Ogłoszenie z dnia 2014-11-04
Świecie: Wybór ekspertów do przeprowadzenia wykładów w ramach sieci współpracy i samokształcenia w roku szkolnym 2014/2015 - Etap II
Numer ogłoszenia: 231053 - 2014; data zamieszczenia: 04.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Świecki , ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 56 83 100, faks 52 56 83 102.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór ekspertów do przeprowadzenia wykładów w ramach sieci współpracy i samokształcenia w roku szkolnym 2014/2015 - Etap II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wybór ekspertów do przeprowadzenia wykładów w ramach sieci współpracy i samokształcenia w roku szkolnym 2014/2015 - Etap II w ramach realizacji Projektu pn.: Kompleksowe wsparcie szkół i przedszkoli w Powiecie Świeckim - szansą na sukces edukacyjny. 2. Przedmiot zamówienia publicznego podzielono na 4 odrębne części: Część 1. Przeprowadzenie wykładu wraz z konsultacjami indywidualnymi i grupowymi na temat: Rozwiązywanie problemu zachowań agresywnych oraz przemocy rówieśniczej wśród dzieci i młodzieży w ramach sieci współpracy i samokształcenia o tematyce wychowawczej. 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca przeprowadzi 4-godzinny wykład (gdzie przez jedną godzinę rozumie się 60 minut), b) Program wykładu powinien obejmować w szczególności następujące zagadnienia: . przyczyny agresji. Agresja jako instynkt, nabyty popęd, nawyk, . uwarunkowania indywidualne, rodzinne i szkolne, . agresja a wychowanie, . agresja słowna, . agresja a przemoc fizyczna i psychiczna, . metody postępowania z dziećmi przejawiającymi zachowania agresywne, . pięć negatywnych emocji, . przeciwdziałanie agresji, . przemoc w szkole jako potencjalne źródło kryzysu, . działanie interwencyjne wobec przemocy szkolnej c) udzielanie konsultacji grupowych bezpośrednio po przeprowadzonym wykładzie, wg potrzeb uczestników wykładu; d) udzielanie konsultacji indywidualnych, drogą e-mailową - na pisemny wniosek uczestników sieci współpracy i samokształcenia w okresie 2 miesięcy od dnia zakończenia wykładu; e) wykład przeprowadzony zostanie w siedzibie Starostwa Powiatowego w Świeciu przy ul. Gen. J. Hallera 9, 86-100 Świecie w sali nieodpłatnie udostępnionej Wykonawcy, wyposażonej w ekran i projektor multimedialny w dniu 28.11.2014r. o godz.16:00, f) Wykonawca będzie prowadził wykład w grupie, która będzie liczyć 23 osoby, g) Wykonawca na początku wykładu, przekaże uczestnikom treści wynikające z Poradnika pn.: Zasada Równości Szans Kobiet i Mężczyzn w Projektach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (dostępny m.in. na stronie www.mojregion.eu, w zakładce PO KL) oraz poinformuje, że doskonalenie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, h) Wykonawca w ramach ceny ofertowej zapewni dla każdego uczestnika opracowany przez siebie, wydrukowany i trwale spięty skrypt tematyczny w formie papierowej składający się z minimum 10 stron pisany czcionka 12, zaświadczenie o ukończonym wykładzie ze wykazaniem tematyki i liczby godzin, wg programu, i) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia ankiety wśród uczestników, na początku i na końcu wykładu. Wzór ankiety zostanie przekazany Wykonawcy po podpisaniu umowy, j) Wykonawca zapewnia bieżące sporządzanie dokumentacji związanej z realizacją zadania, w szczególności prowadzenie Dziennika zajęć i List obecności uczestników na formularzach, których wzór określi Zamawiający oraz dokumentację fotograficzną, k) Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania wszystkich dokumentów zgodnie z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL wydanymi przez Departament Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym - Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju Regionalnego, l) Zamawiający zapewnia organizację poczęstunku dla uczestników wykładu, m) Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli poprzez wizyty monitoringowe oraz kontrolę prowadzonej dokumentacji, n) Wykonawca przekaże Zamawiającemu