eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielcePrzedmiotem postępowania jest dostawa komputerów, programów, urządzeń komputerowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-07-09

Kielce: Przedmiotem postępowania jest dostawa komputerów, programów, urządzeń komputerowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek.
Numer ogłoszenia: 230958 - 2009; data zamieszczenia: 09.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 153510 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o., ul. Krakowska 64, 25-701 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3653100, faks 041 3455220.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem postępowania jest dostawa komputerów, programów, urządzeń komputerowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Zestawy komputerowe - 6 szt. 2.Zestawy komputerowe - 2 szt. 3. Zasilacz awaryjny UPS - 8 szt. 4.SERWER - 1 szt. 5.Licencje R18-02709 WinSvrCAL 2008 SNGL OLP NL UsrCAL - 1 szt P73-04190 WinSvrStd 2008 SNGL OLP NL - 60 szt 6.Notebook - 1 szt. 7.Notebook - 1 szt. 8.Notebook - 2 szt. 9.MS Office Standard 2007 PL MOLP - 12 szt. 10.Drukarka atramentowa A3 - 2 szt. 11.Tusze do zaoferowanej w pkt.10 drukarki - 4 kpl.. 12.Drukarka laserowa kolorowa A4 - 1 szt. 13.Toner do zaoferowanej w pkt.12 drukarki - 2 kpl. 14.Drukarka laserowa monochromatyczna A4 - 1 szt. 15.Toner do zaoferowanej w pkt.14 drukarki - 2 kpl. 16.Drukarka atramentowa A4 - 3 szt. 17.Tusze do zaoferowanej w pkt.16 drukarki - 6 kpl. Drukarki należy dostarczyć wraz z przewodami przyłączeniowymi. 18. Pamięć przenośna Pendrive 8GB - 2 szt. 19. Pamięć przenośna Pendrive 4GB - 2 szt. 20. Czytnik kodów kreskowych (do portu RS232) - 4 szt. 21. Zasilacz ATX P4 350W - 5 szt. 22. Nagrywarka DVD+/-RW interfejs ATA - 3 szt. 23. Klawiatura PS/2 - 1 szt. 24. Napęd DVD-R interfejs ATA - 1 szt. 25. Płyta DVD+RW Verbatim, TDK lub Sony - 30 szt. 26. Bateria do zasilacza awaryjnego APC Back-UPS 300, 12V 7Ah - 4 szt. 27. Baterie do zasilacza awaryjnego APC Smart-UPS 1400 - 1 kpl. 28. Karta radiowa taka jak Pentagram Hornet 802.11 Super G wifi PCI P 6121-L3 - 1 szt. 29. Moduł komunikacyjny do sterowników Unitronics Jazz, typ JZ-RS4 (JAZZ-RS232/485, kabel, adapter) - 1 szt. 30. Roczny support do program antywirusowego McAffe, Grant Number 2738591 NAI - dla 132 licencji. 31. Dodatkowe licencje do programu antywirusowego McAffe z rocznym supportem - 30 licencji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.00 - Wkłady barwiące .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 106415.10 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • COMPLEX COMPUTERS Sp. z o.o., ul. Targowa 18, 25-520 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 106415.10
  • Oferta z najniższą ceną: 106415.10 oferta z najwyższą ceną: 106415.10
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.