eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraRozbudowa ulicy Stefana Wyszyńskiego (droga powiatowa NR F4409) na odcinku od ulicy Ptasiej do ulicy Botanicznej w Zielonej Górze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-09

Zielona Góra: Rozbudowa ulicy Stefana Wyszyńskiego (droga powiatowa NR F4409) na odcinku od ulicy Ptasiej do ulicy Botanicznej w Zielonej Górze
Numer ogłoszenia: 231174 - 2009; data zamieszczenia: 09.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta , ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, faks 068 4564155, 4564455.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zielona-gora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa ulicy Stefana Wyszyńskiego (droga powiatowa NR F4409) na odcinku od ulicy Ptasiej do ulicy Botanicznej w Zielonej Górze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa ulicy Stefana Wyszyńskiego (droga powiatowa NR F4409) na odcinku od ulicy Ptasiej do ulicy Botanicznej. 3.2. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o opracowaną przez firmę RAL Projektowanie -Konsulting Rajmund Liberski dokumentację projektową oraz Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) stanowiące integralną część niniejszej SIWZ. 3.3. Zakres zamówienia: 3.3.1 Parametry techniczne: 1) długość odcinka - 790 m; 2) klasa drogi Z; 3) prędkość projektowa 50 km/h; 4) kategoria ruch KR4; 5) szerokość jezdni 7,00 m; 6) szerokość chodnika 2,00 m (po stronie lewej); 7) szerokość ścieżki rowerowej 2,00 m (po stronie lewej); 8) skrzyżowanie ul. Wyszyńskiego z ul. Ptasią (początek opracowania) projekt przewiduje budowę skrzyżowania typu rondo (mała wyspa) jednopasowe o czterech wlotach o parametrach: a) zewnętrzna średnica ronda Dz = 36,00 m, b) średnica wyspy Dw = 24,00 m, c) szerokość pierścienia 2,00 m, d) szerokość jezdni 6,00 m, e) szerokość wlotów 4,00 m, f) szerokość wylotów 4,50 m, 9) skrzyżowanie z ul. Botaniczną, ul. Szczekocińską i ul. Tatrzańską zaprojektowano jako rondo w kształcie owalu (zmienna średnica i promienie) o parametrach: a) zewnętrzna średnica ronda Dz = 34,00 / 80,00m, b) średnica wyspy Dw = 22,00 / 68,00m, c) szerokość pierścienia 2,00 m, d) szerokość jezdni 6,00 m, e) szerokość wlotów 4,00 m, 3,50 m (ul. Szczekocińska i ul. Tatrzańska), f) szerokość wylotów 4,50 m (ul. Szczekocińska na łuku R=9 m), 4,00 m (ul. Tatrzańska). 3.3.2 Konstrukcja nawierzchni: 1) jezdnia KR4: a) warstwa ścieralna z masy mastyksowo-grysowej (SMA) - 5 cm, b) warstwa wiążąca z betonu asfaltowego - 8 cm o uziarnieniu 0/20 mm, c) podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego - 10 cm o uziarnieniu 0/25 mm, d) podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - 20 cm o uziarnieniu 0/31,5 mm, e) stabilizacja gruntu cementem (z betoniarki) - 15 cm, Rm=2,5 MPa, 2) jezdnia KR2 (odcinek ul. Tatrzańskiej): a) warstwa ścieralna z masy mastyksowo-grysowej (SMA) - 5 cm, b) podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego - 7 cm o uziarnieniu 0/20 mm, c) podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - 20 cm o uziarnieniu 0/31,5 mm. 3.3.3 Pierścień ronda: 1) kostka granitowa rzędowa 9/11 cm na podsypce cementowo-piaskowej 3 cm; 2) podbudowa z betonu C16/20 grubości 24 cm. 3.3.4 Krawężniki: 1) krawężnik betonowy 30x15 cm na ławie z oporem z betonu C12/15; 2) krawężnik betonowy najazdowy 22x15 cm ławie z oporem z betonu C12/15; 3) krawężnik granitowy 25x20 cm (na płask) na ławie C12/15. 3.3.5 Chodniki: z kostki betonowej szarej grubości 8 cm na podsypce piaskowej 5 cm, spoiny wypełnione piaskiem. 3.3.6 Ścieżki rowerowe: 1) od ul. Ptasiej do skrzyżowania z ul. Botaniczną: a) warstwa ścieralna z asfaltu modyfikowanego, kolorowego o uziarnieniu 0/8 mm - 5 cm, b) podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - 10 cm o uziarnieniu 0/31,5 mm, 2) wzdłuż ul. Botanicznej: a) kostka betonowa czerwona grubości 8 cm na podsypce piaskowej 5 cm. 3.3.7 Obrzeża chodnikowe: 1) betonowe 30x8 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem. 3.3.8 Wjazdy bramowe: 1) kostka betonowa kolorowa grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 3 cm; 2) podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - 10 cm o uziarnieniu 0/31,5 mm. 3.3.9 Wyspy wlotowe: 1) na przejściach dla pieszych - kostka betonowa kolorowa grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 3 cm, spoiny wypełnione piaskiem; 2) na pozostałej części wysp - kostka betonowa szara grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 3 cm, spoiny wypełnione piaskiem; 3) podbudowa z betonu C16/20 grubości 15 cm. 3.3.10 Odwodnienie: 1) wpusty z rur betonowych o średnicy DN 500 z osadnikiem, koszem, ruszt uliczny o wymiarach 620 × 420 na zawiasach klasy D-400; 2) studnie kanalizacyjne z kręgów betonowych O 1200 mm (B45) łączonych na uszczelki z prefabrykowanym dnem i przykryte płytą żelbetową na pierścieniu odciążającym z włazami żeliwnymi O 600 typu B-125 (poza pasem drogowym) oraz typu D-400 (w pasach drogowym) oraz z rur PCV O 425 mm; 3) kanały z rur kamionkowych O 200, 300, 400, 500, z rur PCV O 200, 300. 3.3.11 Oświetlenie: 1) oprawy oświetleniowe SGP340 SON-T+150W II PC; 2) oprawy oświetleniowe OK-4.26/1 TC-D 26 W; 3) słupy stalowe ocynkowane S-90SRw/4; hop = 9 m; 4) słup stalowy ocynkowany S-90SRw/4; hop= 9 m; 5) linia kablowa YKY 4x16 mm. 3.3.12 Ekrany akustyczne: 1) panele ekranów bezbarwne, przeźroczyste płyty akrylowe ekstradowane o wysokości 1,50 ÷ 4,50m i długości 4,00 m, obramowane profilami aluminiowymi; 2) słupy z profili stalowych HEB 120 i 160 mm o wysokości dostosowanej do poszczególnych odcinków ekranu; 3) fundamenty wykonywane (na mokro) na placu budowy z betonu klasy C16/20, zbrojone stalą St3Sb. 3.3.13 Bariery ochronne: 1) bariery stalowe typu SP-06; 2) fundamenty z betonu C12/15. 3.3.14 Przejście dla pieszych pod jezdnią: 1) konstrukcja podatna z blach falistych typu SUPER-COR SC - 21B o rozpiętości 6,349 m i długości 22,94 m; 2) fundamenty z betonu B30/C25/30, stal A-II (18G2) dla prętów zbrojenia o średnicy 8mm oraz A-III (34GS) dla prętów o średnicy 14mm. 3.3.15 Roboty towarzyszące: 1) Roboty drogowe należy skoordynować z następującymi robotami towarzyszącymi, dla których przygotowano odrębne dokumentacje: a) rozbudowa kablowych linii telekomunikacyjnych, b) rozbudowa napowietrznych i kablowych linii elektroenergetycznych, c) rozbudowa oświetlenia ulicznego, d) rozbudowa sieci cieplnej. 3.3.16 Zakres robót: 1) Roboty drogowe: a) jezdnia 9 921,10 m2, b) chodniki 5 554,00 m2, c) parkingi, wjazdy bramowe, drogi dojazdowe 952,40 m2, d) ścieżka rowerowa 1 575,50 m2. 2) Budowa kanalizacji deszczowej: a) wpusty uliczne 38 szt., b) studnie rewizyjne z betonowe O 1200 mm 40 szt., c) studnie rewizyjne z PVC O 425 mm 2 szt., d) odwodnienie liniowe 8 m, e) rurociąg PCV O 200 mm 3,5 m, f) rurociąg PCV O 300 mm 53,5 m, g) rurociąg kamionkowy O 200 mm 170,0 m, h) rurociąg kamionkowy O 300 mm 412,9 m, i) rurociąg kamionkowy O 400 mm 325,3 m, j) rurociąg kamionkowy O 500 mm 53,0 m. 3) Budowa oświetlenia: a) lampy uliczne 33 szt., b) kable oświetleniowe 1 580,0 m. 4) Rozbudowa sieci energetycznych: a) linia kablowa SN - 15 kV 190 m, b) linia kablowa nn - 0,4 kV 237 m. 5) Rozbudowa sieci cieplnej: a) rurociąg 2cx160 43 m, 6) Rozbudowa sieci wodociągowej: a) rurociąg PE O90 30,5 m, b) rurociąg PE O110 78,7 m, c) rurociąg PE O160 145,0 m, d) zasuwa motylkowa DN 90 1 kpl., e) zasuwa motylkowa DN 110 2 kpl., f) zasuwa motylkowa DN 160 3 kpl. 7) Rozbudowa sieci telekomunikacyjnej TP S.A: a) budowa studni kablowej 2 szt., b) budowa kabla doziemnego 292 m, c) zabezpieczenia szczególne 78 m. 8) Rozbudowa sieci telekomunikacyjnej DIALOG: a) budowa studni kablowej 3 szt., b) rozbudowa kanalizacji 244 m, c) zabezpieczenia szczególne 60,5 m. 9) Zieleń drogowa: a) obsadzenia krzewami - 2569 m2, b) rośliny jednoroczne wymieniane trzy razy do roku - 66 m2, c) trawniki i powierzchnie darniowane - 8227 m2, d) trawnik z obsadzeniami krokusami (rondo A i B) - 89 m2, e) rośliny cebulowe - dotyczy tulipanów planowanych jako rabaty 293 m2. Uwaga: Wszelkie nazwy własne użyte w niniejszej SIWZ należy traktować jako wskazanie parametrów jakościowych i należy je rozumieć jako takie lub równoważne. 3.4. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji na okres 5 lat oraz rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy. 3.5. Zgodnie z uchwałą Rady Miasta Zielona Góra nr XXXVIII/526/09 z 27 stycznia 2009 r. w sprawie budżetu miasta na rok 2009 ustala się częściową płatność w 2009 r. za wykonany przedmiot umowy w wysokości brutto maksymalnie 4.396.950,00 zł. Pozostała zatwierdzona kwota umowna do zapłaty w 2010 r. 3.6. