eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-BiałaSystematyczna dostawa odczynników laboratoryjnych, sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku, materiałów zużywalnych oraz urządzeń laboratoryjnych wg pakietów od 1 do 10 w okresie trwania umowy ( jednego) roku. Numer sprawyZP 16/2009-PN.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-09

Bielsko-Biała: Systematyczna dostawa odczynników laboratoryjnych, sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku, materiałów zużywalnych oraz urządzeń laboratoryjnych wg pakietów od 1 do 10 w okresie trwania umowy ( jednego) roku. Numer sprawy: ZP 16/2009-PN.
Numer ogłoszenia: 231022 - 2009; data zamieszczenia: 09.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Ogólny im. dr Edmunda Wojtyły , ul. Wyspiańskiego 26, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8272501, faks 033 8272505.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.bielsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Systematyczna dostawa odczynników laboratoryjnych, sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku, materiałów zużywalnych oraz urządzeń laboratoryjnych wg pakietów od 1 do 10 w okresie trwania umowy ( jednego) roku. Numer sprawy: ZP 16/2009-PN..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwy nadane dla Pakietów: - Pakiet 1 - Odczynniki hematologiczne do Aparatu KX 21 SYSMEX. - Pakiet 2 - Żele agarozowe do elektroforezy białek metodą manualną. - Pakiet 3 - Testy do szybkiej diagnostyki. - Pakiet 4 - Odczynniki do analityki ogólnej oraz barwniki do rozmazów. - Pakiet 5 - Odczynniki do oznaczania grup krwi. - Pakiet 6 - Odczynniki do oznaczania prób zgodności. - Pakiet 7- Podstawowy, jednorazowy sprzęt laboratoryjny. - Pakiet 8 - Materiały zużywalne oraz eksploatacyjne do Aparatu Corning 614. - Pakiet 9 - Odczynniki i materiały zużywalne do Aparatu COMPACT 2 - Firmy ROCHE, AVL 9140, oraz inne odczynniki. - Pakiet 10- Odczynniki i aparatura do oznaczeń w serologii metodą kolumnowo - żelową..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.96.50.00 - Zlewy lub akcesoria do balsamowania 36.69.61.00 - 36.69.61.00 33.12.41.30 - Wyroby diagnostyczne 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust.1ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 2) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3) Spełniają warunki dodatkowe: a) potwierdzą stosownym oświadczeniem, iż zapoznali się z warunkami postępowania, warunkami realizacji zamówienia określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz że przyjmują je bez zastrzeżeń - zał. 1 siwz; b) udokumentują stosownym wykazem wykonanie, a ze względu na charakter zamówienia również wykonywanie dostaw w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz przedstawią stosowne dokumenty ( np. referencje ) stwierdzające , że dostawy te zostały wykonane należycie lub, że są wykonywane należycie i są zgodne co do wartości i przedmiotu zamówienia w zakresie wybranego PAKIETU- części, na który Wykonawca składa ofertę. Zamawiający żąda referencji zgodnych co do wartości i przedmiotu zamówienia w PAKIECIE, na który Wykonawca składa ofertę, a do każdego wykazanego zamówienia powinny być załączone dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie lub, że są wykonywane należycie. Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie minimun ( 2) dwóch zamówień o wartości nie niższej niż wartość oferty, potwierdzonych stosownymi dokumentami że zostało ono wykonane należycie lub że jest ono wykonywane należycie; c) zaoferują termin płatności za wykonaną dostawę, nie krótszy niż 30 dni; d) posiadają wymagane dokumenty ustawa o Wyrobach medycznych wraz z deklaracją zgodności CE; e) przedstawią stosowne oświadczenie - zał. nr 3 , potwierdzające, że oferowane produkty ( sprzęt laboratoryjny jednorazowego użytku, odczynniki ) objęte przedmiotem zamówienia, oznakowane są znakiem CE i posiadają ważną deklarację zgodności CE, oraz Uwaga 1: Wykonawcy, których oferty zostaną wybrane jako najkorzystniejsze mają obowiązek przesłać Zamawiającemu komplet dokumentów określonych w pkc. 3d) przed podpisaniem umowy. f) udokumentują kopią polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzenie posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 200 00zł; g) zapewnią Zamawiającemu stałość cen netto w całym okresie trwania umowy - zał. nr 1; h) zapewnią Zamawiającemu bezpłatny transport do siedziby zamawiającego; i) zagwarantują, że termin ważności oferowanych produktów nie będzie krótszy niż wymagany w SIWZ ( Dz.IV, pkt 7.1 - 7.5 SIWZ) licząc od daty dostarczenia ich do Zamawiającego - zał. nr 1 do siwz; j) zapewnią spełnienie wszystkich wymagań Zamawiającego, określonych w zał. nr 1B SIWZ dotyczących Pakietu nr X; k) zapewnią realizację zamówienia zgodnie z potrzebami zamawiającego, wraz z transportem do siedziby zamawiającego; l) złożą ważną i odpowiednio przygotowaną -zgodnie z zapisami SIWZ ofertę nie podlegającą odrzuceniu na podst. art. 89 ust.1..