eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pleśna › Wykonanie termomodernizacji części budynku Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Rzuchowej w wysokości 487.000 PLN (słownieczterysta osiemdziesiąt siedem tysięcy złotych).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-23

Pleśna: Wykonanie termomodernizacji części budynku Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Rzuchowej w wysokości 487.000 PLN (słownie: czterysta osiemdziesiąt siedem tysięcy złotych).
Numer ogłoszenia: 231049 - 2008; data zamieszczenia: 23.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Pleśnej , Pleśna 240, 33-171 Pleśna, woj. małopolskie, tel. 014 6798170, fax. 014 6798947.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.plesna.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie termomodernizacji części budynku Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Rzuchowej w wysokości 487.000 PLN (słownie: czterysta osiemdziesiąt siedem tysięcy złotych)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: -Udzielenie kredytu długoterminowego złotowego poniżej 206 000 euro z przeznaczeniem na realizacji zadania inwestycyjnego pn. Wykonanie termomodernizacji części budynku Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Rzuchowej w wysokości 487.000 PLN (słownie: czterysta osiemdziesiąt siedem tysięcy złotych). Okres kredytowania: od grudnia 2008 roku do grudnia 2011 roku. -Spłata kapitału i odsetek w ratach miesięcznych począwszy od lipca 2008 roku ostatnia rata płatna 31.12.2011 roku (spłata kredytu: rok 2009 - 138.000 zł, rok 2010 - 156.000 zł, rok 2011 - 193.000 zł) -Zabezpieczenie: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. -Pobranie kredytu - grudzień 2008 r..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00 - (3) Usługi brokerskie i usługi podobne w zakresie zabezpieczenia ubezpieczeń towarów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium nie będzie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, czyli: 1.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2.Spełniają warunki okreslone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, tzn: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art.22.ust.1. ustawy Prawo zamówień publicznych na określonym formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji. 2.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w trybie art. 24. ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Zezwolenie komisji nadzoru bankowego lub inny dokument upoważniający do wykonywania czynności bankowych. Ocena spełnienia wymienionych warunków będzie dokonywana metodą 1-0, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plesna.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Pleśnej 33-171 Pleśna 240 pok nr 12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2008 godzina 10:50, miejsce: Urząd Gminy w Pleśnej 33-171 Pleśna 240 pok nr 9 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.