Ogłoszenie z dnia 2011-08-04
Otwock: Remont pomieszczeń budynku nr 14A
Numer ogłoszenia: 230966 - 2011; data zamieszczenia: 04.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Problemów Jądrowych im. A. Sołtana , Otwock-Świerk, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 718 06 14, faks 0227180653.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipj.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń budynku nr 14A.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń budynku nr 14A Instytutu Problemów Jądrowych w Otwocku- Świerku obejmujące: -Wymianę stolarki wewnętrznej na nową na kondygnacji 1 i 2 piętra -Roboty malarskie na 1 i 2 piętrze oraz na klatce schodowej na całej jej wysokości -Wymianę posadzek z PCV, parkietu i paneli podłogowych na nową PCV z zabezpieczeniem antystatycznym -Zbicie i ułożenie nowych płytek ceramicznych na ścianach i posadzce w istniejących sanitariatach. -Malowanie balustrady na klatce schodowej -Wymianę pionów instalacji sanitarnej wraz z zaworami -Wymianę misek ustępowych wraz z podejściami, odpływami i zaworami na nowe typu kompakt , -Wymianę pisuarów wraz z podejściami, odpływami i zaworami, wymianę umywalek wraz z bateriami i wszystkimi podejściami i odpływami -Malowanie rur centralnego ogrzewania i kaloryferów. -Wymianę zaworów grzejnikowych na nowe zawory termostatyczne -Montaż na grzejnikach zaworów powrotnych -Montaż przy grzejnikach odpowietrzników ręcznych -Wymiana istniejących skrzynek hydrantowych (hydrant 52mm) na nowe z hydrantami 25mm z wężami półsztywnymi o długości 20 mb -Uporządkowanie budynku po przeprowadzonych pracach remontowych -Wykonanie instalacji elektrycznej i teleinformatycznych wewnętrznych oraz instalacji systemu sygnalizacji pożaru. 2. Wszystkie prace będą prowadzone podczas użytkowania części budynku przez Zakład Genetyki Sądowej. Z uwagi na to należy zachować wszelką staranność i dbałość o czystość prowadzonych prac, zwłaszcza rozbiórkowych i prac na instalacjach sanitarnych aby ustrzec się przed możliwością zalania budynku. Wszelkie przełączenia i wyłączenia instalacji elektrycznych i sanitarnych należy konsultować z Inwestorem. 3. Szczegółowy opis techniczny robót remontowych określą projekty remontu pomieszczeń budynku i instalacji - branżowe 14A stanowiące załączniki Nr 1a, 1b i 1c do SIWZ. 4. Przedmiary robót - stanowiący zał. Nr 2a, 2b do SIWZ jest tylko orientacyjnym zakresem prac do wykonania. 5. Warunki wykonania i odbioru robót określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych /zał. Nr 3a, 3b, 3c i 3d do SIWZ/..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt. 6 Pzp.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.31.50 - Roboty budowlane w zakresie biurowców 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1 Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10 000 PLN (słownie złotych: dziesięć tysięcy), przed upływem terminu składania ofert. 2 Formę wniesienia wadium wybiera Wykonawca spośród przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wadium w pieniądzu (PLN) należy wnieść przelewem na konto: Instytutu Problemów Jądrowych w Otwocku - Świerku Nr konta PKO BP XII O/W-wa 58 1020 1127 0000 1902 0007 3015 z dopiskiem Wadium, nr sprawy ZP/28/2011. 4 W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniężna oryginał dowodu ich wniesienia należy włożyć do koperty z ofertą w osobnej koszulce (nie wpinać trwale do oferty). 5 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 6 W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, poręczenia z ich treści musi jednoznacznie wynikać: nazwa zlecającego, beneficjenta gwarancji, gwaranta wraz z adresami ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; kwota gwarancji; termin ważności gwarancji, bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 nie złożył dokumentów o których mowa w art.25 ust.1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8 Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami w przypadku gdy: odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ, zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się wykonaniem lub remontem w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch obiektów kubaturowych wraz z instalacjami elektrycznymi i teletechnicznymi, o wartości co najmniej 200 000 PLN brutto każdy z nich
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje kierownikiem budowy, który posiada przynajmniej 5-letnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych oraz uprawnienia do kierowania budową i robotami oraz nadzorowania i kontrolowania robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, - warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje kierownikami robót, którzy posiadają uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalnościach: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje specjalistą ds. teleinformatyki, który posiada wyższe wykształcenie techniczne oraz 5-letnie doświadczenie w budowie lokalnych sieci komputerowych opartych na systemie okablowania strukturalnego i nowoczesnym systemie instalacyjnym, posiadającym elementy aktywne do sterowania i zarządzania siecią LAN oraz rozległej sieci komputerowej
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 350 000 PLN
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2 W przypadku składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów (wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie np. konsorcja, spółki cywilne) oferta spełniać musi następujące wymagania: a) każdy z wykonawców występujących wspólnie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 ustawy PZP, b) warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także sytuacji ekonomicznej i finansowej w sumie musi spełniać wymagane od wykonawców warunki, c) wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego - stosowny dokument należy dołączyć do oferty
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający na podstawie art.144 ustawy dopuści zmiany umowy dotyczące: 1 przedmiotu lub umówionego terminu realizacji przedmiotu umowy w następujących przypadkach: a) z powodu wystąpienia robót dodatkowych, niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego wykonawcę robót, od wykonania których uzależnione jest wykonanie zamówienia podstawowego; b) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można była przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach albo wystąpieniem klęsk żywiołowych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z procesem technologicznym; c) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działanie nie jest konsekwencją winy którejkolwiek ze stron .
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipj.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Problemów Jądrowych im. Andrzeja Sołtana 05-400 Otwock - Świerk
Budynek nr 28, pokój nr 114.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2011 godzina 12:00, miejsce: Instytut Problemów Jądrowych im. Andrzeja Sołtana 05-400 Otwock - Świerk Budynek nr 28, pokój nr 114.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Projektu Centrum Informatyczne w Świerku: infrastruktura i usługi dla energetyki w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Modernizacja, przebudowa i adaptacja infrastruktury szpitalnej wraz z zakupem wyposażenia w celu poprawy efektywności, w MCLChPiG w Otwocku - uzupełnienie dokumentacji projektowo-kosztorysowej .
- Przyrządy do endoskopii i endochirurgii
- Dostawa mleka i przetworów oraz zamienników do SPSK im prof. A. Grucy CMKP w Otwocku
- Dostawa mebli laboratoryjnych wraz z dygestoriami do NCBJ OR POLATOM - 2 części
- Wyposażenie Domu Pomocy Społecznej "Wrzos" (część 1)
- Dostawa elementów pojemników osłonnych do NCBJ OR POLATOM w systemie dostaw sukcesywnych.
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami - ul. Bzowska i ul. Orzeszkowej w miejscowości Ogrodzieniec
- Centrum integracji międzypokoleniowej bazą kulturalno-turystyczną Gminy Rokiciny
- Wykonanie robót instalacji elektrycznej po powodzi w Bastionie św. Jadwigi przy ul. Piastowskiej 19 w Nysie
- "Balneum Glacensis - Rewitalizacja "wyspy" w minipark uzdrowiskowy w Polanicy-Zdroju"
- Wykonanie remontu instalacji elektrycznej wbudowanej w podpiwniczeniu Pałacu Staszica w Warszawie przy ulicy Nowy Świat 72
- Odbudowa-remont budynku Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej Socjalizacyjnej Dom Dziecka w Krasnym Polu po powodzi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.