eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Juchnowiec KościelnyBudowa kanalizacji sanitarnej i rozbudowa wodociągu w Szerenosach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-10

Juchnowiec Kościelny: Budowa kanalizacji sanitarnej i rozbudowa wodociągu w Szerenosach
Numer ogłoszenia: 231234 - 2008; data zamieszczenia: 10.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny , ul. Lipowa 10, 16-061 Juchnowiec Kościelny, woj. podlaskie, tel. 085 7132880, fax. 085 7132881.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.juchnowiec.gmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej i rozbudowa wodociągu w Szerenosach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Budowa sieci: - roboty ziemne - około 10 453 m3, - przykanaliki PCVO160 - około 778,2 m, - sieć kanalizacji sanit. graw. PCVO200 - około 2342,1 m, - przepompownie ścieków - szt 2, - sieć tłoczna PEO40 - około 54m, - sieć tłoczna PEO50 - około 825,5 m, - sieć tłoczna PEO90 - około 2197,2 m, - sieć wodociągowa PVCO90 - 845,1 m, - przyłącza wodociągowe PEO32 - 64 m 2. Roboty drogowe: - rozbiórka i odbudowa nawierzchni brukowcowej - około 2565,- m2..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 40 000,-zł. Wadium należy wpłacić na konto Banku Spółdzielczego w Juchnowcu Górnym przelewem - nr konta : Bank Spółdzielczy 688074 0003 0000 1661 2000 0030. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, zastawach na papierach wartościowych emitowanych lub gwarantowanych przez Skarb Państwa, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr. 1158 z późn. zm.). - wadium należy złożyć w terminie 06.11.2008 r do godz. 12°° - zwrot wadium lub utrata na rzecz zamawiającego zgodnie z art.46 ustawy Prawo zamówień publicznych, - potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do złożonej oferty, - gwarancje i poręczenia należy przedstawić w oryginale. - Wykonawca który wniósł wadium w pieniądzu, może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy winno być wniesione w wysokości 5% ustalonej w przetargu wartości robót na konto Banku j.w. - zabezpieczenie winno być wniesione w 100% w ciągu 30 dni od podpisania umowy , -zabezpieczenie może być wniesione: -w gwarancjach bankowych, wekslach własnych in blanko z poręczeniem wekslowym banku krajowego, zastawach na papierach wartościowych emitowanych lub gwarantowanych przez Skarb Państwa, pieniądzu, gwarancjach ubezpieczeniowych , w poręczeniach ubezpieczeniowych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu na mocy art.24 ust.1i 2 oraz spełniają wymogi art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r 2.posiadają uprawnienia do realizacji obiektów budowlanych 3. wniosą wadium, 4. posiadają środki pieniężne na wniesienie zabezpieczenia należnego wykonania umowy w wysokości 5% wartości całościowego wykonania obiektu, 5. udzielają gwarancji na okres 36 miesięcy i dłuższy (do 5 lat), 6. posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia w tym kierownika budowy z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, oraz który należy do właściwej izby stowarzyszenia zawodowego, 7. znajdującej się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia 8. posiadają referencje, w tym z informacją o jakości robót, 9. zrealizują zamówienie w umówionym terminie, 10. wyrażają zgodę na opłacenie faktur w terminie 30 dni po dacie wpływu. 11. naprawę usterek wykonają w terminie do 14 dni,. Nie spełnienie chociażby jednego warunku będzie skutkować odrzuceniem oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o wywiązywaniu się z uiszczania zobowiązań podatkowych , 2. oświadczenie o uregulowaniu składek ZUS, 3.oświadczenie, że nie wszczęto postępowania upadłościowego i że upadłości nie ogłoszono, 4. oświadczenie, że członkowie władz lub osoby fizyczne nie zostały prawomocnie skazane za przestępstwo w związku z postępowaniem o udzielnie zamówienia publicznego, albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, 5. oświadczenie, że wszystkie dotychczasowe prace wykonane w trybie zamówień publicznych zostały wykonane z należytą starannością, 6. wyciąg z rejestru firmy (KRS),lub zaświadczenie o wszczęciu działalności gospodarczej 7. informacja stwierdzająca wysokość obrotów odnoszących się do robót zbliżonych do przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich 3 lat, 8. wykaz obiektów zrealizowanych, zbliżonych do przedmiotu zamówienia z ostatnich 3 lat , oraz minimum dwie opinie inwestora o wykonanych robotach. 9. krótka charakterystyka zatrudnionych pracowników w tym wskazanie kierownika budowy, 10. określenie czasu gwarancji, 11. określenie terminu płatności faktur częściowych, 12. określenie terminu napraw usterek. 13. kosztorys ofertowy 14. oświadczenie że nie podlega się wykluczeniu z przetargu na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych, 15. oświadczenie , że spełnia się warunki art. 22 Ustawy Prawo zamówień publicznych, 16. oświadczenie, że posiadają środki finansowe zapewniające wykonanie przedmiotu zamówienia i na wniesienie zabezpieczenia (5%). 17. Kserokopia zaświadczenia o przynależności kierownika budowy do właściwej stowarzyszenia zawodowego, 18. Załączyć dokument świadczący że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, nieprzewidzianych zdarzeń w trakcie wykonywania robót. budowlanych 19 Załączyć kserokopię uprawnień kierownika budowy. 20. Osoby działające w oparciu o pełnomocnictwo do reprezentowania firmy, przedłożą oryginał pełnomocnictwa lub poświadczona notarialnie za zgodność z oryginałem kopię. 21. Oświadczenie, że określając wynagrodzenie ryczałtowe na etapie przygotowania oferty zapoznał się z terenem budowy i wykorzystał wszelkie konieczne środki mające na celu ustalenie wynagrodzenia obejmującego całość prac niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - gwarancja - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.juchnowiec.gmina.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Juchnowiec Kościelny; ul. Lipowa 10, 16-061 Juchnowiec Kościelny; Referat Gospodarki Komunalnej i Inwestycji , pokój nr 3.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Juchnowiec Kościelny ul. Lipowa 10, 16-061 Juchnowiec Kościelny Sekretariat pokój nr 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.