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego zał. nr 1 siwz; 2. Wypełniony wybrany do realizacji zamówienia formularz asortymentowo cenowy - wg wzoru stanowiącego zał. nr 1A do 1J do oferty; 3. Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie okoliczności , o których mowa w art. 24 ust.1 pkt. 1-10 i ust. 2 pkt. 1-4 - wg wzoru stanowiącego zał. nr 2 siwz. Wykonawcy występujący wspólnie ww oświadczenie składają każdy oddzielnie. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego -udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w pkc.3, a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie poświadczanie dokumentów składających się na ofertę oraz innych składanych w toku postępowania. 6. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem-jeżeli nie dotyczy do potw. oświadczeniem. 7. Polisa, lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania odbiorców, oraz stosownych dokumentów np. referencji) stwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie, lub że są wykonywane należycie - wg wzoru stanowiącego zał. nr 3 siwz. Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie co najmniej (2) zamówienia o wartości nie niższej niż wartość oferty, potwierdzone stosownymi dokumentami, że zostały one wykonane należycie, lub że są one wykonywane należycie; 9.Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające , że: - oferowane wyroby są oznakowane znakiem CE, - oferowane wyroby posiadają ważną deklarację zgodności CE - Wykonawca posiada wszystkie dokumenty dopuszczające do obrotu zaoferowane w ofercie produkty, które udostępni zamawiającemu na jego pisemne wezwanie w terminie 3-ch dni roboczych - wg wzoru stanowiącego - zał. nr 4 siwz. 10) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - dotyczy wykonawców, którzy nie dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 11) Oświadczenie o akceptacji projektu umowy - zał. nr 1siwz. UWAGA: 1. W/w dokumenty proszę złożyć we wskazanej kolejności oznaczając je odpowiednio jako kolejne załączniki, poprzedzając je spisem treści ze wskazaniem strony oferty, na której załączniki te są dostępne. 2. Informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca ma wolę zastrzeżenia do wyłącznej wiadomości Zamawiającego należy przedstawić w odrębnej części oferty odpowiednio je zabezpieczając oraz opatrując dopiskiem Tajemnica przedsiębiorstwa - do wyłącznej wiadomości Zamawiającego. 3. Jeżeli wykonawcy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w Dz. VII, pkt. 4 składają odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, z których wynika, że w stosunku do wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości , nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, o których mowa w Dz.VII,pkt.3 należy je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5.Dokumenty, o których mowa w pkt. 3 i 4 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 6. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Zamawiający wymaga od wykonawców występujących wspólnie potwierdzenia powyższego przez złożenie oświadczeń. Do Wykonawców występujących wspólnie stosuje się przepis art. 23 ustawy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.bielsko.pl na str. BIP.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego - Cena 15,00 PLN Brutto, pok. zam. publ. Ip. Cena dotyczy zakupu dokumentów nie pobieranych ze strony internetowej BIP zamawiającego. Zapłata przelewem lub gotówką w siedzibie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2009 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiajacego-Sekretariat,Ip. ul. Wyspiańskiego 26.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - Odczynniki hematologiczne do Aparatu KX 21 SYSMEX..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 8 pozycji..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - Żele agarozowe do elektroforezy białek metodą manualną..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 1 pozycję.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 - Testy do szybkiej diagnostyki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 6 pozycji..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 - Odczynniki do analityki ogólnej oraz barwniki do rozmazów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 7 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.36.96.50-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.