Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-03
Warszawa 60: Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu odpadów komunalnych stałych i płynnych.(oznaczenie sprawy: ZP-40-Log-2009)
Numer ogłoszenia: 231245 - 2009; data zamieszczenia: 03.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Logistyki Służby Kontrwywiadu Wojskowego , ul. W. Oczki 1, 02-007 Warszawa 60, woj. mazowieckie, tel. 022 684 11 19, 684 15 87, faks 022 6841203.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu odpadów komunalnych stałych i płynnych.(oznaczenie sprawy: ZP-40-Log-2009).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa wywozu odpadów komunalnych stałych i płynnych zgodnie ze wszystkimi wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, w tym zgodnie z załączonym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załączniki nr 2a, 2b, 2c do SIWZ. 2)Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 zadania ofertowe (części) wymienione poniżej:- zadanie ofertowe nr 1 - wywóz odpadów komunalnych (stałych) - Warszawa,- zadanie ofertowe nr 2 - wywóz odpadów komunalnych (stałych) - Wilga,- zadanie ofertowe nr 3 - wywóz odpadów komunalnych (płynnych) - Wilga.3) Przez odpady komunalne należy rozumieć stałe odpady powstające w obiektach użyteczności publicznej i obsługi ludności, a także w pomieszczeniach użytkowych na cele biurowe lub socjalne przez wytwarzającego odpady. 4) Przez nieczystości płynne należy rozumieć ścieki odprowadzane do zbiorników szczelnych lub do zbiorczej sieci kanalizacyjnej, powstające w obiektach użyteczności publicznej i obsługi ludności. 5) Przewidywana ilość odpadów: Zadanie ofertowe nr 1a) kompleks budynków przy ul. Chałubińskiego 3B w Warszawie:- wywóz z 5 szt. kontenerów (Bóbr) typ 1,1 (o poj. 1,1 m3) - dwa razy w tygodniu (dni tygodnia do ustalenia z Zamawiającym) i w godzinach 8.00 - 14.00.b) kompleks budynków przy ul. Wawelskiej 9 w Warszawie:- wywóz z 1 szt. kontenera KP-7( o poj. 7 m3) - dwa razy w miesiącu (co dwa tygodnie - dzień tygodnia do ustalenia z Zamawiającym) i w godzinach 8.00 - 14.00.Zadanie ofertowe nr 2c) nieruchomość położona przy ul. Brzozowej 1 w Wildze- wywóz z 1 szt. kontenera KP 7 (o poj. 7 m3) - dwa razy w miesiącu (dni i godziny do ustalenia z Zamawiającym) lub po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym, z co najmniej 24 godzinnym wyprzedzeniem.Zadanie ofertowe nr 3d) nieruchomość położona przy ul. Brzozowej 1 w Wildze- wywóz 60m3 nieczystości płynnych - dwa razy w miesiącu (dni tygodnia do ustalenia z Zamawiającym).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich 90.41.00.00 - Usługi usuwania ścieków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.:a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, z tym, że Wykonawca wykaże, że posiada: . zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania oraz prowadzenia transportu odpadów zgodnie z art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2007 r. Nr 39 poz. 251 póź. zm.);. zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku i unieszkodliwiania odpadów zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach ewentualnie aktualną umowę z podmiotem prowadzącym działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów (prowadzącym składowisko odpadów).b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,. w zakresie doświadczenia Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczenia okresowego lub ciągłego również wykonuje jako strona umowy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej jedną usługęo charakterze/rodzaju odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (wywóz odpadów komunalnych), przy czym wartość tej usługi (w ramach jednego kontraktu, zamówienia czy umowy) była nie mniejsza niż 80.000,00 zł (w przypadku zadania ofertowego nr 1), 25.000,00 zł (w przypadku zadania ofertowego nr 2) i 100.000,00 zł (w przypadku zadania ofertowego nr 3) i na tą usługę (umowę) złożą dokument potwierdzający, że została ona wykonana należycie (np. referencje lub inne dokumenty potwierdzające). c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - dotyczącej przedmiotu zamówienia, na kwotę nie niższą niż 100.000,00zł (w przypadku zadania ofertowego nr 1) i 50.000,00 zł (w przypadku zadania ofertowego nr 2 i 3).d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). 2. Zamawiający będzie oceniał spełnianie w/w wymagań jako spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów wymienionych w rozdziale VII SIWZ. 3. Wykonawca może spełniać albo nie spełniać warunków udziału w postępowaniu, oceny spełniania warunków nie stopniuje się. 4. