eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KłobuckUsługi sprzętowe dla potrzeb zimowego utrzymania dróg wojewódzkich i powiatowych w sezonie 2015/2016 na terenie powiatu kłobuckiego - Obwód Drogowy Nr 1 w Kłobucku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-07

Kłobuck: Usługi sprzętowe dla potrzeb zimowego utrzymania dróg wojewódzkich i powiatowych w sezonie 2015/2016 na terenie powiatu kłobuckiego - Obwód Drogowy Nr 1 w Kłobucku
Numer ogłoszenia: 231278 - 2015; data zamieszczenia: 07.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kłobucki , Rynek im. Jana Pawła II 13, 42-100 Kłobuck, woj. śląskie, tel. 34 3109500, faks 34 3109507.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.klobuck.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzętowe dla potrzeb zimowego utrzymania dróg wojewódzkich i powiatowych w sezonie 2015/2016 na terenie powiatu kłobuckiego - Obwód Drogowy Nr 1 w Kłobucku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi sprzętowe dla potrzeb zimowego utrzymania dróg wojewódzkich i powiatowych w sezonie 2015/2016 na terenie powiatu kłobuckiego - Obwód Drogowy Nr 1 w Kłobucku. W skład Obwodu Drogowego nr 1 w Kłobucku wchodzą Gminy: Kłobuck, Wręczyca Wielka, Miedźno, Popów. W celu realizacji powyższych zadań przewiduje się najem sprzętu łącznie z operatorem posiadającym kwalifikacje gwarantujące prawidłowe wykonanie usług. Obwód Drogowy Nr 1 w Kłobucku - 169 km. Część Nr 1 Samochód ciężarowy o dopuszczalnej masie całkowitej od 8 ton do 20 ton lub ciągnik siodłowy z zamontowanym pługiem odśnieżnym i rozsypywarką dozującą i rozsypującą materiały. Zamawiający przewiduje następujący maksymalny limit na jednostkę: - 11 400 km - 120 godz. dyżuru. Część Nr 2 Samochód ciężarowy o dopuszczalnej masie całkowitej od 8 ton do 20 ton lub ciągnik siodłowy z zamontowanym pługiem odśnieżnym i rozsypywarką dozującą i rozsypującą materiały. Zamawiający przewiduje następujący maksymalny limit na jednostkę: - 11 400 km - 120 godz. dyżuru. Część Nr 3 Samochód ciężarowy o dopuszczalnej masie całkowitej od 8 ton do 20 ton lub ciągnik siodłowy z zamontowanym pługiem odśnieżnym i rozsypywarką dozującą i rozsypującą materiały. Zamawiający przewiduje następujący maksymalny limit na jednostkę: - 11 400 km - 120 godz. dyżuru. Część Nr 4 Samochód ciężarowy o dopuszczalnej masie całkowitej od 8 ton do 20 ton lub ciągnik siodłowy z zamontowanym pługiem odśnieżnym i rozsypywarką dozującą i rozsypującą materiały. Zamawiający przewiduje następujący maksymalny limit na jednostkę: - 11 400 km - 120 godz. dyżuru. Część Nr 5 Samochód ciężarowy o dopuszczalnej masie całkowitej od 6 ton do 16 ton z zamontowanym pługiem śnieżnym. Zamawiający przewiduje następujący maksymalny limit na jednostkę: - 2 000 km - 30 godz. dyżuru. Część Nr 6 Ciągnik rolniczy o mocy nie mniejszej niż 40 kW z zamontowanym pługiem odśnieżnym. Zamawiający przewiduje następujący maksymalny limit na jednostkę: - 100 m-g - 10 godz. dyżuru. Część Nr 7 Ciągnik rolniczy o mocy nie mniejszej niż 40 kW z zamontowanym pługiem odśnieżnym. Zamawiający przewiduje następujący maksymalny limit na jednostkę: - 100 m-g - 10 godz. dyżuru. Część Nr 8 Ciągnik rolniczy o mocy nie mniejszej niż 40 kW z zamontowanym pługiem odśnieżnym. Zamawiający przewiduje następujący maksymalny limit na jednostkę: - 100 m-g - 10 godz. dyżuru. Część Nr 9 Ciągnik rolniczy o mocy nie mniejszej niż 40 kW z zamontowanym pługiem odśnieżnym. Zamawiający przewiduje następujący maksymalny limit na jednostkę: - 100 m-g - 10 godz. dyżuru. Część Nr 10 Ciągnik rolniczy o mocy nie mniejszej niż 40 kW z zamontowanym pługiem odśnieżnym. Zamawiający przewiduje następujący maksymalny limit na jednostkę: - 100 m-g - 10 godz. dyżuru. Część Nr 11 Równiarka Zamawiający przewiduje następujący maksymalny limit na jednostkę: - 100 m-g - 10 godz. dyżuru. Część Nr 12 Koparko-ładowarka o mocy nie mniejszej niż 55 kW do odśnieżania Zamawiający przewiduje następujący maksymalny limit na jednostkę: - 50 m-g - 10 godz. dyżuru. Część Nr 13 Koparko-ładowarka o mocy nie mniejszej niż 55 kW i pojemności fabrycznej łyżki nie mniejszej niż 1,0m3 do załadunku, przygotowania mieszanki, praca na składowisku Zamawiający przewiduje następujący maksymalny limit na jednostkę: - 400 m-g - 250 godz. dyżuru. Część Nr 14 Ładowarka o pojemności łyżki nie mniejszej niż 1,0 m3 Zamawiający przewiduje następujący maksymalny limit na jednostkę: - 50 m-g - 10 godz. dyżuru. Część Nr 15 Spycharka na gąsienicach o wadze nie mniejszej niż 12 ton. Zamawiający przewiduje następujący maksymalny