Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-23
Gdańsk: EZP-2007/22/11/06
Numer ogłoszenia: 231114 - 2007; data zamieszczenia: 23.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Stacja Pogotowia Ratunkowego, ul. Orzeszkowej 1, 80-208 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5203995, fax 058 5204092.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie.gdansk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: EZP-2007/22/11/06.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej-wyprodukowanej w 2007 r.-karetki reanimacyjnych typu C wg normy polskiej PN-EN 1789:2002/A1:2004 z wyposażeniem zgodnym z SIWZ na podstawie umowy leasingu operacyjnego 2) Przedstawione minimalne parametry techniczne pojazdu i wyposażenia medycznego są bezwzględnie wymagane pod rygorem odrzucenia oferty. 3) Oferowana karetka musi spełniać następujące minimalne warunki gwarancji: zabudowa - 36 miesięcy, mechaniczna - 24 miesiące (bez limitu km), wyposażenie medyczne - 36 miesięcy 4) Wykonawca gwarantuje na oferowaną karetkę pełny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny zabudowy oraz pełny serwis gwarancyjny pojazdu bazowego w najbliżej położonej ASO Zamawiającego. 5) Oferowana karetka musi posiadać Świadectwa homologacji pojazdu podstawowego i po zabudowie skompletowanego, wydane na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 30 grudnia 2003 r. w sprawie homologacji pojazdów samochodowych i przyczep (Dz. U. z 2004 r. Nr 5, poz. 30) ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH ! ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH !
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.41.21 - Karetki Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.41.21 - Karetki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu przetargowym jest spełnienie wymogów określonych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych oraz w niniejszej SIWZ tj.: 1 . Dostarczenie wszystkich dokumentów i oświadczeń zgodnie z rozdziałem VI 2. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1, 2 i spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Ocena spełnienia tych warunków będzie dokonywana poprzez badanie złożonych dokumentów pod względem : 1) formalnym (poświadczenia za zgodność z oryginałem, pieczątki, podpisy osób upoważnionych, aktualność dokumentów, oczywiste omyłki pisarskie), 2) merytorycznym
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca załącza do oferty następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy wg załączonego wzoru (załącznik nr 1) 2. Parametry Techniczno-Użytkowe (załącznik nr 2) 3. Formularz opłat leasingowych (załącznik nr 3) 4. Formularz cenowy (załącznik nr 4) 5.Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 (załącznik nr 5). 6.Oświadczenie o zobowiązaniu podpisania umowy w terminie nie dłuższym niż termin związania umową i o wyrażeniu zgody na warunki zawarte w SIWZ (załącznik nr 6) 7.Projekt umowy (załącznik nr 7) 8. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu przetargowym określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. 9. Dokumenty potwierdzające zdolność ekonomiczną i finansową określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. 10. Dokumenty potwierdzające zdolności techniczne określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. 11. Świadectwo homologacji pojazdu podstawowego i po zabudowie (samochód bazowy wraz z zabudową medyczną), wydane na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 30 grudnia 2003 r. w sprawie homologacji pojazdów samochodowych i przyczep (Dz. U. z 2004 r. Nr 5, poz. 30). 12. Dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 27.07.2001 r ( Dz.U. nr 126 poz. 1380 z późniejszymi zmianami ). Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż podane powyżej, są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pogotowie.gdansk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 80-208 Gdańsk, ul. Orzeszkowej 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2007 godzina 10:00, miejsce: SPZOZ Stacja Pogotowia Ratunkowego 80-208 Gdańsk, ul. Orzeszkowej 1 SEKRETARIAT.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Nabycie subskrypcji na kompleksową usługę w celu utrzymania ciągłości pracy urządzeń zainstalowanych w serwerowni Centrum Usług Informatycznych Politechniki Gdańskiej
- DOSTAWA SAMOCHODU TYPU FURGON NIEOZNAKOWANY DO PRZEWOZU OSÓB W ILOŚCI 7-8 W ILOŚCI 1 SZT.
- Zaprojektowanie oraz wykonanie przebudowy i remontu hali 014A wraz z wymianą pokrycia dachowego w budynku nr 40 w celu stworzenia Laboratorium Systemów Konwersji Energii i Napędów, Wydział IMiO PG
- Budowa ekostrady rowerowej na trasie Śródmieście-Chełm
- Naprawa konstrukcji bramowych
- wynajem urządzeń nagłośnieniowych i konstrukcji scenicznych wraz z ich montażem, obsługą i demontażem na potrzeby wydarzenia w dniu 8.06.2025 9. Edycji Karnawału Latawców
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ambulansu sanitarnego typu B
- Dostawa fabrycznie nowego ambulansu transportowego typu A2 wyposażonego w nosze podbierające i krzesło kardiologiczne na potrzeby Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o.o.
- Zakup ambulansu medycznego wraz z wyposażeniem na potrzeby SPZOZ Łasin
- Dostawa dwóch ambulansów medycznych typu C dla Szpitala Powiatowego w Radomsku. " Nr Spr. 411/2025
więcej: Karetki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.