eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Naprawa wału przeciwpowodziowego rzeki Wisły na terenie Dolin Kępa Polska - Czerwonka i Rakowo - Drwały

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-30

Płock: Naprawa wału przeciwpowodziowego rzeki Wisły na terenie Dolin Kępa Polska - Czerwonka i Rakowo - Drwały
Numer ogłoszenia: 231028 - 2010; data zamieszczenia: 30.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Płocku , ul. 1-go Maja 7b, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2697991, faks 024 2697981.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa.wzmiuw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa wału przeciwpowodziowego rzeki Wisły na terenie Dolin Kępa Polska - Czerwonka i Rakowo - Drwały.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający podzielił zamówienie na 2 części. Szczegółowy opis i zakres robót określają: - dokumentacja projektowa + przedmiary robót dla części 1 i 2 - zał. nr 1 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla części 1 i 2 - zał. nr 2 - niniejsza siwz.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: dla części 1 - 2000.00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100 zł). dla części 2 - 6000.00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100 zł). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2.Wadium może być wniesione w formie: -pieniężnej - przelewem na konto zamawiającego WZMIUW w Warszawie Oddział w Płocku w Banku Pekao S.A. Nr 25 1240 3174 1111 0010 1603 2270 przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego, potwierdzi, że otrzymał taki przelew najpóźniej w ostatnim dniu roboczym poprzedzającym termin składania ofert. Kopię przelewu należy załączyć do oferty. -poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancji bankowych, -gwarancji ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Dokumenty potwierdzające złożenie wadium w innej formie niż pieniężna, winny być wystawione na WZMiUW w Warszawie Oddział w Płocku i złożone przed upływem terminu składania ofert w oryginale w siedzibie Oddziału - pokój 26, w ofercie należy umieścić poświadczoną za zgodność kserokopię.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to z tego okresu zrealizował zamówienia o podobnym rodzaju i wartości. Za podobne zamówienia zamawiający uzna budowę, odbudowę i remont obwałowań lub nasypów drogowych wraz z ich zagęszczeniem na łączną wartość dla części 1: nie mniejszą niż 150 tys. zł brutto, dla części 2: nie mniejszą niż 500 tys. zł brutto. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wykazu robót budowlanych (na form nr 4 do SIWZ) oraz dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje lub protokóły odbiorów lub inne) - dok. wym. w rozdz. X a) ust. 2 SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek potencjału technicznego zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował sprzętem opisanym w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, niezbędnym do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z form nr 5 do SIWZ (dok. wym. w rozdz. X a) ust. 3 SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do prowadzenia robót w specjalności wodno-melioracyjnej lub hydrotechnicznej oraz która przynależy do Izby Inżynierów Budownictwa i jest ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z form nr 5 do SIWZ (dok. wym. w rozdz. X a) ust. 4 SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony, jeżeli sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykonawcy pozwoli na prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia tj. Wykonawca posiada środki finansowe, zdolność kredytową na łączną wysokość dla części 1: co najmniej 75 tys. zł, dla części 2: co najmniej 250 tys. zł. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z form nr 5 do SIWZ (dok. wym. w rozdz. X a) ust. 5 SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.oświadczenie, potwierdzające, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował sprzętem opisanym w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, niezbędnym do wykonania zamówienia zgodnie z form nr 5 do SIWZ 2.oświadczenie, że wykonawca posiada środki finansowe, zdolność kredytową w wysokości dla części 1: co najmniej 75 tys. zł, dla części 2: co najmniej 250 tys. zł zgodnie z form nr 5 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany umowy zgodnie z § 11 wzoru umowy (zał. nr 3 do SIWZ)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa.wzmiuw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WZMiUW w Warszawie Oddział w Płocku 09-402 Płock, ul. 1-go Maja 7b, pk. Nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2010 godzina 10:00, miejsce: WZMiUW w Warszawie Oddział w Płocku 09-402 Płock ul. 1-go Maja 7b, sekretariat pk. Nr 26.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Naprawa wału rz. Wisły w km.608 gm. Bodzanów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje wykonanie robót polegających na naprawie wału przeciwpowodziowego, który został uszkodzony w wyniku uderzenia kry w dniu 4 marca 2010r. W km 608 rz. Wisły, w rejonie Kępy Polskiej ruszający zator lodowy, przy stanie wody na wodowskazie w Kępie Polskiej 720 cm, spowodował uderzenie i wejście kry na odwodną skarpę co w efekcie doprowadziło do powstania dwóch wyrw. W obu przypadkach uszkodzenia mają podobny charakter, naprawa polegać będzie na: -usunięciu z bezpośredniego rejonu robót pozostałości z wyrwanych drzew - gałęzi, karp, korzeni, -usunięciu naruszonego gruntu w dnie i skarpach wyrwy, -rozkopanie istniejącego nasypu wokół wyrwy dla uzyskania nachylenia 1: 1 skarpy istniejącego nasypu na styku z nasypem uzupełniającym, -przygotowanie dna wyrwy i powstałych skarp w celu uzyskania odpowiedniego połączenia istniejącego nasypu z gruntem wbudowanym w wyrwę - schodkowanie skarp i zaoranie dna, -zabudowa wyrwy gruntem dowiezionym, warstwami 20-30cm, zagęszczając każdą warstwę, - wymagane zagęszczenie: - stopień zagęszczenia ID min 0,55 współczynnik IS min 0,92 -umocnienie skarp nowego nasypu narzutem kamiennym gr. 30 cm w płotkach, w kracie 2,0 x 2,0 m i biowłókniną, -uporządkowanie terenu w rejonie robót - rozplantowanie pozostałej ziemi z rozkopu wału i obsiew terenu mieszanką traw..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Naprawa wału rz. Wisły w km.597 gm. Wyszogród.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje wykonanie robót polegających na naprawie wału przeciwpowodziowego, który został uszkodzony w wyniku uderzenia kry w pierwszych dniach marca 2010r. Podczas przepływu kry przy wysokim stanie wody w rzece Wiśle nastąpiło zniszczenie drzew i krzewów rosnących w międzywalu i skierowanie kry na odwodną skarpę obwałowań. W efekcie została zniszczona skarpa wału przeciwpowodziowego, co doprowadziło do powstania wyrwy. Naprawa polegać będzie na: -usunięciu z bezpośredniego rejonu robót pozostałości z wyrwanych drzew - gałęzi, karp, korzeni, -usunięciu ze skarpy naruszonego gruntu, -wyrównanie skarpy pod projektowane umocnienia, -umocnienie skarpy narzutem kamiennym gr. 30 cm w płotkach z faszyny leśnej, w kracie 2,0 x 2,0 m ułożonym na geowłókninie, -umocnienie skarpy powyżej narzutu kamiennego, biowłókniną ułożoną na warstwie humusu grubości 5,0 cm, oraz przykrytą warstwą humusu gr.2.0cm i dodatkowo obsianie mieszanką traw, -uporządkowanie terenu w rejonie robót - rozplantowanie pozostałej ziemi z rozkopu wału i obsiew terenu mieszanką traw..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.