2651430.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzzoz.bedzin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów czystościowych oraz sprzętu gospodarczego dla zabezpieczenia usługi sprzątania w obiektach PZZOZ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów czystościowych oraz sprzętu gospodarczego dla zabezpieczenia usługi sprzątania w obiektach PZZOZ - 6 pakietów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 18.14.10.00 - Rękawice robocze 33.71.16.10 - Szampony 33.72.10.00 - Golarki 33.74.10.00 - Produkty do pielęgnacji rąk 39.22.40.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju 39.22.43.30 - Wiadra 39.52.58.00 - Ściereczki do czyszczenia 39.81.11.00 - Odświeżacze powietrza 39.83.10.00 - Preparaty piorące 39.83.20.00 - Produkty do zmywania naczyń 18.93.00.00 - Worki i torby .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia moga ubiegać się Wykonawcy, którzy - spełniają warunki podane w ustawie z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami), tj.: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 cytowanej ustawy; b) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 cytowanej ustawy, Spełniają warunki określone w niniejszej SIWZ, tj.: a) przedstawią ofertę zgodną z warunkami określonymi w SIWZ; b) załączą wszystkie wymagane przez Zamawiającego dokumenty i oświadczenia wskazane w części VIII SIWZ; c) wykonają powyższy przedmiot zamówienia w terminie wymaganym przez Zamawiającego określonym w części V SIWZ; d) zapewnią niezmienność cen przedmiotu zamówienia - stałość cen przez cały okres obowiązywania umowy; e) zaoferują termin płatności za wykonanie przedmiotu zamówienia nie krótszy niż 30 dni, f) oferowane produkty będące przedmiotem zamówienia (Pakiet nr 3) muszą posiadać ważne dokumenty dopuszczające do obrotu na rynku polskim i odpowiadające określonym normom oraz spełniające wszystkie wymagania określone przez zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ. 3. Zamawiający dokona badania ofert pod kątem spełniania wymogów SIWZ oraz naruszenia zasad ustawy - Prawo zamówień publicznych. Oferty naruszające te zasady i wymogi zostaną odrzucone. 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły -spełnia - nie spełnia- w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i dokumentach, które dostarczy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujace dokumenty, oświadczenia i załączniki wyszczególnione w części VIII SIWZ: - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu o zamówienie publiczne zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - Zał. nr 4 do SIWZ., - wypełnione załączniki do SIWZ, - dokumenty,oświadczenia, o których mowa w części VIII SIWZ. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia do oferty nalezy dołaczyć następujace dokumenty: - a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Zał. nr 5 W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego a) - Atest-Świadectwo Państwowego Zakładu Higieny - Karta charakterystyki preparatu chemicznego - Karta produktu - Oświadczenie producenta, że preparat jest antypoślizgowy (w przypadku preparatów do podłóg) ww. oświadczenia, dokumenty dotyczą wyłącznie Pakietu nr 3 (zgodnie z warunkiem wskazanym w części VII 2 f SIWZ) - Zał. nr 6..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzzoz.bedzin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej 41-250 Czeladź, ul. Szpitalna 40, pok. 7.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej 41-250 Czeladź, ul. Szpitalna 40, Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt gospodarczy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.40.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt gospodarczy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.30-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły czystościowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły czystościowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 33.74.10.00-6, 33.71.16.10-6, 39.83.10.00-6, 39.83.20.00-3, 39.81.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt gospodarczy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.40.00-8, 39.52.58.00-6, 33.72.10.00-0, 18.14.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt gospodarczy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BĘDZINA
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku Urzędu Miejskiego przy ulicy 11 Listopada 20 i ulicy Sportowej 4 oraz w budynku Straży Miejskiej w Będzinie przy Placu Kolei Warszawsko-Wiedeńskiej 3
- Świadczenie usług cateringowych dla podopiecznych MOPS, dla pensjonariuszy DDPS oraz Schroniska dla Bezdomnych Mieszkańców Miasta Będzina oraz dla podopiecznych CUS
- 2025 - Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem CCTV w obiektach Muzeum Zagłębia w Będzinie
- Dostarczanie posiłków dla dzieci do 3 lat do Żłobka Miejskiego nr 2 w Będzinie przy ul. Jesionowej 11
- "Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem CCTV w obiektach Muzeum Zagłębia w Będzinie na rok 2025"
- Utrzymanie czystości Dworca PKP w Będzinie
więcej: przetargi w Będzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa środków czystości i środków ochrony indywidualnej na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy"
- Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby SGMK.
- Budowa budynku o funkcji Szkoły Podstawowej i czterooddziałowego przedszkola i hali widowiskowo-sportowej w Kaszowie - dostawa pierwszego wyposażenia Szkoły Podstawowej w Kaszowie
- Sukcesywna dostawa środków czystości i akcesoriów higienicznych dla jednostek obsługiwanych przez PCUW w Rawiczu w 2025 roku.
- SUKCESYWNE DOSTAWY WORKÓW DO SEGREGACJI ODPADÓW
- Dostawy artykułów do utrzymania czystości - ściereczek do sprzątania na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
więcej: Rękawice robocze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.