pełną dokumentację z przeprowadzonego wykładu, w szczególności: Dziennik zajęć, Listy obecności, ankiety, kserokopie wydanych zaświadczeń, listę odbioru wydanych zaświadczeń, jeden egzemplarz skryptu tematycznego oraz dokumentację fotograficzną w formie płyty CD/DVD w terminie do 7 dni roboczych od zakończenia wykładu na adres Biura Projektu w Nowem. Część 2. Przeprowadzenie wykładu wraz z konsultacjami indywidualnymi i grupowymi na temat: Jak efektywnie pracować ze zróżnicowaną grupą w ramach zajęć wyrównawczych? w ramach sieci współpracy i samokształcenia o tematyce matematyczno - przyrodniczej. 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca przeprowadzi 4-godzinny wykład (gdzie przez jedną godzinę rozumie się 60 minut), b) Program wykładu powinien obejmować w szczególności następujące zagadnienia: § praca z uczniem upośledzonym w stopniu lekkim/umiarkowanym realizującym obowiązek szkolny w szkole ogólnodostępnej, § metody pracy z uczniem z zagrożeniem niedostosowania społecznego lub niedostosowanym społecznie, § metody pracy z uczniem słabo słyszącym i słabo widzącym, § praktyczne zastosowania w pracy z uczniem realizującym obowiązek nauki w formie nauczania indywidualnego, c) udzielanie konsultacji grupowych bezpośrednio po przeprowadzonym wykładzie, wg potrzeb uczestników wykładu; d) udzielanie konsultacji indywidualnych, drogą e-mailową - na pisemny wniosek uczestników sieci współpracy i samokształcenia w okresie 2 miesięcy od dnia zakończenia wykładu; e) wykład przeprowadzony zostanie na terenie Szkoły Podstawowej nr 5 w Świeciu przy ul. Wojska Polskiego 3, 86-100 Świecie w sali nieodpłatnie udostępnionej Wykonawcy, wyposażonej w ekran i projektor multimedialny w dniu 20.11.2014r. o godz. 16:00, f) Wykonawca będzie prowadził wykład w grupie, która będzie liczyć 23 osoby, g) Wykonawca na początku wykładu, przekaże uczestnikom treści wynikające z Poradnika pn.: Zasada Równości Szans Kobiet i Mężczyzn w Projektach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (dostępny m.in. na stronie www.mojregion.eu, w zakładce PO KL) oraz poinformuje, że doskonalenie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, h) Wykonawca w ramach ceny ofertowej zapewni dla każdego uczestnika opracowany przez siebie, wydrukowany i trwale spięty skrypt tematyczny w formie papierowej składający się z minimum 10 stron pisany czcionka 12, zaświadczenie o ukończonym wykładzie ze wykazaniem tematyki i liczby godzin, wg programu, i) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia ankiety wśród uczestników, na początku i na końcu wykładu. Wzór ankiety zostanie przekazany Wykonawcy po podpisaniu umowy, j) Wykonawca zapewnia bieżące sporządzanie dokumentacji związanej z realizacją zadania, w szczególności prowadzenie Dziennika zajęć i List obecności uczestników na formularzach, których wzór określi Zamawiający oraz dokumentację fotograficzną, k) Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania wszystkich dokumentów zgodnie z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL wydanymi przez Departament Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym - Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju Regionalnego. l) Zamawiający zapewnia organizację poczęstunku dla uczestników wykładu, m) Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli poprzez wizyty monitoringowe oraz kontrolę prowadzonej dokumentacji, n) Wykonawca przekaże Zamawiającemu pełną dokumentację z przeprowadzonego wykładu, w szczególności: Dziennik zajęć, Listy obecności, ankiety, kserokopie wydanych zaświadczeń, listę odbioru wydanych zaświadczeń, jeden egzemplarz skryptu tematycznego oraz dokumentację fotograficzną w formie płyty CD/DVD w terminie do 7 dni roboczych od zakończenia wykładu na adres Biura Projektu w Nowem. Część 3. Przeprowadzenie wykładu wraz z konsultacjami indywidualnymi i grupowymi na temat: Komunikacja interpersonalna, autorytet dyrektora szkoły/przedszkola a budowanie właściwych relacji w ramach sieci współpracy i samokształcenia dla dyrektorów. 