Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-04
Szaflary: Przewóz uczniów do szkół i inne przewozy zlecone przez Urząd Gminy Szaflary lub inną jednostkę organizacyjna Gminy
Numer ogłoszenia: 231050 - 2011; data zamieszczenia: 04.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Zakopiańska 18, 34-424 Szaflary, woj. małopolskie, tel. 018 2754703, faks 018 2754977.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szaflary.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz uczniów do szkół i inne przewozy zlecone przez Urząd Gminy Szaflary lub inną jednostkę organizacyjna Gminy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu (dowóz i odwóz) uczniów oraz inne przewozy zlecone przez Urząd Gminy Szaflary lub inną jednostkę organizacyjną Gminy. - transport uczniów na trasie : Poniedziałek - Piątek Maruszyna Górna - Skrzypne - Maruszyna Dolna - Bańska Niżna -Szaflary - Zaskale - Nowy Targ (SOSW nr1-Szkoła) - Szaflary - Bańska Niżna (Topory) - Skrzypne Górne - Bańska Wyżna - Czerwienne (Szkoła) Wtorek - Czwartek Skrzypne - Maruszyna Dolna - Bańska Niżna -Szaflary - Zaskale - Nowy Targ (SOSW nr1 - Szkoła) - Szaflary - Bańska Niżna (Topory) - Skrzypne Górne - Bańska Wyżna - Czerwienne (Szkoła) Średnia długość trasy około 75 km x 40 kursów - transport uczniów na trasie : Maruszyna Górna (szkoła) - Maruszyna Dolna (szkoła) Łącznie przejazd liczy około 17 km x 48 kursów - transport uczniów na trasie : Szaflary (szkoła) - Bór Łącznie przejazd liczy około 24 km x 44 kursy - transport osób na trasach określonych w momencie zlecenia przez Urząd Gminy w Szaflarach lub inną jednostkę organizacyjną Gminy. Część II 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu osób w grupach powyżej 40-to osobowych. 2. Transport osób odbywać się będzie AUTOKARAMI na zlecenie Urzędu Gminy w Szaflarach lub innych jednostek organizacyjnych Gminy Szaflary. 3. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą : - transport osób na trasach krajowych i zagranicznych określonych w momencie zlecenia przez Urząd Gminy w Szaflarach lub inną jednostkę organizacyjną Gminy Szaflary..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadanie licencji na wykonywanie transportu drogowego osób, o której mowa w ustawie z dnia 06 września 2001r. o transporcie drogowym (tekst jednolity z 2007r Dz.U.Nr 125, poz.874 z późn.zm.),
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 usług w zakresie transportu osób odpowiadającemu zakresowi usługi stanowiącej przedmiot zamówienia, tak dla Części I i Części II oraz wykazanie, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dla Części I dysponują lub mogą dysponować min. 4 sprawnymi samochodami do przewozu osób, dopuszczonymi do ruchu na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym - tekst jednolity z 2005r. Dz. U Nr 108, poz.908 z pózn.zm. dla Części I dysponują lub mogą dysponować min. 3 sprawnymi -AUTOKARAMI- do przewozu osób w ilości powyżej 40 osób dopuszczonymi do ruchu na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym -tekst jednolity z 2005r. Dz. U Nr 108, poz.908 z pózn.zm.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dla Części I dysponują lub mogą dysponować min. 3 osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia do kierowania samochodami przewożącymi osoby, o których mowa w ustawie z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym -tekst jednolity z 2005r. Dz. U Nr 108, poz.908 z pózn. zm., dla Części II dysponują lub mogą dysponować min. 3 osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia do kierowania -AUTOKARAMI- przewożącymi osoby, o których mowa w ustawie z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym -tekst jednolity z 2005r. Dz. U Nr 108, poz.908 z pózn. zm.,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w zakresie co najmniej podstawowym na kwotę nie mniejsza niż 80 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do siwz
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Poza przypadkami określonymi w umowie zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach : a)zaistnienie, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu , Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności : powódź, pożar, i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamanie warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia. b)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. c)powstanie rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usuniecie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; d)zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie mogą ulec termin realizacji umowy oraz terminy wynikające z harmonogramu; e)gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szaflary.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Szaflary
ul. Zakopiańska 18
34 - 424 Szaflary,
w sekretariacie,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Szaflary ul. Zakopiańska 18 34 - 424 Szaflary, w sekretariacie,.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu (dowóz i odwóz) uczniów oraz inne przewozy zlecone przez Urząd Gminy Szaflary lub inną jednostkę organizacyjną Gminy..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - transport uczniów na trasie : Poniedziałek - Piątek Maruszyna Górna - Skrzypne - Maruszyna Dolna - Bańska Niżna -Szaflary - Zaskale - Nowy Targ (SOSW nr1-Szkoła) - Szaflary - Bańska Niżna (Topory) - Skrzypne Górne - Bańska Wyżna - Czerwienne (Szkoła) Wtorek - Czwartek Skrzypne - Maruszyna Dolna - Bańska Niżna -Szaflary - Zaskale - Nowy Targ (SOSW nr1 - Szkoła) - Szaflary - Bańska Niżna (Topory) - Skrzypne Górne - Bańska Wyżna - Czerwienne (Szkoła) Średnia długość trasy około 75 km x 40 kursów - transport uczniów na trasie : Maruszyna Górna (szkoła) - Maruszyna Dolna (szkoła) Łącznie przejazd liczy około 17 km x 48 kursów - transport uczniów na trasie : Szaflary (szkoła) - Bór Łącznie przejazd liczy około 24 km x 44 kursy - transport osób na trasach określonych w momencie zlecenia przez Urząd Gminy w Szaflarach lub inną jednostkę organizacyjną Gminy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu osób w grupach powyżej 40-to osobowych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Transport osób odbywać się będzie AUTOKARAMI na zlecenie Urzędu Gminy w Szaflarach lub innych jednostek organizacyjnych Gminy Szaflary. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą : - transport osób na trasach krajowych i zagranicznych określonych w momencie zlecenia przez Urząd Gminy w Szaflarach lub inną jednostkę organizacyjną Gminy Szaflary..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI SZAFLARY
- "Dostawa oleju opałowego dla jednostek organizacyjnych Gminy Szaflary"
- "Remont mostu na potoku Mały Rogoźnik w ciągu drogi gminnej os. Cisonie w miejscowości Zaskale"
- "ODBIÓR I TRANSPORT ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY SZAFLARY"
więcej: przetargi SZAFLARY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie organizacji transportu dla osób niepełnosprawnych z terenu gminy Barczewo do Środowiskowego Domu Samopomocy oraz na Warsztaty Terapii Zajęciowej
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych spełniających obowiązek szkolny zamieszkałych na terenie Gminy Dukla z domu do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczym w Rymanowie oraz z Ośrodka do domu
- "Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 4 w Łęcznej w okresie od 02 stycznia 2025 roku do 26 czerwca 2025 roku"
- "Usługa cateringu dla oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi i Specjalnymi im. Twórców Polskiej Miedzi w Jędrzychowie"
- Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów niepełnosprawnych z Gminy Bystrzyca Kłodzka do placówek oświatowych w 2025 r.
- Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Suszcu oraz uczniów niepełnosprawnych do specjalistycznych placówek oświatowych w 2025 roku
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.