limit na jednostkę: - 50 m-g - 10 godz. dyżuru. Część Nr 16 Mikro ciągnik lub podobny typ pojazdu z zamontowanym pługiem do odśnieżania chodników o wadze do 800 kg. Zamawiający przewiduje następujący maksymalny limit na jednostkę: - 60 m-g - 10 godz. dyżuru. O użyciu sprzętu, rodzaju pracy i miejscu pracy decyduje Kierownik Obwodu Drogowego lub w jego zastępstwie pracownik pełniący dyżur przy zimowym utrzymaniu dróg na Obwodzie Drogowym. Wykonawca jest odpowiedzialny i ponosi wszelkie koszty z tytułu strat materialnych powstałych w związku z zaistnieniem zdarzeń niezależnych od Wykonawcy i z tytułu odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dot. pracowników i osób trzecich, w tym także z ruchem pojazdów mechanicznych powstałe w związku z prowadzonymi usługami. Wykonawca oddaje do dyspozycji sprzęt łącznie z operatorem posiadającym kwalifikacje gwarantujące prawidłowe wykonanie usług. Nośniki pod piaskarki i pługi samochodowe - dotyczy części 1-5 muszą być wyposażone w tachografy. Zamawiający ma prawo żądać kopii tarczy z tachografu. Zamawiający ma prawo w każdej chwili zamontować na nośniki sprzętu urządzenia monitorujące GPS. Zamawiający zastrzega sobie, w przypadku wystąpienia korzystnych warunków atmosferycznych, możliwość nie wykorzystania pełnego zamówienia. Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń wynikających z wykorzystania przez Zamawiającego mniejszych limitów sprzętowych (jednostek sprzętowych, ilości kilometrów, motogodzin, godzin dyżuru) niż prognozowane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej w terenie objętym zamówieniem w celu zapoznania się z zakresem robót objętych niniejszym postępowaniem i jego otoczeniem. Rozliczenie wykonanej usługi: -dopuszcza się faktury częściowe, -faktura będzie wystawiona na podstawie dokumentu najmu według faktycznie przejechanych kilometrów lub wykonanych motogodzin oraz pełnionych godzin dyżuru. Zamówienie musi zostać wykonane zgodnie z ogólnymi specyfikacjami technicznymi stanowiącymi załącznik nr 6 do SIWZ. Wykaz dróg objętych przedmiotem zamówienia określa załącznik nr 7 do siwz..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 15.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w następujących wysokościach dla poszczególnych części zamówienia: -Część 1 - 2 400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych). -Część 2 - 2 400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych). -Część 3 - 2 400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych). -Część 4 - 2 400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych). -Część 13 - 800,00 zł (słownie: osiemset złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Kłobucku, Nr 18 8248 0002 2001 0000 0101 0005. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Kłobucku, ul. Jana Pawła II 13 w kancelarii pok. 25, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. Nr 2).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. Nr 2).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. Nr 2).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. Nr 2).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. Nr 2).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy wg wzoru na zał. nr 1 do SIWZ. 2. Dowód wpłaty wadium - dot. części 1-4, 13. 3. Pełnomocnictwo złożone w oryginale lub poświadczona notarialnie kopia do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 4. W przypadku spółki cywilnej, wspólnicy nie przedstawiają osobnego dokumentu zawierającego pełnomocnictwo, jednakże uprawnienia do reprezentacji spółki przysługujące każdemu ze wspólników ma wynikać z samej umowy spółki cywilnej dołączonej do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - czas rozpoczęcia akcji - 3

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy może być dokonana w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności: - zmiana umowy polegająca na zmianie danych wykonawcy bez zmiany samego wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy); - zmiany strony umowy - wykonawcy w sytuacji następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów, - ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy- rozumianego jako wynagrodzenie netto.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.klobuck.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kłobucku, 42-100 Kłobuck, ul. ks. I. Skorupki 46, pok. nr 213.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kłobucku, 42-100 Kłobuck, ul. Rynek im. Jana Pawła II 13, kancelaria - pokój nr 25.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.