Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-23
Kętrzyn: Wykonanie numerycznej mapy zasadniczej obejmującej teren wsi Karolewo i wsi Kruszewiec, gmina Kętrzyn, powiat kętrzyński, województwo warmińsko-mazurskie
Numer ogłoszenia: 231312 - 2007; data zamieszczenia: 23.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Kętrzynie, Plac Grunwaldzki 1, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7517500, fax 089 7512401.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://ketrzyn-sp.bip-wm.pl/public/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie numerycznej mapy zasadniczej obejmującej teren wsi Karolewo i wsi Kruszewiec, gmina Kętrzyn, powiat kętrzyński, województwo warmińsko-mazurskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie numerycznej mapy zasadniczej obejmującej teren wsi Karolewo i wsi Kruszewiec, gmina Kętrzyn, powiat kętrzyński, województwo warmińsko-mazurskie. Opracowanie zostanie wykonane w oparciu o materiały geodezyjne i kartograficzne przechowywane w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Kętrzynie. Teren objęty opracowaniem mapy numerycznej położony jest w powiecie kętrzyńskim, woj. warmińsko - mazurskie. Ogólny obszar opracowania wynosi około 170 ha (zasięg opracowania mapy przedstawia załącznik graficzny do SIWZ). Opracowanie dotyczy zinformatyzowania analogowej mapy zasadniczej obejmującej teren wsi Karolewo i wsi Kruszewiec. Warunki techniczne i rzeczowy zakres zamówienia, przedstawia załącznik nr 1.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.40.00 - Usługi sporządzania map Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.02.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 lub 2 ustawy oraz musi wykazać spełnienie następujących warunków udziału w postępowaniu: 1. Spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy, tj.: - posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia: - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia: - nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: · złożenie stosownego oświadczenia 2. W zakresie posiadania uprawnienia niezbędnego do wykonywania określonego w specyfikacji zamówienia: - posiadanie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, - posiadanie pracowników z uprawnieniami GUGiK w zakresie -geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne-, zatrudnionych w ramach umowy o pracę na czas nieokreślony. 3. W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - posiadanie minimum dwóch pracowników z uprawnieniami GUGiK w zakresie -geodezyjne pomiary sytuacyjno - wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne-, zatrudnionych w ramach umowy o pracę na czas nieokreślony, - wykonanie w okresie ostatnich trzech lat zamówienia o identycznym charakterze, - posiadanie referencji zleceniodawców, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, - posiadanie sprzętu w postaci komputerów z odpowiednim oprzyrządowaniem peryferyjnym. 4. W zakresie potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - posiadanie środków finansowych w wysokości minimum 50.000,00 zł, - złożenie polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczącej przedmiotu zamówienia na kwotę minimum 50.000,00 zł, - nie zaleganie z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub posiadanie zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. 5. Pisemna oferta zgodna z SIWZ wraz z załącznikami winna być podpisana i złożona w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. 6. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ, zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy. 7. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę, nie podlegającą odrzuceniu. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 24 i art. 89 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. W przypadku złożenia oferty wspólnie przez wykonawców, wspólnie winni spełniać wszystkie warunki określone w ustawie oraz niniejszej specyfikacji, a także złożyć wymagane dokumenty. Wykonawcy ustalają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (wg załącznika nr 2 do SIWZ) 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z treścią art. 22 i 24 ustawy (wg załącznika nr 3 do SIWZ). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego: a) Naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z uiszczeniem należnych podatków, b) ZUS o nie zaleganiu z opłatami na ubezpieczenie społeczne, * za aktualne uważa się zaświadczenie wystawione przez dany organ nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację banku (termin ważności 6 tygodni) potwierdzającą posiadanie środków finansowych w kwocie minimum 50.000,00 zł. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). 6. Wykaz pracowników oferenta z kwalifikacjami gwarantującymi wykonanie zamówienia. Do wykazu należy dołączyć kserokopie uprawnień geodezyjnych - wg załącznika nr 4 do SIWZ. 7. Wykaz sprzętu i oprogramowania przewidzianego do realizacji zamówienia - wg załącznika nr 5 do SIWZ. 8. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat prac o identycznym charakterze - wg załącznika nr 6 do SIWZ. 9. Referencje od poprzednich kontrahentów oferenta, potwierdzające, że prace wyszczególnione w załączniku nr 6 zostały wykonane z należytą starannością (referencje stanowią integralną część załącznika nr 6). 10. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczącej przedmiotu zamówienia (wartość minimalna ubezpieczenia 50.000,00 zł). 11. Podstawowe informacje o Wykonawcy wraz z informacją o podwykonawcach na druku stanowiącym załącznik do SIWZ (wg załącznika nr 7 do SIWZ). 12. Zatwierdzony i wypełniony formularz postanowień umowy (wg załącznika nr 8 do SIWZ)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ketrzyn-sp.bip-wm.pl/public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Budynek Starostwa Powiatowego w Kętrzynie, Plac Grunwaldzki 1, 11 - 400 Kętrzyn, pok. nr 77.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2007 godzina 13:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kętrzynie Plac Grunwaldzki 1 11-400 Kętrzyn pokój nr 52 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- "Dostawa produktów farmaceutycznych do Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
- Modernizacja sieci drogowej w Gminie Kętrzyn
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" przy I Liceum Ogólnokształcącym im. W. Kętrzyńskiego w Kętrzynie
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1713N Mołtajny - Barciany na odcinku Markuzy - Bobrowo (od km 1+509 do km 6+995)
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją inwestycji pn.: "Budowa lub przebudowa lub remont dróg na terenie miasta Wejherowa" z podziałem na części
- "Przebudowa dróg wewnętrznych i gminnych na terenie gminy Korczew"
- Modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie gminy Bolimów wraz z zakupem maszyn i urządzeń do obsługi sieci
- Wykonanie dokumentacji geodezyjnej dotyczącej aktualizacji ewidencji gruntów i budynków obejmującej wykonanie mapy do celów prawnych dla części nieruchomości zajętych pod pasy drogowe drógpowiatowych
- "Usługi geodezyjne (w tym: pomiary geodezyjne do ustalenia przebiegu linii brzegu oraz sporządzenie wykazów synchronizacyjnych) dla obszarów objętych załączonym wykazem" - z podziałem na 5 części.
- "Opracowanie dokumentacji projektowych budowy dróg metodą śladową (płyty betonowe) - II postępowanie"
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.