eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LęborkBudowa boisk sportowych przy Szkole Podstawowej Nr 3

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-10

Lębork: Budowa boisk sportowych przy Szkole Podstawowej Nr 3
Numer ogłoszenia: 231092 - 2014; data zamieszczenia: 10.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 162106 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lębork, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 59 862 42 80, faks 59 862 24 27.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boisk sportowych przy Szkole Podstawowej Nr 3.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa boisk sportowych przy: Szkole Podstawowej Nr 3 w Lęborku. 1.1. Budowa boisk sportowych przy Szkole Podstawowej Nr 3 będzie polegała na: a) budowie boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 26x20m, o nawierzchni poliuretanowej, ograniczonego obrzeżem betonowym; b) budowie boiska do piłki nożnej o wymiarach 40x20m, o nawierzchni z trawy syntetycznej, ograniczonego obrzeżem gumowym; c) budowie skoczni do skoku w dal z rozbieżnią o szerokości 2,0m i długości 20 m, o nawierzchni poliuretanowej, ograniczonej obrzeżem gumowym oraz z zeskokiem (piaskownicą) o wymiarach 6x3 m wypełnionym piskiem o frakcji 0-0,5 mm, ograniczonym obrzeżem gumowym; d) budowie bieżni o długości 62,8 m i szerokości 3m, o nawierzchni poliuretanowej, ograniczonej obrzeżem betonowym, e) budowie nawierzchni utwardzonej ciągów komunikacyjnych o zmiennej szerokości z kostki betonowej gr. 6 cm oraz 8 cm; f) budowie dwóch piłkochwytów o wysokości 6,00 m i długości 20 m, z siatki ogrodzeniowej 40*40*4 mm ocynkowanej, powlekanej PCV, zamocowanej na słupach stalowych ocynkowanych O100mm w rozstawie co 4,0m, z zastrzałami przy skrajnych słupach z rury stalowej ocynkowanej O100mm; g) dostawie i montażu infrastruktury sportowej: czterech zestawów do koszykówki z demontowalnymi słupami i ruchomymi tablicami, jednego zestawu do siatkówki z demontowalnymi słupami aluminiowymi oraz regulacją wysokości i naciągu siatki, dwóch bramek do piłki nożnej; h) dostawie i montażu 10 ławek o konstrukcji stalowej ocynkowanej z drewnianymi siedziskami, bez oparć. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 2.1. Dokumentacją projektową opracowaną przez Nord Projekt Consulting ul. Wrocławska 7, 84-230 Rumia - w zakresie budowy infrastruktury sportowej: a) Projekt budowlany - Załącznik nr 8 do SIWZ; b) Specyfikacja wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik nr 9 do SIWZ; c) Przedmiar robót - Załącznik nr 10 do SIWZ; 2.2. Dodatkowo należy ułożyć 44 m giętkich kablowych rur osłonowych o 50 pod nawierzchnią zaprojektowanych zadruków na głębokości ok. 0,5 m w miejscu przewidywanych kolizji z infrastrukturą techniczną, w celu przeprowadzenia przyszłej instalacji oświetleniowej boisk. 2.3. Do wartości ryczałtowej zamówienia należy wliczyć koszt usunięcia pnia po wyciętej lipie drobnolistnej o średnicy około 290 cm. 2.4. Zapisami niniejszej SIWZ. 3. Ponadto w zakresie robót i wartości ryczałtowej należy uwzględnić: a) geodezyjne wytyczenie obiektów w terenie; b) ogrodzenie terenu budowy (odcinków prac tego wymagających); c) wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania i odbioru robót budowlanych (z przekazaniem Zamawiającemu odpowiednich protokołów); d) organizację terenu budowy z zasileniem w niezbędne media, których koszt ponosi w trakcie realizacji zadania Wykonawca; e) usuwanie wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w dokumentacji technicznej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót, terenem budowy i dokumentacją; f) uporządkowanie terenu po zakończonych pracach budowlanych; g) przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, z potwierdzeniem o przyjęciu do zasobu geodezyjnego; h) przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, uwzględniającej wszelkie zmiany w stosunku do dokumentacji projektowej, zawierającej wszelkiego rodzaju atesty, certyfikaty itp. dla wbudowanych materiałów; i) obsługę geodezyjną w trakcie budowy, bariery tymczasowe, pomosty przejściowe (należy dołożyć wszelkich starań aby nie dopuścić w czasie trwania inwestycji do skarg na jej uciążliwość); j) dojścia do budynków należy zabezpieczyć zgodnie z warunkami BHP; k) miejsce wywózki ziemi z wykopu (poza gruzem) zostanie wskazane przez Zamawiającego w odległości nie większej niż 3 km od terenu budowy. Koszt ten należy wliczyć w cenę ryczałtową; l) zamawiający zastrzega sobie wykorzystanie materiału pochodzącego z demontażu (m.in. krawężniki betonowe, płytki betonowe, mączka ceglana itp.). Po przekazaniu terenu do realizacji komisyjnie zostanie określona ilość materiału do odzysku, który winien być oddany do dyspozycji Szkół; 4. Wymagane dokumenty dotyczące nawierzchni boisk wielofunkcyjnych muszą spełniać następujące normy: a) Badania na zgodność z normą PN-EN 14877:2008 lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport; b) Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta; c) Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. 