To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-08-30
Kielce: Pogwarancyjne serwisowanie aparatu do brachyterapii HDR, typu Gammamed plus, nr fabr. B090 oraz pogwarancyjne serwisowanie aparatury medycznej w Zakładzie Rehabilitacji zgodnie z Pakietem nr 1 i 2 dla Świętokrzyskim Centrum Onkologii w Kielcach
Numer ogłoszenia: 231037 - 2011; data zamieszczenia: 30.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 215739 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Onkologii, ul. Artwińskiego 3, 25-734 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 3674280, faks (041) 36 74 071.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pogwarancyjne serwisowanie aparatu do brachyterapii HDR, typu Gammamed plus, nr fabr. B090 oraz pogwarancyjne serwisowanie aparatury medycznej w Zakładzie Rehabilitacji zgodnie z Pakietem nr 1 i 2 dla Świętokrzyskim Centrum Onkologii w Kielcach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Pakietu nr 1 - aparat do brachyterapii HDR, typu Gammamed plus, nr fabr. B090: wymiana źródeł promieniotwórczych Ir-192 (12szt.), utylizacja zużytych źródeł, planowe przeglądy zapobiegawcze /1 raz w roku/, naprawy, części, modyfikacje, porady, instrukcje. Pakietu nr 2 - aparatura medyczna Zakładu Rehabilitacji.. 2. Opis przedmiotu zamówienia dla: Pakietu nr1: a) Zamawiający zamawia, a Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania prac serwisowych w stosunku do urządzeń i sprzętu medycznego/ wymiana źródeł promieniotwórczych Ir-192 (12szt.), utylizacja zużytych źródeł, planowe przeglądy zapobiegawcze /1 raz w roku/, naprawy, części, modyfikacje, porady, instrukcje, planowe przeglądy zapobiegawcze w ramach których przeprowadzane są planowe procedury kontrolne, konserwacja oraz testy funkcjonowania APARATU według specyfikacji producenta- jeden Planowy Przegląd Zapobiegawczy w okresie każdego roku kalendarzowego/należących do Zamawiającego, szczegółowo wymienionych w Załączniku Nr 1 /Pakiet nr 1 /. b) Wykonawca zapewnia wykonanie wszystkich czynności związanych z serwisowaniem i naprawą uszkodzonego Sprzętu wyłącznie przez autoryzowanych przedstawicieli serwisu. c)W szczególności Wykonawca zobowiązuje się do: - dokonywania przeglądów, zgodnie z ustalonym przez Zamawiającego w porozumieniu z Wykonawcą harmonogramem, - dokonywanie napraw pogwarancyjnych sprzętu, - bieżącej konserwacji sprzętu zalecanej przez producenta oraz innych wynikających z przepisów bhp napraw i przeglądów zapewniających sprawną i bezpieczną eksploatację aparatury i sprzętu medycznego, oraz zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 107 poz. 679). - odnotowywania faktu ich wykonania poprzez wpisanie w kartę eksploatacji sprzętu (paszport, zeszyt urządzenia), - umożliwienie utrzymania stałego kontaktu Zamawiającego z Wykonawcą, w celu konsultacji telefonicznych, w dni robocze od poniedziałku do piątku od godz. 8.oo do godz. 15.oo. d) Przeglądy Sprzętu będą dokonywanie zgodnie z harmonogramem przeglądów ustalonym przez Zamawiającego, w sposób zgodny ze wskazówkami producenta zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 107 poz. 679). Harmonogram zostanie przygotowany w porozumieniu z Wykonawcą niezwłocznie po podpisaniu umowy, jednak w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych od podpisania umowy. e) Naprawy pogwarancyjne dokonywane będą po wcześniejszym zawiadomieniu pisemnie lub faxem lub elektronicznie Wykonawcy o zaistniałej nieprawidłowości. Niezwłocznie po stwierdzeniu usterki Zamawiający w zawiadomieniu winien podać nazwę Sprzętu oraz określić stwierdzoną usterkę. f) Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia się naprawy uszkodzonego sprzętu w terminie nie później niż 48 godziny po uzyskaniu pisemnej informacji o uszkodzeniu, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy pomiędzy 8.00 a 20.00. Zgłaszający winien podać w zawiadomieniu nazwę sprzętu oraz w miarę możliwości określić stwierdzoną usterkę. g) Usunięcie usterek zostanie dokonane w terminie 48 godzin, a w przypadku napraw bardziej skomplikowanych w terminie 14 dni roboczych h) Zużyte lub uszkodzone części zamienne, wymienione w czasie naprawy Wykonawca zobowiązany jest do przejęcia w/w i przedłożenia dokumentu ich utylizacji jeśli tak stanowi prawo. Pakietu nr 2: a) Zamawiający zamawia, a Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania prac serwisowych w stosunku do urządzeń i sprzętu medycznego, należących do Zamawiającego, szczegółowo wymienionych w Załączniku Nr 1 do SIWZ/ Pakiet nr 2/: Przeglądy techniczne /12 razy w roku/, montaż i demontaż aparatury, konserwacja, naprawy