To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-10
Ogłoszenie nr 23125 - 2017 z dnia 2017-02-10 r.
Kraków: Dostawa skrzyń transportowych, odkurzaczy, masztów oraz materiałów oświetleniowych dla Infrastruktury 35 Wojskowego Oddziału Gospodarczego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 367200 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny
12150664500000, ul.
Rząska, ul. Krakowska
2,
30-901
Kraków, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
+48 261135116, +48 261133017, faks
+48 261135059, +48 261135165, e-mail
35wog.szpk@ron.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): http://35wog.wp.mil.pl/pl/index.html
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Budżetowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa skrzyń transportowych, odkurzaczy, masztów oraz materiałów oświetleniowych dla Infrastruktury 35 Wojskowego Oddziału Gospodarczego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):Sygn. 55/INFR/16
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa skrzyń transportowych, odkurzaczy, masztów oraz materiałów oświetleniowych dla Infrastruktury 35 Wojskowego Oddziału Gospodarczego. Przedmiot zamówienia Zamawiający podzielił na cztery części: część nr 1 - dostawa skrzyń transportowych dla Infrastruktury 35 WOG; część nr 2 - dostawa odkurzaczy dla Infrastruktury 35 WOG; część nr 3 - dostawa masztów dla Infrastruktury 35 WOG; część nr 4 - dostawa materiałów oświetleniowych dla Infrastruktury 35 WOG. Część 3 maszty Poz. 2 Montaż wymienionych masztów należy wykonać w Jednostce Wojskowej Nr 4495 ulica Wrocławska 82 , Kraków osoba do kontaktu pan Artur Antkowiak telefon kontaktowy 261-13-43-37. Poz. 3 Montaż 3 sztuk wymienionych masztów należy wykonać w 3 Regionalnej Bazie Logistycznej ulica Montelupich 3, 30-901 Kraków, osoba do kontaktu pan Zbigniew Ratajski telefon kontaktowy 261-13-75-80. Montaż 3 sztuk wymienionych masztów należy wykonać w 3 Regionalnej Bazie Logistycznej Skład Kłaj , 32-015 KŁAJ , osoba do kontaktu pan mjr Krzysztof Ciupek telefon kontaktowy 261-13-72-41. Montaż 1 sztuki wymienionego masztu należy wykonać w 3 Regionalnej Bazie Logistycznej Skład Niedźwiedź, miejscowość Niedźwiedź, 32-090 Słomniki osoba do kontaktu pan Dariusz Dudasz 261-13-10-72. Pod pojęciem "lub równoważne" należy rozumieć: Materiały spełniające tę samą funkcję, posiadające te same parametry i standardy jakościowe bądź lepsze w stosunku do materiałów wskazanych (pożądanych) przez Zamawiającego i określonych w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia. W przypadku oferowania materiałów "równoważnych", ciężar udowodnienia "równoważności" spoczywa na Wykonawcy (wzór zał. nr 9 do SIWZ). Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający opisał w zał. do SIWZ nr 7 - "Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia".
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
44100000-1
Dodatkowe kody CPV:
44617000-8,
39713430-6,
44200000-2,
31500000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: dostawa skrzyń transportowych dla Infrastruktury 35 WOG; |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT56242.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 63 700.96 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: dostawa odkurzaczy dla Infrastruktury 35 WOG |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4750.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 6 345.57 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: dostawa materiałów oświetleniowych dla Infrastruktury 35 WOG |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT42995.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 43 853.31 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy dwóch kompletnych systemów do rejestracji parametrów jakości wody w ciekach dla Instytutu Geografii i Gospodarki Przestrzennej Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Dostawa napędów ortopedycznych dla Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja budowy oświetlenia dla zadania: "Budowa oświetlenia na placu zabaw na osiedlu Kalinowym" w trybie zaprojektuj i wybuduj
- 40/2025 Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części
- Remont sanitariatów w budynku Szkoły Podstawowej nr 95 w Krakowie przy ul. Wileńskiej 9B
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz budowa dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych na ul. Krygowskiego przy skrzyżowaniu z ul. Borkowską.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.