5. Wymagania dotyczące nawierzchni poliuretanowej: a) nie występowanie niedoskonałości nawierzchni (niedopuszczalne są bąble, purchle, pęknięcia, pęcherzyki, szczeliny, rozwarstwienia) b) równości nawierzchni (brak wypukłości lub wgłębień - różnice poziomu mierzone łatą długości 3 m w linii prostej nie mogą być większe od 6 mm, a mierzone łatą długości 1 m w linii prostej nie mogą być większe od 3 mm, w jakiejkolwiek pozycji lub kierunku, niedopuszczalne są wypukłości lub wgłębienia (maksimum 1 mm przy uskokach w nawierzchni) c) jednolitego koloru na całej powierzchni, zapewniającego dobrą widoczność linii, którego odcień może się zmienić przy mokrej nawierzchni, przy stosowaniu dowolnego systemu oceny kolorów. W przypadku wykonania nawierzchni bieżni lub rozbiegów z nawierzchni o różnych kolorach wymagania jednolitego koloru dotyczy koloru na danym torze lub części rozbiegu, wykonanego z określonego koloru. d) odporności koloru nawierzchni na działanie promieni słonecznych 6. Wymagane dokumenty dotyczące nawierzchni z trawy syntetycznej: a) Certyfikat lub deklaracja zgodności na normą PN-EN 15330-1:2008 lub techniczna ITB lub aprobata tchniczna ITB lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni (np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports Lab LTD) b) Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta c) Atest Higieniczny PZH. 7. Do oferty dołączone muszą być próbki obu rodzajów nawierzchni o wymiarach min. 10x10 cm z metryką określającą nazwę producenta oraz typ oferowanej nawierzchni. 8. Zamawiający dopuszcza również nawierzchnie poliuretanowe typu natrysk. 9. Trawa syntetyczna może być wykonana z włókna polietylowego. 10. Trawa syntetyczna może być wykonana metodą taftowania lub tkania. 11. Bieżnie wykonać w kolorze ceglasto - czerwonym. 12. W nawierzchniach zaprojektowanych na podbudowie z kruszywa łamanego należy zastosować następujące warstwy: warstwa ET o grubości 3,5 cm, na niej nawierzchnia poliuretanowa o grubości 1,3 cm. 13. Przy sporządzaniu wyceny ofertowej przedmiary robót należy traktować jako pomocnicze do określenia ilości i zakresu robót. Szczegółowe ilości i zakres opisuje dokumentacja projektowa. 14. Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac zaleca się przeanalizowanie opisu przedmiotu zamówienia z załączonymi materiałami. Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia. 15. Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 16. 16.1. Obowiązkiem Wykonawcy będzie, bezpośrednio przed podpisaniem umowy, uzgodnienie z Zamawiającym podziału przedmiotu zamówienia na elementy rozliczeniowe, a następnie określenie kosztów i terminów wykonania poszczególnych elementów. Wzór tabeli elementów rozliczeniowych stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. 16.2. Ustalona tabela elementów rozliczeniowych, jako Harmonogram rzeczowo-finansowy, będzie stanowiła Załącznik nr 1 do umowy. 16.3. Obowiązkiem Wykonawcy będzie przedstawianie prac budowlanych do odbioru zgodnie z ww. Harmonogramem rzeczowo-finansowym, co będzie podstawą do wystawiania faktur. 17. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej, przedmiarach, specyfikacjach technicznych lub opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie ( marka, znak towarowy, producent, dostawca ) materiałów lub normy, o których mowa w art.30 ust. 1-3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż gwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewniają uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach. 18. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści SIWZ. 19. 19.1. Obowiązkiem Zamawiającego jest przeprowadzenie archeologicznych badań ratowniczych o charakterze nadzoru archeologicznego nad pracami ziemnymi związanymi z budową boisk na podstawie decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 94/13 z dnia 09.10.2013r. 19.3. Ww. badania mogą wydłużyć realizację zadania. Przedłużenie prac spowodowane prowadzeniem badań archeologicznych do 5 dni nie powoduje konieczności zmiany terminu zakończenia realizacji robót budowlanych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45.21.22.24 - Roboty budowlane związane ze stadionami .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Prywatne Przedsiębiorstwo ELWOZ Kazimierz Woźniak, Szklana 44, 83-334 Miechucino, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 754777,34 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 506430,45

  • Oferta z najniższą ceną: 506430,45 / Oferta z najwyższą ceną: 506430,45

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.