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca przeprowadzi 4-godzinny wykład (gdzie przez jedną godzinę rozumie się 60 minut), b) Program wykładu powinien obejmować w szczególności następujące zagadnienia: . budowanie właściwych relacji z nauczycielami, pracownikami administracji i obsługi, rodzicami uczniów, . wizerunek dyrektora szkoły/przedszkola . w jaki sposób wpływać na tworzenie dobrych relacji między pracownikami, by nie przekroczyć granic ich prywatności, . prowadzenie trudnych rozmów z pracownikami c) udzielanie konsultacji grupowych bezpośrednio po przeprowadzonym wykładzie, wg potrzeb uczestników wykładu; d) udzielanie konsultacji indywidualnych, drogą e-mailową - na pisemny wniosek uczestników sieci współpracy i samokształcenia w okresie 2 miesięcy od dnia zakończenia wykładu; e) wykład przeprowadzony zostanie na terenie Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych przy ul. Kościuszki 6a, 86-100 Świecie w sali nieodpłatnie udostępnionej Wykonawcy, wyposażonej w ekran i projektor multimedialny w dniu 3.02.2014r.; f) Wykonawca będzie prowadził wykład w grupie, która będzie liczyć 23 osoby, g) Wykonawca na początku wykładu, przekaże uczestnikom treści wynikające z Poradnika pn.: Zasada Równości Szans Kobiet i Mężczyzn w Projektach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (dostępny m.in. na stronie www.mojregion.eu, w zakładce PO KL) oraz poinformuje, że doskonalenie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, h) Wykonawca w ramach ceny ofertowej zapewni dla każdego uczestnika opracowany przez siebie, wydrukowany i trwale spięty skrypt tematyczny w formie papierowej składający się z minimum 10 stron pisany czcionka 12, zaświadczenie o ukończonym wykładzie ze wykazaniem tematyki i liczby godzin, wg programu, i) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia ankiety wśród uczestników, na początku i na końcu wykładu. Wzór ankiety zostanie przekazany Wykonawcy po podpisaniu umowy, j) Wykonawca zapewnia bieżące sporządzanie dokumentacji związanej z realizacją zadania, w szczególności prowadzenie Dziennika zajęć i List obecności uczestników na formularzach, których wzór określi Zamawiający oraz dokumentację fotograficzną, k) Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania wszystkich dokumentów zgodnie z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL wydanymi przez Departament Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym - Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju Regionalnego, l) Zamawiający zapewnia organizację poczęstunku dla uczestników wykładu, m) Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli poprzez wizyty monitoringowe oraz kontrolę prowadzonej dokumentacji, n) Wykonawca przekaże Zamawiającemu pełną dokumentację z przeprowadzonego wykładu, w szczególności: Dziennik zajęć, Listy obecności, ankiety, kserokopie wydanych zaświadczeń, listę odbioru wydanych zaświadczeń, jeden egzemplarz skryptu tematycznego oraz dokumentację fotograficzną w formie płyty CD/DVD w terminie do 7 dni roboczych od zakończenia wykładu na adres Biura Projektu w Nowem. Część 4. Przeprowadzenie wykładu wraz z konsultacjami indywidualnymi i grupowymi na temat: Rozwijanie kompetencji osobistych - zasady kierowania zespołem w ramach sieci współpracy i samokształcenia o tematyce języków obcych. 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca przeprowadzi 4-godzinny wykład (gdzie przez jedną godzinę rozumie się 60 minut), b) Program wykładu powinien obejmować w szczególności następujące zagadnienia: . Tworzenie efektywnych zespołów . Diagnoza własnego indywidualnego stylu funkcjonowania . Odkrycie indywidualnych wartości na kole życia . Poznanie i zrozumienie siebie, własnej wyjątkowości, swoich reakcji i preferowanych zachowań c) udzielanie konsultacji grupowych bezpośrednio po przeprowadzonym wykładzie, wg potrzeb uczestników wykładu; d) udzielanie konsultacji indywidualnych, drogą e-mailową - na pisemny wniosek uczestników sieci współpracy i samokształcenia w