eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-Zdrój › Dostawa urządzeń medycznych i wyposażenia dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-04

Busko-Zdrój: Dostawa urządzeń medycznych i wyposażenia dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju
Numer ogłoszenia: 230987 - 2013; data zamieszczenia: 04.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ , ul. Gen. F. Rzewuskiego 8, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3780919, 3780348, faks 041 3780332.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.21wszur.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń medycznych i wyposażenia dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych został podany dla każdego PAKIETU w formularzach asortymentowo-cenowych - załączniki nr 1-3 do SIWZ. a).PAKIET I - Mieszalnik borowiny; b).PAKIET II - Urządzenie do rehabilitacji kończyny górnej; c).PAKIET III - Elektrostymulator przeciwko łuszczycy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.40.00-4, 33.15.82.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - zał. nr 6 do SIWZ. Działalność stanowiąca przedmiot zamówienia nie wymaga posiadania szczególnych uprawnień wynikających z przepisów prawa.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - zał. nr 6 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - zał. nr 6 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - zał. nr 6 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - zał. nr 6 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    dokumenty potwierdzające zgodność oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany mogą zostać wprowadzone do umowy jedynie w przypadkach, o których mowa w art. 144 w/w ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności mogą one dotyczyć: a).w zakresie terminu realizacji zamówienia: -zmiany terminu dostawy z przyczyn niezależnych od wykonawcy, b).w zakresie wartości przedmiotu zamówienia: -ustawowej zmiany podatku VAT; -ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://21wszur.tbu.pl/bip/przetargi.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ w Busku-Zdroju, ul Rzewuskiego 8, 28-100 Busko-Zdrój, budynek OPAL, pokój nr 23.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2013 godzina 12:00, miejsce: - sekretariat 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju, ul Rzewuskiego 8, 28-100 Busko-Zdrój, budynek AGAT, pokój nr 405.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET I - Mieszalnik borowiny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mieszalnik borowiny - szt. 1; OPIS: Urządzenie ze stali nierdzewnej; Pilot umożliwiający zdalne sterowanie; Sterowanie elektroniczne; Parametry pracy urządzenia prezentowane na wyświetlaczu; Regulacja temperatury: 30-60°; System utrzymania zadanej temperatury zapobiegający przypalaniu masy; Automatyczne wyłączanie mieszadła po otwarciu pokrywy; Pojemność robocza minimum 130l; Zasilanie: 400V/50Hz; Gwarancja min. 24 miesiące; Uruchomienie i przeszkolenie personelu; Instrukcja obsługi w języku polskim.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET II - Urządzenie do rehabilitacji kończyny górnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie do rehabilitacji kończyny górnej - kpl. 1; OPIS: Pomiar 5 rodzajów chwytów ręki w skali 1 -1000N; Oprogramowanie( ćwiczenia) wykorzystujące koncepcję Biofeedbacku; Przystawka do trójpłaszczyznowego ruchu w nadgarstku; Przystawka do łączonej terapii wszystkich części kończyny górnej; Minimum 6 ćwiczeń (gier); Możliwość archiwizacji testów, porównywania testów; Pomiar zakresów ruchu w stawie barkowym, łokciowym i nadgarstkowym zakresy ruchu: staw barkowy - zginanie, prostowanie, odwodzenie, przywodzenie 0° -180° staw łokciowy - zginanie, prostowanie 0°-180°; pronacja, suplinacja -90°-0-90° nadgarstek - zginanie - prostowanie -90°-0-90°, odwiedzenie dopromieniowe - dołkociowe 40°-20°; Komputer typu notebook o następujących parametrach minimalnych: Matryca min. 15 cali, minimalna rozdzielczość 1280 x 800 (matowa lub świecąca); Procesor/Technologia CeleronR M min (2.00 GHz) częstotliwość szyny FSB 533 MHz - podobny lub wydajniejszy; pojemność pamięci podręcznej: min 1MB; Pamięć RAM min 2 GB; Dysk twardy HDD min. 160 GB; Karta graficzna zintegrowana; Napęd optyczny wewnętrzny DVD-REC; Sieć Komunikacja- zintegrowana karta sieciowa Ethernet LAN 10 100; -bezprzewodowa karta sieciowa Wi-Fi (Wireless LAN 802.11b_g); Urządzenie wskazujące Touch Pad; Audio: wbudowane głośniki stereofoniczne; Akumulator Li-Ion; Porty gniazda - minimum 3 x USB 2.0; System operacyjny_oprogramowanie Windows 7 Proffesional; Gwarancja min. 24 miesiące; Uruchomienie i przeszkolenie personelu z obsługi; Instrukcja obsługi w języku polskim;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET III - Elektrostymulator przeciwko łuszczycy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektrostymulator przeciwko łuszcycy - szt. 1; OPIS: Aparat do terapii łuszczycy wykorzystujący elektrostymulacje prądem interferencyjnym; Zasilanie akumulatorowe; Dwie kuwety do zabiegów w wodzie na stopy dłonie, łokcie w wodzie; Podkłady z tworzywa zabezpieczające przed bezpośrednim kontaktem z elektrodą w kuwecie - minimum 4 sztuki; Elektroda - rękaw; Elektroda - czepek; Elektroda silikonowo-węglowa; o wymiarach minimum 24cm x 15cm - para; Gotowe programy terapeutyczne do leczenia łuszczycy; Blokada uniemożliwiająca wykonanie zabiegu w przypadku podłączenia aparatu do źródła zasilania 230V; Gwarancja min. 24 miesiące; Uruchomienie i przeszkolenie personelu; Instrukcja obsługi w języku polskim.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.