bieżące, remonty, orzeczenia techniczne, kontrola bezpieczeństwa aparatów zgodnie z normą PN-EN 60601 b) Wykonawca zapewnia wykonanie wszystkich czynności związanych z serwisowaniem i naprawą uszkodzonego Sprzętu wyłącznie przez autoryzowanych przedstawicieli serwisu. c)W szczególności Wykonawca zobowiązuje się do: -montażu i demontażu aparatury - przeglądów technicznych -konserwacji ( konserwacja nie obejmuje czyszczenia, odkamieniania oraz innych czynności które użytkownik powinien wykonywać samodzielnie) - napraw bieżących - remontów aparatury -orzeczeń technicznych -kontroli bezpieczeństwa aparatów zgodnie z normą PN-EN 60601 - wykonywania wszystkich czynności przeglądowo-konserwacyjnych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania urządzeń minimum jeden raz w każdym miesiącu - wykonywania napraw zgodnie z zasadami sztuki z zachowaniem odpowiedniego poziomu technicznego obsługi - wykonywania maksymalnie 2 w miesiącu przyjazdów do zgłoszonych awarii serwisanta na każde 31urządzeń w ramach ryczałtu. Każdy następny przyjazd będzie odpłatny i wyceniany wraz z dojazdem i robocizną serwisanta. d) Przeglądy Sprzętu będą dokonywanie zgodnie z harmonogramem przeglądów ustalonym przez Zamawiającego, w sposób zgodny ze wskazówkami producenta zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 107 poz. 679). Harmonogram zostanie przygotowany w porozumieniu z Wykonawcą niezwłocznie po podpisaniu umowy, jednak w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych od podpisania umowy. e) Naprawy pogwarancyjne dokonywane będą po wcześniejszym zawiadomieniu pisemnie lub faxem lub elektronicznie Wykonawcy o zaistniałej nieprawidłowości. Niezwłocznie po stwierdzeniu usterki Zamawiający w zawiadomieniu winien podać nazwę Sprzętu oraz określić stwierdzoną usterkę. f) Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia się naprawy uszkodzonego sprzętu w terminie nie później niż 48 godziny po uzyskaniu pisemnej informacji o uszkodzeniu, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy pomiędzy 8.00 a 20.00. Zgłaszający winien podać w zawiadomieniu nazwę sprzętu oraz w miarę możliwości określić stwierdzoną usterkę. g) Usunięcie usterek zostanie dokonane w terminie 72 godzin z zastrzeżeniem, że termin zakończenia naprawy może zostać przesunięty o czas oczekiwania na części zamienne do aparatury lub obróbki u podwykonawcy h)Zużyte lub uszkodzone części zamienne, wymienione w czasie naprawy Wykonawca zobowiązany jest do przejęcia w/w i przedłożenia dokumentu ich utylizacji jeśli tak stanowi prawo..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr 1 - aparat do brachyterapii HDR, typu Gammamed plus, nr fabr. B090: wymiana źródeł promieniotwórczych Ir-192 (12szt.), utylizacja zużytych źródeł, planowe przeglądy zapobiegawcze /1 raz w roku/, naprawy, części, modyfikacje, porady, instrukcje.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Candela Sp. z o.o., ul. Czarnieckiego 72, 01-541 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 330000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 389664,00
Oferta z najniższą ceną: 389664,00 / Oferta z najwyższą ceną: 389664,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet nr 2 - aparatura medyczna Zakładu Rehabilitacji..
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Technomex Sp. z o.o., ul. Knurowska 45a, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 41180,40
Oferta z najniższą ceną: 41180,40 / Oferta z najwyższą ceną: 41180,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- EZ/253/2024/UG Zakup i dostawa respiratorów dla potrzeb Klinicznego Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Świadczenie usługi w zakresie całodobowego żywienia pacjentów
- Świadczenie usług medycznych w zakresie pobrania krwi i badania osób zatrzymanych dla KPP Jędrzejów
- "KONSERWACJA I MONITORING SYSTEMÓW ALARMOWANIA POŻAROWEGO, WŁAMANIA I NAPADU, ELEKTRONICZNEGO SYSTEMU DOZOROWANIA - KD ORAZ KONSERWACJĘ SYSTEMU TELEWIZJI PRZEMYSŁOWEJ W MUZEUM NARODOWYM W KIELCACH
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 43 w Kielcach
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym oraz doręczeń przekazów pieniężnych na rzecz MOPR w 2025 roku"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- EZ.28.183.2024 Usługa okresowego przeglądu technicznego 60 szt. respiratorów Hamilton w okresie 01.02.2025 do 31.12.2025 dla WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi.
- Usługa w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego dla SP ZOZ w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej (II)
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.