Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-04
Gdańsk: wykonania reklamy outdoorowej
dla Zakładu Utylizacyjnego Sp. z o.o. w Gdańsku.
z podziałem na zadania:
Zadanie 1 Reklama graficzna na pojazdach ZKM w Gdańsku
Zadanie 2 Reklama citylight: 40 nośników
Zadanie 3 Reklama graficzna na 6 kontenerach wykorzystywanych do pracy w systemie selektywnej zbiórkę odpadów w Gdańsku
sygn. akt 19/PN/2011
Numer ogłoszenia: 231274 - 2011; data zamieszczenia: 04.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Utylizacyjny Sp. z o.o. , ul. Jabłoniowa 55, 80-180 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3260100, 3221576, faks 058 3221576.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonania reklamy outdoorowej dla Zakładu Utylizacyjnego Sp. z o.o. w Gdańsku. z podziałem na zadania: Zadanie 1 Reklama graficzna na pojazdach ZKM w Gdańsku Zadanie 2 Reklama citylight: 40 nośników Zadanie 3 Reklama graficzna na 6 kontenerach wykorzystywanych do pracy w systemie selektywnej zbiórkę odpadów w Gdańsku sygn. akt 19/PN/2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania reklamy outdorowej dla Zakładu Utylizacyjnego Sp. z o.o. w Gdańsku. z podziałem na zadania: Zadanie 1 Reklama graficzna na pojazdach ZKM w Gdańsku Zadanie 2 Reklama citylight: 40 nośników Zadanie 3 Reklama graficzna na 6 kontenerach wykorzystywanych do pracy w systemie selektywnej zbiórkę odpadów w Gdańsku +VW.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zgodnie z artykułem 45 ust.2 u.p.z.p. Zamawiający nie wymaga składania wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany nazwy Wykonawcy lub Zamawiającego, Zmiany stawki podatku VAT w przypadku zmiany przepisów powszechnie obowiązujących w tym zakresie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zut.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Utylizacyjny Sp. z o.o. ul. Jabloniowa 55, 80-180 Gdańsk, Sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2011 godzina 11:30, miejsce: Zakład Utylizacyjny Sp. z o.o. ul. Jabloniowa 55, 80-180 Gdańsk, Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Reklama graficzna na pojazdach ZKM w Gdańsku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Reklama graficzna na pojazdach ZKM w Gdańsku. Ofertę prosimy zaproponować w dwóch wariantach: Koszt usługi obejmującej burty i tył pojazdów. Koszt usługi obejmującej oklejenie całego pojazdu. (w tym przypadku Zamawiający zapewni możliwość uzyskania całej powierzchni pojazdów pod reklamę) liczba oznakowanych pojazdów: 2 (wariant I i II) autobus: burta lewa, burta prawa autobus: tył tramwaj: 2 burty lewe, 2 burty prawe ; termin trwania ekspozycji: 4 miesiące.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Reklama citylight: 40 nośników na przystankach komunikacji miejskiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: lokalizacje oraz termin ekspozycji powinny gwarantować jak najszerszy i najefektywniejszy zakres oddziaływania na społeczeństwo, mieścić się w terytorium Gdańska,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. lokalizacje - 50
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Reklama graficzna na 6 kontenerach wykorzystywanych do pracy w systemie selektywnej zbiórkę odpadów w Gdańsku, oraz samochodzie dostawczym marki VW Transporter.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wymiary powierzchni pod oklejenie kontenerów: 4,3 x 2,3 x 2,1 (3 kontenery) 6,2 x 2,3 x 1,5 m (3 kontenery), wymiary powierzchni pod oklejenie samochodu dostawczego: drzwi od strony kierowcy: szer. 110 cm x wys. 80 cm. (nadruk logo zakładu) drzwi tył pojazdu: szer. 170 cm x wys. 150 cm (nadruk logo kwiatek CMG), burta lewa i prawa pojazdu: każdorazowo: szer. 274 cm x wys. 200 cm. Na prawej burcie nadruk może fragmentarycznie nachodzić na szybę (Logo kwiatek CMG plus opis Czyste Miasto Gdańsk).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa elektronicznych systemów zarządzania kluczami (depozytorami) dla trzech jednostek Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku: Pierwszy US w Gdańsku, Trzeci US w Gdańsku oraz Pomorski UCS w Gdyni
- Dostawa zestawu demonstracyjnego systemu radiowego UWB na potrzeby projektu PDIH dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
- Modernizacja i naprawa schodów zewnętrznych i pochylni przed wejściem głównym do budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej w Gdańsku.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Gdańsku
- Usługi opieki nad zielenią dla UCK
- Ochrona osób i mienia w budynkach POW NFZ w Gdańsku przy ul. Marynarki Polskiej 148 i ul. Podwale Staromiejskie 69, w Delegaturze POW NFZ w Słupsku oraz dozorowanie parkingów.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kampania SEO i Google Ad Words oraz kampania online w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram) w ramach projektu "Odkryj Ukryte Klejnoty II" w ramach programu Interreg Czechy-Polska.
- Kompleksowa usługa organizacji finału międzynarodowego konkursu dla młodzieży.
- Inżynier kontraktu dla projektu pt.: Kanalizacja sanitarna miasta Zgierza wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków - Kontrakt nr 2.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.