okresie 2 miesięcy od dnia zakończenia wykładu; e) wykład przeprowadzony zostanie w siedzibie Starostwa Powiatowego w Świeciu przy ul. Gen. J. Hallera 9, 86-100 Świecie w sali nieodpłatnie udostępnionej Wykonawcy, wyposażonej w ekran i projektor multimedialny w dniu 26.02.2014r.; f) Wykonawca będzie prowadził wykład w grupie, która będzie liczyć 23 osoby, g) Wykonawca na początku wykładu, przekaże uczestnikom treści wynikające z Poradnika pn.: Zasada Równości Szans Kobiet i Mężczyzn w Projektach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (dostępny m.in. na stronie www.mojregion.eu, w zakładce PO KL) oraz poinformuje, że doskonalenie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, h) Wykonawca w ramach ceny ofertowej zapewni dla każdego uczestnika opracowany przez siebie, wydrukowany i trwale spięty skrypt tematyczny w formie papierowej składający się z minimum 10 stron pisany czcionka 12, zaświadczenie o ukończonym wykładzie ze wykazaniem tematyki i liczby godzin, wg programu, i) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia ankiety wśród uczestników, na początku i na końcu wykładu. Wzór ankiety zostanie przekazany Wykonawcy po podpisaniu umowy, j) Wykonawca zapewnia bieżące sporządzanie dokumentacji związanej z realizacją zadania, w szczególności prowadzenie Dziennika zajęć i List obecności uczestników na formularzach, których wzór określi Zamawiający oraz dokumentację fotograficzną, k) Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania wszystkich dokumentów zgodnie z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL wydanymi przez Departament Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym - Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju Regionalnego, l) Zamawiający zapewnia organizację poczęstunku dla uczestników wykładu, m) Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli poprzez wizyty monitoringowe oraz kontrolę prowadzonej dokumentacji, n) Wykonawca przekaże Zamawiającemu pełną dokumentację z przeprowadzonego wykładu, w szczególności: Dziennik zajęć, Listy obecności, ankiety, kserokopie wydanych zaświadczeń, listę odbioru wydanych zaświadczeń, jeden egzemplarz skryptu tematycznego oraz dokumentację fotograficzną w formie płyty CD/DVD w terminie do 7 dni roboczych od zakończenia wykładu na adres Biura Projektu w Nowem. 3. Informacja: a) Czas dojazdu do miejsca prowadzenia wykładu nie wlicza się do rozliczenia godziny pracy, b) Wynagrodzenie obejmuje przeprowadzenie wykładu oraz koszt opracowania i wydruku skryptu dla każdego uczestnika, opracowania i wydruku zaświadczenia dla każdego uczestnika oraz kopii dla Zamawiającego, zakwaterowania, wyżywienia, telefonów, dojazdów itp., c) Nie przewiduje się żadnych dodatkowych opłat za wykonanie usługi.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.03.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wystarczy dołączone do oferty przez Wykonawcę Oświadczenie z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny na podstawie Oświadczenia Wykonawcy zgodnie z zasadą spełnia /nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wystarczy dołączone do oferty przez Wykonawcę Oświadczenie z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny na podstawie Oświadczenia Wykonawcy zgodnie z zasadą spełnia /nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wystarczy dołączone do oferty przez Wykonawcę Oświadczenie z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny na podstawie Oświadczenia Wykonawcy zgodnie z zasadą spełnia /nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że na czas realizacji zamówienia dysponuje lub będzie dysponował osobą, która spełnia łącznie następujące kryteria: a) posiada co najmniej wykształcenie wyższe magisterskie; b) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadził, co najmniej 5 szkoleń/kursów w zakresie tematyki wykładu Weryfikacja spełniania tego warunku nastąpi na podstawie informacji zawartych w Wykazie osób, który należy sporządzić z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 5 do SIWZ zgodnie z zasadą spełnia/ nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wystarczy dołączone do oferty przez Wykonawcę Oświadczenie z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny na podstawie Oświadczenia Wykonawcy zgodnie z zasadą spełnia /nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Pełnomocnictwo osoby/osób podpisujących ofertę o ile ofertę składa Pełnomocnik.