eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańPierwsze wyposażenie budynku Urzędu Statystycznego w Poznaniu przy ul. Wojska Polskiego 27/29. Dostawa mebli wraz z montażem oraz dostawa pozostałych elementów pierwszego wyposażenia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-04

Poznań: Pierwsze wyposażenie budynku Urzędu Statystycznego w Poznaniu przy ul. Wojska Polskiego 27/29. Dostawa mebli wraz z montażem oraz dostawa pozostałych elementów pierwszego wyposażenia
Numer ogłoszenia: 231281 - 2013; data zamieszczenia: 04.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 399536 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Statystyczny w Poznaniu, ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 79, 60-959 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 27 98 200, faks 061 27 98 100.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pierwsze wyposażenie budynku Urzędu Statystycznego w Poznaniu przy ul. Wojska Polskiego 27/29. Dostawa mebli wraz z montażem oraz dostawa pozostałych elementów pierwszego wyposażenia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Część I zamówienia: Dostawa mebli wraz z montażem stanowiących wyposażenie punktu informacyjnego, informatorium, biblioteki, sali konferencyjnej, kuchni oraz meble pracownicze. Część II zamówienia: Sejf kasjerski, szafy stalowe. Część III zamówienia: Wyposażenie dodatkowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ. 2. Minimalny okres gwarancji na oferowany przedmiot umowy określony został w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Okres gwarancji liczony będzie od daty podpisania przez Zamawiającego końcowego protokołu odbioru. 4. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kart katalogowych oferowanych mebli oraz pozostałych elementów pierwszego wyposażenia, wraz z wzornikiem kolorów, ze wskazaniem nazwy producenta i poglądowym zdjęciem każdego oferowanego produktu. 5. Zamawiający wymaga od oferenta, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, do przedłożenia min. 2 wizualizacji rozmieszczenia mebli w pomieszczeniach punktu informacyjnego, informatorium celem akceptacji. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na każdą z części odrębnie, bądź na wszystkie części łącznie. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danej części. 7. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia określony we wszystkich częściach do siedziby Zamawiającego, w miejsce przez niego wskazane, własnym transportem, na własny koszt i ryzyko..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.15.60.00 - Meble recepcyjne 39.15.30.00 - Meble konferencyjne 39.15.50.00 - Meble biblioteczne 44.42.13.00 - Sejfy 44.42.10.00 - Zbrojone lub wzmocnione szafy, kasy i drzwi 39.71.34.30 - Odkurzacze 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci 35.11.13.00 - Gaśnice 34.91.21.00 - Wózki popychane 31.52.32.00 - Trwałe znaki informacyjne 44.42.32.00 - Drabiny 44.48.10.00 - Drabiny platformowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa mebli wraz z montażem stanowiących wyposażenie punktu informacyjnego, informatorium, biblioteki, sali konferencyjnej, kuchni oraz meble pracownicze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CUBICA SUDOŁ Sp. J., ul. Św. Ducha 5A/5, 70-205 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 109624,39 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 59522,05

  • Oferta z najniższą ceną: 59522,05 / Oferta z najwyższą ceną: 97379,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Sejf kasjerski, szafy stalowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KONSMETAL-SEJF, ul. Olsztyńska 3, 13-100 Nidzica, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6097,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5662,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5662,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7767,27

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.