Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-31
Warszawa: Modernizacja systemu odżużlania i usuwania żużla z hali odżużlania w kotłowni miałowej przy ul. Żwirki i Wigury 11 w Witkowie
Numer ogłoszenia: 231115 - 2012; data zamieszczenia: 31.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o.o. ul. Wolnej Wszechnicy 5, 02-097 Warszawa, Oddział Energetyki Cieplnej ul. Wolnej Wszechnicy 5, 02-097 Warszawa , ul. Wolnej Wszechnicy 5, 02-097 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6200170, faks 22 6200170 w. 36.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja systemu odżużlania i usuwania żużla z hali odżużlania w kotłowni miałowej przy ul. Żwirki i Wigury 11 w Witkowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem umowy jest przebudowa (modernizacja) systemu odżużlania i usuwania żużla z hali odżużlania w kotłowni miałowej przy ul. Żwirki i Wigury 11 w Witkowie. Zakres robót obejmuje w szczególności: 1) Roboty rozbiórkowo - demontażowe: a) demontaż wózków transportowych (szt.6) wraz z elementami zwrotnicowymi (szt.3); b) demontaż stalowych, dwuskrzydłowych drzwi zewnętrznych o wym. 1,6m x 2,1m (szt.2); c) demontaż żelbetowych wspornikowych schodów zewnętrznych, łączących poziom piętra kotłowni z poziomem terenu placu składowego; d) demontaż odżużlaczy wyrzutowych (szt.3) i odżużlacza zgrzebłowego (szt. 1); e) wykonanie otworów przelotowych o wymiarze 0,9m x 0,9m w ścianie zewnętrznej budynku kotłowni (szt.2); f) demontaż istniejącego ogrodzenia betonowego o wys.2,0 m, wykonanego z elementów prefabrykowanych o długości 40,0 m; 2) Roboty remontowo - naprawcze: a) dostawa i montaż nowych odżużlaczy wyrzutowych (szt. 2) przy kotłach nr 3 i nr 4 oraz montaż istniejących odżużlaczy wyrzutowych (szt.2) przy kotle nr 1 i nr 2, związany z obróceniem istniejących odżużlaczy o kąt 90o; b) zamurowanie otworu po demontowanych drzwiach zewnętrznych o wymiarach 1,6m x 2,1m; c) wykonanie wylewki betonowej gr.10cm na powierzchni 170,0m2; d) wykonanie ogrodzenia żelbetowego o wysokości 2,0 m w postaci monolitycznej ściany oporowej o długości 40,0 m; e) montaż stalowych, dwuskrzydłowych, ocieplanych drzwi zewnętrznych, o wym. 1,6m x 2,1m do hali żużla; f) wykonanie awaryjnych zsuwni z blachy stalowej, mocowanych do leja przesypu węgla i ukierunkowanych w stronę projektowanych taśmociągów; 3) Roboty budowlane: a) wykonanie monolitycznej, żelbetowej ściany oporowej (szt.2); b) wykonanie zabudowy taśmociągów żużla poza obrysem zewnętrznym budynku kotłowni (szt.2); c) wykonanie zewnętrznych, dwubiegowych schodów stalowych, łączących piętro kotłowni z placem składowania żużla; d) wykonanie płyty żelbetowej o gr.16 cm o wymiarach w rzucie 3,8m x 1,8m stanowiącej tymczasowy plac składu żużla (szt.2); e) wykonanie płyty żelbetowej gr.16 cm o wymiarach w rzucie 6,0m x 4,0m, stanowiącej posadzkę w miejscu zabudowy taśmociągów poza budynkiem (szt.2); f) wykonanie krawężników ochronnych wzdłuż zewnętrznej zabudowy taśmociągów; g) wbudowanie dwóch nadproży stalowych celem wykonania otworu przelotowego w ścianie zewnętrznej budynku kotłowni; h) montaż przenośników taśmowych dla transportu żużla (szt.2) o długości 15,5 m; i) wykonanie stalowych barier ochronnych o wysokości 1,1 m wzdłuż taśmociągów żużla; j) wykonanie instalacji c.o. dla ogrzewania taśmy przenośników żużla na zewnątrz budynku; k) wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej urządzenia transportujące żużel oraz instalacji oświetleniowej i gniazd wtykowych. 4) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach. 2. Szczegółowy opis przedmiotu umowy, zasady wykonania i odbioru prac objętych umową zostały określone w następujących dokumentach: 1) projekcie budowlano-wykonawczym wraz z uzgodnieniami i pozwoleniami (z uwzględnieniem rozszerzenia zakresu związanego z dostawą i montażem dodatkowego odżużlacza wyrzutowego do kotła nr 4); 2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 1.1 do umowy; 3) przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 1.2 do umowy. 3. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy, a w szczególności: 1) koszty demontażu i usunięcia odpadów, 2) koszty zakupu i dostawy urządzeń, materiałów oraz koszt użycia sprzętu do realizacji zamówienia, 3) koszty montażu nowych urządzeń i instalacji (w tym m.in. koszty dostawy i montażu dodatkowego odżużlacza do kotła nr 4 który nie jest objęty projektem o którym mowa w ust. 2 pkt 1) , 4) koszty związane z organizacją robót, wymogami BHP i ochrony środowiska oraz odbiorami, 5) koszty transportu związane z realizacją zamówienia. 4. Urządzenia techniczne powinny być modernizowane zgodnie z ich przeznaczeniem, w sposób zapewniający bezpieczeństwo ich eksploatacji - zgodnie z przepisami ustawy o dozorze technicznym i przepisami odrębnymi, a zastosowane urządzenia i elementy układów powinny współpracować prawidłowo z istniejącymi kotłami grzewczymi. 5. Przedmiot zamówienia sklasyfikowany został we Wspólnym Słowniku Zamówień kod: 42164000-6 - układy pomocnicze do kotłów grzewczych, 45100000-7 - roboty budowlane, 45300000-0 - roboty w zakresie instalacji budowlanych , 45251200-3 - elektrociepłownie. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania wizji lokalnej przez Wykonawców w dniach 5, 6 lub 7 listopada 2012 r. 7. W przypadku, gdyby Wykonawca uznał, że Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia Wykonawca może zaoferować wskazany przedmiot zamówienia lub równoważny, zgodnie z art. 29 ust. 3 p.z.p. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust.1pkt 6 ustawy. 10. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.16.40.00 - Układy pomocnicze do kotłów grzewczych 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.25.12.00 - Roboty budowlane w zakresie ciepłowni .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.01.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 7 000,00 złotych (słownie: siedem tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Kredyt Bank SA I Oddział w Warszawie, na konto nr: 65 1500 1777 1217 7008 9168 0000. Kopię potwierdzenia przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem zaleca się załączyć do oferty. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości - dokument musi być załączony do oferty w formie oryginału, który powinien być złożony w sposób umożliwiający odłączenie od oferty bez naruszania całości oferty. 5. Z treści gwarancji musi wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 p.z.p., na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą. 6. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 7. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 8. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w terminie podanym w ust. 7 znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 9. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium na wymagany okres związania ofertą zgodnie z postanowieniami określonymi w niniejszym rozdziale zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 10. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. W takiej sytuacji zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze oferty najkorzystniejszej, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń , o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie oraz jeżeli: 1) wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie opisuje tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie o treści zgodnej z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają niezbędne doświadczenie, a w szczególności wykażą się: 1) należytym wykonaniem co najmniej pięciu robót budowlanych w zakresie jak przedmiot zamówienia, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, każda robota budowlana o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 złotych brutto; z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów po?twierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności wykażą się: 1) dysponowaniem osobą/osobami, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami modernizacyjnymi w specjalności obejmującej zakresem przedmiot umowy oraz posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń. Osoba/osoby ta powinna należeć do właściwej Izby Samorządu Zawodowego oraz posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej 2) dysponowaniem osobą/osobami posiadającą świadectwa kwalifikacyjne określone w załączniku do rozporządzenia Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2003 r. Nr 89, poz. 828), do wykonywania pracy na stanowisku dozoru (typu D) i eksploatacji (typu E) w zakresie remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym w zakresie co najmniej: a)Grupy 1 - obejmującej urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną: - urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV, - aparatura kontrolno- pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji; sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji ww. wymienionych. 3) jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunku doświadczenia lub dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia polega na zasobach doświadczenia innych podmiotów jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, że będzie dysponował ww. zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia poprzez złożenie pisemnego zobowiązania tych podmiotów oddających mu do dyspozycji niezbędne zasoby, na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące sytuacji finansowej. W celu potwierdzenia tego warunku wykonawca musi się wykazać: 1) posiadaniem środków finansowych lub zdolnością kredytową na łączną kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych); 2) jeżeli wykonawca wykazując spełnienie tego warunku polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami finansowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZZN WAM Sp. z o.o. Oddział Energetyki Cieplnej , ul. Wolnej Wszechnicy 5, 02-097 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2012 godzina 10:00, miejsce: ZZN WAM Sp. z o.o. Oddział Energetyki Cieplnej , ul. Wolnej Wszechnicy 5, 02-097 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
- Przebudowa drogi gminnej nr 113006E w m. Białogórne gm. Biała Rawska
- "Budowa zbiornika retencyjnego wód opadowych i roztopowych w miejscowości Tarnawatka- Tartak"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.