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Funkcjanalność usług - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się zmianę umowy w następujących przypadkach: 1) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wniosku o dofinansowanie Projektu pn.: Kompleksowe wsparcie szkół i przedszkoli w Powiecie Świeckim - szansą na sukces edukacyjny; 2) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian w umowie o dofinansowanie Projektu; 3) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; 4) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 5) gdy wystąpią uzasadniające zdarzenia losowe po stronie Wykonawcy; 6) gdy zaistnieje uzasadniona konieczność zmiany osoby prowadzącej doskonalenie, obejmująca wyłącznie wyjątkowe zdarzenia losowe np. długotrwałą chorobę lub śmierć osoby prowadzącej doskonalenie, po spełnieniu łącznie następujących warunków: a) Wykonawca uprawdopodobni (odpowiednimi dokumentami) zdarzenie losowe, o którym mowa powyżej, b) Wykonawca wskaże nową osobę, która musi posiadać takie samo wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie jak osoba wskazana w ofercie Wykonawcy, c) Zamawiający udzieli Wykonawcy pisemnej zgody na zmianę osoby prowadzącej zajęcia; 7) Zamawiający może jednostronnie rozwiązać z Wykonawcą umowę w każdym czasie w przypadku, gdy Wykonawca dokona zmiany osoby prowadzącej zajęcia, wskazanej w ofercie Wykonawcy, bez uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego; 8) gdy wystąpią obiektywne przeszkody uniemożliwiające realizację zamówienia lub osiągnięcia jego celów według pierwotnie przyjętego harmonogramu realizacji zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół w Świeciu przy ul. Gen. J. Hallera 9, pok.
nr 405,86 - 100 Świecie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2014 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół w Świeciu przy ul. Gen. J. Hallera 9, pok. nr 405, 86 - 100 Świecie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Projektu pn.: Kompleksowe wsparcie szkół i przedszkoli w Powiecie Świeckim - szansą na sukces edukacyjny WND-POKL.03.05.00-00-218/12.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z ŚWIECIA
- Awaryjna naprawa przełomów na drogach powiatowych administrowanych przez PZD Świecie w 2025 roku
- Dzierżawa analizatora immunochemicznego wraz z dostawą odczynników, materiałów kontrolnych oraz eksploatacyjnych
- "Świadczenie usług opiekuńczych w ośrodku wsparcia w formie prowadzenia Dziennego Domu Pomocy przy ul. Św. Wincentego 1 w Świeciu"
- Wykaszanie pasa drogowego z ręcznym okoszeniem poręczy drogowych, znaków drogowych i drzew - trzy pokosy
więcej: przetargi w Świeciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja dwudniowej konferencji wraz z noclegiem i wyżywieniem, a także zaprojektowanie,wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby konferencji nt. promowania zasadności uczenia się,KPO
- Stworzenie zespołu Specjalistów i zaplecza kadrowego oraz zapewnienie świadczenia ciągłości usług specjalistycznych dla punktu konsultacyjnego STREFA Gostynin
- Przeprowadzenie kursu dla uczniów z zakresu "Fotograficznych technik szlachetnych" w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
- Usługa organizacji wydarzeń kulturalnych dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach.
- Usługa organizacji i przeprowadzenia specjalistycznych kursów zawodowych: "Kursy z programowania i wykorzystywania AI"
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu Uczelnia Dostępna - pracowników administracyjnych, technicznych, zarządzających w PWSFTviT w Łodzi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.