Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-04
Strzelce Opolskie: dostawa mięs i wędlin do OZ Przywary
Numer ogłoszenia: 231151 - 2013; data zamieszczenia: 04.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny Nr 1 , ul. Karola Miarki 1, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 077 4400420-25.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa mięs i wędlin do OZ Przywary.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięs i wędlin do Oddziału Zewnętrznego Przywary mieszczącego się w: Sierakowie Śląskim, ul. Cegielniana 13, 42-793 Ciasna, Przysiółek Przywary. z podziałem na 5 części tj. CZĘŚĆ 1 - WĘDLINY WIEPRZOWO WOŁOWE 1.kiełbasa litewska średniorozdrobniona,w ilości 2 350kg.. 2.kiełbasa zwyczajna średniorozdrobniona, w ilości 1300kg. 3.kiełbasa grilowa średniorozdrobniona, w ilości 1 550kg. 4.kiełbasa wiejska średniorozdrobniona,w ilości 1 050kg 5. kiełbasa śląska średniorozdrobniona, w ilości 1 050kg. 6.kiełbasa krakowska parzona gruborozdrobniona,dostawy w ilości 1 050kg. 7.kiełbasa mozaikowa średniorozdrobniona, w ilości 1 050kg 8.kiełbasa kminkowa średniorozdrobniona, dostawy w ilości 1 050kg. 9.kiełbasa bełska, parzona,w ilości 1 050kg. 10.kiełbasa mielonka drobnorozdrobniona,w ilości 1 050kg. 11.kiełbasa golonkowa gruborozdrobniona, w ilości 1 050kg.. 12.salceson włoski średniorozdrobniony , dostawy w ilości 3 000kg. 13.kiełbasa parówkowa homogenizowana,dostawy w ilości 3 000kg. 14.kiełbasa mortadela homogenizowana w ilości 3 000kg. 15. pieczeń rzymska, pieczona w formach ilości 1 050kg. CZĘŚĆ 2 - WĘDLINY DROBIOWE 1.pasztet drobiowy zapiekany w ilości 1100kg. 2.pasztetowa drobiowa w ilości 325kg 3.pieczeń drobiowa ilości 1100kg 4.blok drobiowy z indyka w ilości 1100kg. 5.kiełbasa mielonka drobiowa w ilości 325kg. 6 kiełbasa kanapkowa drobiowa, w ilości 1100kg. 7.baleron drobiowy, w ilości 325kg. 8.kiełbasa mortadela drobiowa w ilości 325kg. 9.kiełbasa śniadaniowa drobiowa w ilości 1100kg. 10.parówki drobiowe parzone, w ilości 460kg. 11.salceson drobiowy w ilości 325kg. 12. kiełbasa śląska drobiowa w ilości 460kg 13.kiełbasa krakowska drobiowa w ilości 325kg. 14.kiełbasa żywiecka drobiowa w ilości 325kg. 15.kiełbasa szynkowa drobiowa, w ilości 325kg. 16. szynka z piersi z indyka w ilości 325kg. CZĘŚĆ 3 MIĘSA I PODROBY DROBIOWE 1. kurczak mrożony w ilości 1 950kg. 2. serca drobiowe w ilości 80kg 3. żołądki drobiowe w ilości 80kg 4. wątroba drobiowa w ilości 230kg CZĘŚĆ 4 - MIĘSA GULASZOWE 1.mięso gulaszowe wołowe, produkcyjne kl. I w ilości 1 870kg 2. mięso gulaszowe mieszane wieprzowo-wołowe produkcyjne Kl. I w proporcjach 50/50 w ilości 7200kg CZĘŚĆ 5 - PODROBY WIEPRZOWO- WOŁOWE 1 wątroba wieprzowa w ilości 1700kg, 2.wątroba wołowa w ilości 170kg, 3.boczek wędzony w ilości 600kg 4.kaszanka w osłonie, w ilości 4 450kg.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz ofertowy, formularz cenowy, pełnomcnictwo
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień warunków umowy dotyczących terminów realizacji dostaw jedynie w przypadkach niezależnych od wykonawcy, na skutek klęsk żywiołowych spowodowanych nieodwracalnymi działaniami przyrody lub na skutek działań osób trzecich. Udowodnienie ww. sytuacji leżeć będzie po stronie wykonawcy. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości poszczególnych art. zamawianego asortymentu w stosunku do ilości określonej w formularzu cenowym, jednak nie więcej niż 30% tej wielkości. 3.Zapis istotnych postanowień projektu umowy może ulec zmianie w dowolnym zakresie jedynie przed terminem składania ofert. Jeżeli w trakcie obowiązywania umowy nastąpi zmiana w zakresie podatku VAT, zamawiający zobowiązuje się do uiszczenia opłaty powiększonej lub pomniejszonej o obowiązującą stawkę podatku od towarów i usług, w dniu wystawienia faktury VAT (powstania obowiązku podatkowego).