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji i wartość zamówienia. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia. 3.7. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.22.12.11 - Przejścia podziemne 45.31.62.13 - Instalowanie oznakowania drogowego 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.23.32.92 - Instalowanie urządzeń ochronnych 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału: 5.1.1 zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadanie o min. wartości 8.000.000,00 zł brutto w zakresie budowy, przebudowy lub remontu ulicy wraz z kanalizacją deszczową i oświetleniem oraz co najmniej 1 zadanie o min. wartości 300.000,00 zł brutto w zakresie wykonania drogowych ekranów akustycznych lub 1 zadanie o min. wartości 8.300.000,00 zł brutto w zakresie budowy, przebudowy lub remontu ulicy wraz z kanalizacją deszczową, oświetleniem i drogowymi ekranami akustycznymi udokumentowane, że zostały wykonane należycie (Zamawiający nie dopuszcza sumowania robót budowlanych celem uzyskania wymaganego warunku kwotowego); 5.1.2.dysponują osobami lub będą nimi dysponować, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 - tekst jednolity z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w specjalnościach: a. drogowej bez ograniczeń potwierdzone aktualnym zaświadczeniem wydanym przez właściwą izbę samorządu zawodowego, b. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń potwierdzone aktualnym zaświadczeniem wydanym przez właściwą izbę samorządu zawodowego, c. instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń potwierdzone aktualnym zaświadczeniem wydanym przez właściwą izbę samorządu zawodowego, d. telekomunikacyjnej bez ograniczeń potwierdzone aktualnym zaświadczeniem wydanym przez właściwą izbę samorządu zawodowego, e. mostowej w ograniczonym zakresie potwierdzone aktualnym zaświadczeniem wydanym przez właściwą izbę samorządu zawodowego, f. konstrukcyjno-budowlanej w ograniczonym zakresie potwierdzone aktualnym zaświadczeniem wydanym przez właściwą izbę samorządu zawodowego. 5.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3) - 6.1.12) SIWZ. 5.3. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy ubiegającego się o zamówienie: 1) wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika Nr 2 do SIWZ; 3) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy pzp wg załącznika Nr 3 do SIWZ; 4) wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp wg załącznika Nr 4 do SIWZ; 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzonych odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie wg załącznika Nr 5 do SIWZ na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.1. SIWZ; 10) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - tj. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień w wymienionych w punkcie 5.1.2. SIWZ branżach oraz dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2. SIWZ; 11) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 6 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2. SIWZ; 12) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6.1.11) SIWZ Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2. SIWZ; 13) zaakceptowany projekt umowy wg załącznika Nr 7 do SIWZ; 14) dokładnie wypełnione kosztorysy ofertowe (w polskich złotych, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku), wg załącznika Nr 8A do Nr 8K do SIWZ; 15) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy. 6.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 6.2.1. pkt 6.1.5) i 6.1.8) SIWZ składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.2.2. pkt 6.1.6) składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.2.3. pkt 6.1.7) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy pzp. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.2. SIWZ, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zielona Góra, Biuro Zamówień Publicznych, 65-424 Zielona Góra,ul. Podgórna 22, pok. 408.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Zielona Góra, Biuro Zamówień Publicznych, 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22, pok. 408.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.