eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SosnowiecDostawy gazów medycznych, przemysłowych i specjalistycznych wraz z dzierżawą butli dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-09

Sosnowiec: Dostawy gazów medycznych, przemysłowych i specjalistycznych wraz z dzierżawą butli dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu
Numer ogłoszenia: 231290 - 2009; data zamieszczenia: 09.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego , ul. Kościelna 13, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2660885, faks 032 2661124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imp.sosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Rozwojowo- Badawcza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy gazów medycznych, przemysłowych i specjalistycznych wraz z dzierżawą butli dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1. ODCZYNNIKI DO APARATU AXSYM FIRMY ABBOTT L.p. Asortyment Zapotrzebowanie roczne 1. Trójcykliczne antydepresanty reagents 2400 testów 2. TAD kalibratory 3 komplety 3. TAD kontrolne 3 komplety 4. Troponina ADV reagent 500 testów 5. Troponina ADV kalibratory 3 komplety 6. Troponina ADV kontrole 3 komplety 7. AXM sol 4 /bufor/ 120 l 8. AXM sol 3 /bufor/ 8 l 9. AXM sol 1 /bufor/, butelka do 230 ml 28 butelek 10. Axsym Tubing Decontamination sol 800 ml 11. Probe cleaning solution TEAH, butelka do 220 ml 6 butelek 12. Reaction Vessels 500 szt. 13. Sample cups 2400 szt. 14. FPIA Lamp 4 szt. 15. MEIA lamp 2 szt. Pakiet 2. ODCZYNNIKI DO UKŁADU KRZEPNIĘCIA, APARAT FIBRINTIMER BEHRING L.p. Asortyment Zapotrzebowanie roczne 1. Odczynnik do oznaczania czasu protrombinowego (tromboplastyna z mózgu królika)-wartości ISI oraz średni czas prawidłowy wyznaczone przez producenta odczynników amp. do 5 ml 250 ml 2. Odczynnik do oznaczania czasu kaolinowo - kefalinowego, amp. do 2 ml 60 ml 3. Chlorek wapnia 0,025 mmol/l 100 ml 4. Osocze kontrolne normalne, amp. do 1 ml 80 ml 5. Osocze kontrolne patologiczne, amp. do 1 ml 40 ml Pakiet 3. ODCZYNNIKI DO UKŁADU KRZEPNIĘCIA, APARAT FIBRINTIMER BEHRING L.p. Asortyment Zapotrzebowanie roczne 1. Zestaw odczynników do oznaczania fibrynogenu met. Clausa, amp. do 2 ml 75 ml 2. Fibrynogen kalibrator, amp. do 1 ml 10 ml 24496500-2, 24496300-0.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00 - 24.49.65.00 24.49.63.00 - 24.49.63.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wpłaty wadium: Pakiet 1 - 1.500 zł (tysiąc pięćset złotych) Pakiet 2 - 300 zł (trzysta złotych) Pakiet 3- 100 zł (sto złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej sprawną realizację zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty metodą spełnia/niespełna..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: a) Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 2, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia. Dokument uważa się za aktualny w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia przez organ wydający nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego oraz z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. Zaświadczenia uważa się za aktualne, jeśli zostały wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) Oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami zamówienia i załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez zastrzeżeń - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. e) Oświadczenie, że oferent zobowiązuje się do przestrzegania warunków zawartych w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 21.01.2009 roku zmieniającym rozporządzenie w sprawie standardów jakości dla medycznych laboratoriów diagnostycznych i mikrobiologicznych (Dz. U. z dnia 11 lutego 2009).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imp.sosnowiec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W Sekretariacie Głównym Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego,ul. Kościelna 13, 42- 200 Sosnowiec,pok.103.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2009 godzina 11:00, miejsce: W Sekretariacie Głównym Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego,ul. Kościelna 13, 42- 200 Sosnowiec,pok.103.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.