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli będzie to wynikało z oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale VII SIWZ, złożonych wraz z ofertą, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia, spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy dostarczą wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a) pisemne oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 1- 4 ustawy; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;c) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania oraz prowadzenia transportu odpadów zgodnie z art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2007 r. Nr 39 poz. 251 póź. zm.);d) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku i unieszkodliwiania odpadów zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach, ewentualnie aktualną umowę z podmiotem prowadzącym działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów (prowadzącym składowisko odpadów);e) wykaz wykonanych/wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi o podobnym charakterze, przy czym wartość tych usług (w ramach jednego kontraktu, zamówienia czy umowy) była nie mniejsza niż 80.000,00 zł (w przypadku zadania ofertowego nr 1), 25.000,00 zł (w przypadku zadania ofertowego nr 2) i 100.000,00 zł (w przypadku zadania ofertowego nr 3).f) dokumenty potwierdzające, że usługi (umowy) ujęte w wykazie zostały wykonane należycie (tzw. referencje lub inne dokumenty potwierdzające);g) aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - dotyczącej przedmiotu zamówienia, na kwotę nie niższą niż 100.000,00zł (w przypadku zadania ofertowego nr 1) i 50.000,00 zł (w przypadku zadania ofertowego nr 2 i 3).2) Dokumenty, o których mowa w pkt 1) lit. b), c), d), f), g) oraz zobowiązania podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby nie wymienione w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub przez wystawcę pełnomocnictwa.3) Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1) lit. b) składają dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.), tj. dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentu zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.4) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.5) W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. w formie tzw. konsorcjum) Zamawiający wymaga:a) aby wraz z ofertą Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie przedłożyli dokument (np. pełnomocnictwo) określający co najmniej jego zakres, strony występujące wspólnie oraz wskazujący pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału, lub kopii potwierdzonej notarialnie, bądź przez jego wystawcę);Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (art. 23 ustawy) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.b) podpisania oferty przez pełnomocnika;c) złożenia kompletu dokumentów wymaganych przez Zamawiającego;d) w przypadku oświadczenia, o którym mowa w pkt. 1) lit. a)- w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy oświadczenie podpisał pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, gdyż Zamawiający będzie brał pod uwagę łączne uprawnienia Wykonawców do wykonywania działalności/czynności wchodzących w zakres zamówienia, ich łączny potencjał techniczny, kadrowy, kwalifikację, wiedzę i doświadczenie, a także ich łączną sytuację ekonomiczną i finansową; - w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy oświadczenie złożył i podpisał każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi oddzielnie udokumentować fakt, że nie podlega wykluczeniu z postępowania);e) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć dokumenty określone w pkt. 1) lit. b), z dokumentów określonych w pkt. 1) lit. c), d), e), f), g) musi wynikać spełnienie wymogów Zamawiającego łącznie przez Wykonawców występujących wspólnie f) wypełniając dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu (nazwa i adres Wykonawcy) należy wpisać dane dotyczące pełnomocnika.UWAGA:Spółka cywilna nie jest przedsiębiorcą, natomiast wspólnicy s.c. w ramach wykonywanej przez nich działalności gospodarczej uznawani są za przedsiębiorców i to wspólnicy są podmiotem praw i obowiązków z tytułu prowadzonej działalności. Oferta składana przez spółki cywilne jest traktowana jako oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (art. 23 ustawy)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.skw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, ul. W. Oczki 1, tel. wew. 841-587..