Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-30
Otwock: Dostawę nici chirurgicznych wraz z dostawą przez okres 12 miesięcy
Numer ogłoszenia: 231219 - 2011; data zamieszczenia: 30.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy , ul. Konarskiego 13, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7794031 w. 477, faks 022 7794031 w. 477.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskgruca.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę nici chirurgicznych wraz z dostawą przez okres 12 miesięcy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawę nici chirurgicznych wraz z dostawą przez okres 12 miesięcy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia uzupełniającego towaru wykraczającego poza zakres wartościowy umowy w wysokości do 20 % wartości umowy.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1.Deklaracja zgodności - dokument wystawiany przez producenta wyrobu albo jego upoważnionego przedstawiciela ( dotyczy wszystkich klas wyrobów medycznych) * 2.Certyfikaty zgodności - dokument wydawany przez jednostkę notyfikowaną w zakresie wyrobów poświadczający przeprowadzenie procedur oceny zgodności.( dotyczy wyrobów medycznych zakwalifikowanych do klas: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIA, IIb, III oraz zgodnie z dyrektywą unijną 98/79 wyroby klas A i B)* 3.Instrukcje użytkowania w języku polskim 4.Opisy, potwierdzające spełnienie wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia parametrów 5.Zamawiający wymaga dostarczenia próbek do wszystkich pakietów ( do każdej pozycji w pakiecie) po 3 szt.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Ocena Jakości - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskgruca.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im Prof A.Grucy CMKP ul. Konarskiego 13 05-400 Otwock Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2011 godzina 09:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im Prof A.Grucy CMKP ul. Konarskiego 13 05-400 Otwock Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 -artykuły szewne Syntetyczny monofilament niewchłanialny poliamid Instrukcja używania w języku polskim.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: l.p. Rozmiar nici Długość nici Rozmiar igły w mm Rodzaj igły Krzywizna igły j.m. Ilość szt. razem 1 4/0 45 cm 19 Odwrotnie tnąca 3/8 koła Sasz. 1200 2 3/0 45 cm 24 Odwrotnie tnąca 3/8 koła Sasz. 3600 3 2/0 90 cm 30 Odwrotnie tnąca 3/8 koła Sasz. 6000 4 0 90 cm 40-39 Odwrotnie 3/8 koła Sasz. 1200 tnąca 5 2 90 cm 35-39 Odwrotnie tnąca ? koła Sasz.. 1200.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Ocena jakości - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - artykuły szewne Szew syntetyczny poliamidowy , niewchłanialny , jednowłóknowy o zmniejszonej hydrofilności , z igłą o zwiększonej stabilności w imadle , nić czarna Instrukcja używania w języku polskim.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: l.p. Rozmiar nici Długość nici cm Rozmiar igły mm Rodzaj igły Krzywizna igły j.m. Ilość sztuk razem 1 5/0 45 cm 16 mm Konwencjonalnie tnąca 3/8 koła Sasz. 120 2 6/0 45 cm 8 mm Odwrotnie tnąca 3/8 koła Sasz.. 96 3 8/0 45 cm 8 mm Odwrotnie tnąca ? koła Sasz. 60 4 10/0 13 cm 5 mm okrągła 3/8 koła Sasz.. 60.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Ocena Jakości - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - artykuły szewne Szwy wchłaniane , syntetyczne , plecione , powlekane , wykonane z mieszaniny kwasu poliglikolowego i polimlekowego Okres podtrzymywania :28 -35 dni Zdolność podtrzymywania : po 2 tygodniach -75% pierwotnej wytrzymałości Po 3 tygodniach - 50% pierwotnej wytrzymałości Po 4 tygodniach - 25% pierwotnej wytr.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: l.p. Rozmiar nici Długość nici cm Rozmiar igły mm Rodzaj igły Krzywizna igły j.m. Ilość sztuk razem 1 4/0 45 cm niebarwiony 19 mm Odwrotnie tnąca o wysmuklonej dwuwklęsłej części penetrującej lub odwrotnie tnąca 3/8 koła Sasz. 600 2 3/0 45 cm niebarwiony 19 mm Odwrotnie tnąca o wysmuklonej dwuwklęsłej części penetrującej lub odwrotnie tnąca 3/8 koła Sasz.. 600 3 3/0 45-75 cm niebarwiony 26-24 mm Odwrotnie tnąca o wysmuklonej dwuwklęsłej części penetrującej lub odwrotnie tnąca 3/8 koła Sasz. 1200 4 3/0 70-75 cm 30-31 mm Okrągła rozwarstwiająca lub okrągła ? koła Sasz. 360 5 2/0 70-75 cm 26-30 mm Odwrotnie tnąca kosmetyczna dwuwklęsła lub odwrotnie tnąca 3/8 koła Sasz. 1440 6 0 70-75 cm 26 mm Okrągła rozwarstwiająca lub okrągła ? koła Sasz. 1440 7 0 90 cm 48 mm Okrągła wzmocniona ? koła Sasz. 4200 8 2/0 75-90 cm 45-48 mm Okrągła tnąca lub okrągła wzmocniona ? koła Sasz. 3120 9 1 75-90 cm 48 mm Okrągła wzmocniona ? koła Sasz. 3000 10 1 70-75 cm 31-37 mm Okrągła tnąca lub okrągła wzmocniona ? koła Sasz. 720 11 2 70-75 cm 26-27 mm Okrągła wzmocniona ? koła Sasz. 1440 12 0 45-60 cm pętla podwiązkowa z aplikatorem Sasz. 6 13 2 90 cm 40mm Okrągła wzmocniona ? koła Sasz. 1260 14 2 75-90 cm 48 mm Okrągła wzmocniona ? koła Sasz. 3360.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Ocena Jakości - 20
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do autobusów miejskiej komunikacji zbiorowej Miasta Otwocka
- Transport medyczny karetką typu S oraz świadczenie usług z zakresu transportu sanitarnego na rzecz osób ubezpieczonych, innych uprawnionych oraz przewóz materiału biologicznego
- "Odnowienie subskrypcji licencji SOLIDWORKS z utrzymaniem wsparcia technicznego na okres 36 miesięcy".
- Sukcesywna dostawa produktów leczniczych na rzecz Powiatowego Centrum Zdrowia sp. z o.o. w Otwocku z podziałem na 4 zadania
- Wyposażenie Domu Pomocy Społecznej "Wrzos"
- Przedmiotem zamówienia o nazwie "Projekt wieloetapowej, kompleksowej rewitalizacji Ratusza Miejskiego (d. Willa Rozalin). Etap 1 - rewitalizacja elewacji" oraz "Projekt wieloetapowej, (...)"
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy siatek oraz taśm, chirurgicznych i ginekologicznych
- Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych oraz odzieży ochronnej.
- Dostawa pojemników na odpady i drobnego sprzętu medycznego.
- Produkty lecznicze.
- Kupno - powyżej 750 000 euro.
- Produkty lecznicze: 420 085 euro, odczynniki: 56 835 euro, środki antyseptyczne i dezynfekcyjne: 22 240 euro, cement: 14 426 euro.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.