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny Nr 1, ul. Karola Miarki 1, 47-100 Strzelce Opolskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2013 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zakładu Karnego Nr 1, ul. Karola Miarki 1, 47-100 Strzelce Opolskie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: WĘDLINY WIEPRZOWO WOŁOWE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.kiełbasa litewska średniorozdrobniona,w ilości 2 350kg.. 2.kiełbasa zwyczajna średniorozdrobniona, w ilości 1300kg. 3.kiełbasa grilowa średniorozdrobniona, w ilości 1 550kg. 4.kiełbasa wiejska średniorozdrobniona,w ilości 1 050kg 5. kiełbasa śląska średniorozdrobniona, w ilości 1 050kg. 6.kiełbasa krakowska parzona gruborozdrobniona,dostawy w ilości 1 050kg. 7.kiełbasa mozaikowa średniorozdrobniona, w ilości 1 050kg 8.kiełbasa kminkowa średniorozdrobniona, dostawy w ilości 1 050kg. 9.kiełbasa bełska, parzona,w ilości 1 050kg. 10.kiełbasa mielonka drobnorozdrobniona,w ilości 1 050kg. 11.kiełbasa golonkowa gruborozdrobniona, w ilości 1 050kg.. 12.salceson włoski średniorozdrobniony , dostawy w ilości 3 000kg. 13.kiełbasa parówkowa homogenizowana,dostawy w ilości 3 000kg. 14.kiełbasa mortadela homogenizowana w ilości 3 000kg. 15. pieczeń rzymska, pieczona w formach ilości 1 050kg..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.30-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: WĘDLINY DROBIOWE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.pasztet drobiowy zapiekany w ilości 1100kg. 2.pasztetowa drobiowa w ilości 325kg 3.pieczeń drobiowa ilości 1100kg 4.blok drobiowy z indyka w ilości 1100kg. 5.kiełbasa mielonka drobiowa w ilości 325kg. 6 kiełbasa kanapkowa drobiowa, w ilości 1100kg. 7.baleron drobiowy, w ilości 325kg. 8.kiełbasa mortadela drobiowa w ilości 325kg. 9.kiełbasa śniadaniowa drobiowa w ilości 1100kg. 10.parówki drobiowe parzone, w ilości 460kg. 11.salceson drobiowy w ilości 325kg. 12. kiełbasa śląska drobiowa w ilości 460kg 13.kiełbasa krakowska drobiowa w ilości 325kg. 14.kiełbasa żywiecka drobiowa w ilości 325kg. 15.kiełbasa szynkowa drobiowa, w ilości 325kg. 16. szynka z piersi z indyka w ilości 325kg..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.35-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: MIĘSA I PODROBY DROBIOWE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. kurczak mrożony w ilości 1 950kg. 2. serca drobiowe w ilości 80kg 3. żołądki drobiowe w ilości 80kg 4. wątroba drobiowa w ilości 230kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: MIĘSA GULASZOWE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.mięso gulaszowe wołowe, produkcyjne kl. I w ilości 1 870kg 2. mięso gulaszowe mieszane wieprzowo-wołowe produkcyjne Kl. I w proporcjach 50/50 w ilości 7200kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PODROBY WIEPRZOWO- WOŁOWE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 wątroba wieprzowa w ilości 1700kg, 2.wątroba wołowa w ilości 170kg, 3.boczek wędzony w ilości 600kg 4.kaszanka w osłonie, w ilości 4 450kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.40.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z STRZELEC OPOLSKICH
- "Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa ścieżki pieszo-rowerowej w Gminie Izbicko w ciągu drogi powiatowej 1815 O Izbicko-Grodzisko na odcinku Izbicko-Utrata""
- Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych dla Szpitala Powiatowego w Strzelcach Opolskich.
- "Wycinka drzew w ciągu dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego w roku 2025"
- realizacja zadania pn.: Zamiatanie nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego w ilości 136 206 m2 i chodników w ilości 7 674 m2 Przedmiot...
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym dla Chłopców im. Św. Jana Bosko w Strzelnie w 2025 roku
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zakładu Aktywności Zawodowej w Radziejowie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Zespole Placówek Specjalnych w Szerzawach w 2025 roku
- Dostawy mięsa, wędlin oraz drobiu i podrobów do COSSW w Kulach oraz COSSW OZ Sulejów
- DOSTAWA MIĘSA
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 25 w Chorzowie, ul. Kilińskiego 3 - I/2025
więcej: Mięso »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.