eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OtwockPowiatowy Urząd Pracy w Otwocku ul. Górna 11 05-400 Otwock tel. 22 779 37 14 fax. 22 779 37 14

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-04

Otwock: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku ul. Górna 11 05-400 Otwock tel. 22 779 37 14 fax. 22 779 37 14
Numer ogłoszenia: 231057 - 2014; data zamieszczenia: 04.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 217633 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku, ul. Górna 11, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7793714, faks 022 7793714.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku ul. Górna 11 05-400 Otwock tel. 22 779 37 14 fax. 22 779 37 14.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia ze środków rezerwy Funduszu Pracy na realizację programu na rzecz promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia i aktywizacji zawodowej w zakresie Kurs księgowości z obsługą programów Symfonia Płatnik. Kurs księgowości z obsługą programów Symfonia Płatnik - szkolenie przeznaczone dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Otwocku, które znajdują się w szczególnej sytuacji na rynku pracy, określonej w art.49 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, tj.: bezrobotni do 30 roku życia. Kod przedmiotu zamówienia zgodnie z CPV - 80530000-8 usługi szkoleniowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu w przedmiotowym zakresie jednej 10-osobowej grupy osób bezrobotnych skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku miesiącu listopadzie 2014r./ grudniu 2014r. Ilość godzin na jednego uczestnika min. 120, przy czym jedną godzinę zajęć należy rozumieć jako 60 min ( w tym 45 minut zajęć + 15 minut przerwy). Celem szkolenia jest przygotowanie słuchaczy do pracy w działach księgowości różnych podmiotów gospodarczych. Program powinien zawierać minimum: 120 godzin lekcyjnych w tym: - 75 godziny zajęć teoretycznych - 45 godzin zajęć praktycznych Zagadnienia teoretyczne: - środki pieniężne, rozrachunki, - rzeczowy majątek trwały i obrotowy, - rachunek kosztów, - ewidencja przychodów ze sprzedaży, - wynik finansowy i sprawozdawczość, - wycena aktywów i pasywów do bilansu, - kapitały i fundusze, - symfonia księgowość, - płatnik - zajęcia praktyczne obejmujące 45 godzin. Zakończenie szkolenia - szkolenie zakończy się egzaminem wewnętrznym przed Komisją Kwalifikacyjną potwierdzającym wydaniem zaświadczenia kursu zgodnie z roz. MEN z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz.186). Wykonawca ubezpieczy uczestnika szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków w przypadku gdy uczestnikowi nie będzie przysługiwało stypendium oraz który w trakcie szkolenia podejmie zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą. Wyżej wymienione ubezpieczenie ma obejmować okres od dnia podjęcia zatrudnienia do dnia zakończenia szkolenia Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Nie przewiduje się zawierania umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67, ust.1, pkt.6 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013r. poz.907 z póż. zm.). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Miejsce odbywania szkolenia: powiat Otwocki, Warszawa. Wskazany termin realizacji szkolenia : Kurs księgowości z obsługą programów Symfonia Płatnik - listopad 2014r. grudzień 2014r. Liczba godzin szkolenia wynosi 120 godzin (1 godzina zegarowa obejmująca 45 min lekcyjnych + 15 minut przerwy) Zamawiający nie dopuszcza dołączenia do grupy szkoleniowej innych osób niż te skierowane przez Zamawiającego (np. osób z wolnego naboru). Zakłada się organizację zajęć w każdym tygodniu (biorąc pod uwagę pełne tygodnie), z pominięciem niedziel i świąt, w oparciu o plan nauczania obejmujący co najmniej 25 godzin zegarowych na każdego uczestnika kursu w tygodniu (godzina zegarowa liczy 60 minut i obejmuje zajęcia dydaktyczne liczące 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut; długość przerwy może być ustalana w sposób elastyczny). Zajęcia powinny być zorganizowane w godzinach od 8.00 do 17.00, maksymalnie 7-8 godzin dydaktycznych w ciągu dnia od poniedziałku do piątku. Powinien być zgodny ze standardami kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazie danych prowadzonych przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej na stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl Wymagana jakość pomieszczeń oraz wyposażenie jednostki w sprzęt i pomoce dydaktyczne: Sala wykładowa powinna być odpowiednio oświetlona, przestronna, o powierzchni co najmniej 30m2, wyposażona w minimum 10 stolików/biurek, 10 krzeseł (dla każdego uczestnika szkolenia), 10 stanowisk z jednostkami komputerowymi lub laptopami, spełniająca wymogi BHP oraz posiadać zaplecze sanitarne (WC, umywalka, salę lub kącik do spożycia posiłku); powinna być wyposażona w sprzęt dydaktyczny, niezbędny do prowadzenia zajęć, tablicę lub filipchart, komputery, rzutnik pisma lub projektor multimedialny. W ramach prowadzonych zajęć praktycznych, należy zapewnić każdemu uczestnikowi odrębne samodzielne stanowisko do pracy. Materiały szkoleniowe i pomoce szkoleniowe oferowane uczestnikom szkolenia na własność: Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi na własność: materiały dydaktyczne niezbędne do utrwalenia wiadomości w celu pozytywnego zdania egzaminu, notatnik (format A4, twarda oprawa), długopis oraz teczki na materiały dydaktyczne. Materiały dydaktyczne powinny być przekazane na własność każdemu uczestnikowi w dniu rozpoczęcia zajęć. Uczestnicy kursu mają mieć zapewniony catering (jeden ciepły posiłek, kawa i herbata, zimne napoje, ciasteczka) w wysokości do 20 zł na osobę dziennie. Kadra dydaktyczna wskazana przez wykonawców powinna obejmować co najmniej dwie osoby wyznaczone do realizacji niniejszego zamówienia, które posiadają kwalifikacje zawodowe, związane ze specyfiką szkolenia, posiadają minimum roczne doświadczenie w prowadzeniu tego typu szkoleń czy nauczania danego przedmiotu w szkole lub przeprowadziły co najmniej trzy szkolenia w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Szkolenie powinno mieć opiekuna z ramienia Wykonawcy, czyli osobę odpowiedzialną za organizację szkolenia, wskazaną do kontaktu z uczestnikami szkolenia oraz Zamawiającym. Szkolenie kończy się przeprowadzeniem ankiety oceniającej szkolenie, oceną nabytych umiejętności i wydaniem zaświadczenia ukończenia kursu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 11 stycznia 2012 r. (Dz.U.z 2012r., poz.186), w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Europejska Akademia Handlu i Przedsiębiorczości, ul.Zielona, 88-430 Janowiec Wielkopolski, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11496,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19700,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.