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Biura Logistyki SKW w Warszawie poprzez Kancelarię Jawną SKW mieszczącą się przy ul. T. Chałubińskiego/róg W. Oczki 1 (tel. wew. 846-131).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1)TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:- zadanie ofertowe nr 1 - 36 miesięcy od dnia podpisania umowy,- zadanie ofertowe nr 2 - od 01.03.2010r. do 28.02.2013r.,- zadanie ofertowe nr 3 - od 01.03.2010r. do 28.02.2013. 2) Realizacja zamówienia będzie odbywała się sukcesywnie (szczegółowy opis w załącznikach 2a, 2b,2c do SIWZ), przez 36 miesięcy lub do wyczerpania środków finansowych określonych w ofercie wybranego w toku procedury przetargowej Wykonawcy (łączna wartość brutto oferty) - w przypadku gdy środki te zostaną wykorzystane w terminie krótszym niż określony w pkt. 1)..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie ofertowe nr 1 - wywóz odpadów komunalnych (stałych) - Warszawa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa wywozu odpadów komunalnych stałych zgodnie ze wszystkimi wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, w tym zgodnie z załączonym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załączniki nr 2a do SIWZ. 2) Przez odpady komunalne należy rozumieć stałe odpady powstające w obiektach użyteczności publicznej i obsługi ludności, a także w pomieszczeniach użytkowych na cele biurowe lub socjalne przez wytwarzającego odpady.3) Przewidywana ilość odpadów: Zadanie ofertowe nr 1 kompleks budynków przy ul. Chałubińskiego 3B w Warszawie:- wywóz z 5 szt. kontenerów Bóbr typ 1,1 (o poj. 1,1 m3) - dwa razy w tygodniu (dni tygodnia do ustalenia z Zamawiającym) i w godzinach 8.00 - 14.00.b) kompleks budynków przy ul. Wawelskiej 9 w Warszawie:- wywóz z 1 szt. kontenera KP-7( o poj. 7 m3) - dwa razy w miesiącu (co dwa tygodnie - dzień tygodnia do ustalenia z Zamawiającym) i w godzinach 8.00 - 14.00..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.32.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie ofertowe nr 2 - wywóz odpadów komunalnych (stałych) - Wilga.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa wywozu odpadów komunalnych stałych zgodnie ze wszystkimi wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, w tym zgodnie z załączonym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załączniki nr 2b do SIWZ. 2) Przez odpady komunalne należy rozumieć stałe odpady powstające w obiektach użyteczności publicznej i obsługi ludności, a także w pomieszczeniach użytkowych na cele biurowe lub socjalne przez wytwarzającego odpady. 3) Przewidywana ilość odpadów: Zadanie ofertowe nr 2 nieruchomość położona przy ul. Brzozowej 1 w Wildze- wywóz z 1 szt. kontenera KP 7 (o poj. 7 m3) - dwa razy w miesiącu (dni i godziny do ustalenia z Zamawiającym) lub po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym, z co najmniej 24 godzinnym wyprzedzeniem..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.32.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2013.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie ofertowe nr 3 - wywóz odpadów komunalnych (płynnych) - Wilga.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa wywozu odpadów komunalnych płynnych zgodnie ze wszystkimi wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, w tym zgodnie z załączonym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załączniki nr 2c do SIWZ. 2) Przez nieczystości płynne należy rozumieć ścieki odprowadzane do zbiorników szczelnych lub do zbiorczej sieci kanalizacyjnej, powstające w obiektach użyteczności publicznej i obsługi ludności. 3) Przewidywana ilość odpadów: nieruchomość położona przy ul. Brzozowej 1 w Wildze- wywóz 60m3 nieczystości płynnych - dwa razy w miesiącu (dni tygodnia do ustalenia z Zamawiającym)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.41.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2013.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości oraz porządku na terenie parków i zieleńców w Oleśnicy w lutym 2025 r.
- Odbiór odpadów komunalnych z warszawskich oddziałów Zamawiającego
- Usługa odbierania odpadów komunalnych z koszy ulicznych na terenie gminy Siechnice w roku 2025
- "Wywóz odpadów komunalnych z obiektów OSIR w okresie od 01 marca 2025r. do 28 lutego 2026r. "
- Odbiór odpadów komunalnych zebranych w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Jaśle w 2025 r.
- Usługi odbioru i utylizacji odpadów zmieszanych, odpadów zbieranych selektywnie, odpadów medycznych oraz odpadów gastronomicznych z Zakładu Karnego Nr 1 oraz Oddziału Zewnętrznego w Łodzi
więcej: Usługi usuwania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.