eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówOchrona w formie fizycznego dozoru obiektów i mienia Zakładu Gospodarki Odpadami przy ul. Ciepłowniczej 11 w Rzeszowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-16

Rzeszów: Ochrona w formie fizycznego dozoru obiektów i mienia Zakładu Gospodarki Odpadami przy ul. Ciepłowniczej 11 w Rzeszowie
Numer ogłoszenia: 23132 - 2013; data zamieszczenia: 16.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 523364 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej - Rzeszów Sp. z o. o., al. gen. Władysława Sikorskiego 428, 35-304 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8613001, faks 017 8613003.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o. ze 100 % udziałem gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona w formie fizycznego dozoru obiektów i mienia Zakładu Gospodarki Odpadami przy ul. Ciepłowniczej 11 w Rzeszowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest ochrona w formie fizycznego dozoru obiektów i mienia Zakładu Gospodarki Odpadami przy ul. Ciepłowniczej 11 w Rzeszowie. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników sprawował stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną mienia składającego się z budynków i ich pomieszczeń oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach. Ochrona obejmuje chronienie mienia przed kradzieżą, kradzieżą z włamaniem i dewastacją a także wszelkie działania zapobiegawczo-informacyjne w przypadku powstania innych szkód np.: zalanie pomieszczenia, pożar itp. 2. Usługa wykonywana będzie w formie fizycznego dozoru w systemie zmianowym, przez całą dobę,7 dni w tygodniu tj.: dni robocze; od godz.22 do godz.6 rano dnia następnego; soboty, niedziele i święta; od godz.6 rano do godz.6 rano dnia następnego (24 godz.); jeżeli sobota jest dla zakładu dniem pracującym to portierzy pracują od godz.18 do godz. 6 rano dnia następnego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany godzin pracy w szczególnych sytuacjach po uprzednim powiadomieniu Wykonawcy. 3. Usługa wykonywana będzie przez jednego pracownika na zmianie odpowiednio umundurowanego i posiadającego widoczny identyfikator zawierający imię, nazwisko, zdjęcie i nazwę Wykonawcy. 4. Zamawiający zapewnia oświetlenie obiektu realizowanej ochrony. 5. Ochroną będą objęte wszystkie budynki znajdujące się na terenie Zakładu Gospodarki Odpadami oraz jego majątek ruchomy znajdujący się na placu postojowym. 6. Zamawiający zapewnia pomieszczenie socjalne dla pracowników ochrony. 7. Do zakresu obowiązków wykonywanych przez pracowników ochrony należy: a) wykonanie usługi z należytą starannością, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawnymi, jak też wewnątrzzakładowymi, aktami normatywnymi wydanymi przez właściwe rzeczowo organy Zamawiającego; b) stosowanie się do doraźnych poleceń osób wskazanych przez Zamawiającego; c) zachowanie lojalności wobec Zamawiającego zakładającej również zachowanie tajemnicy służbowej w przedmiocie wiadomości uzyskanych podczas wykonywania usług; d) obserwacja monitorów wizyjnych przesyłających obraz z kamer rozmieszczonych na terenie obiektu; e) sprawdzanie obiektu przed przejęciem służby poprzez skontrolowanie stanu pomieszczeń, w tym zamknięcia okien i drzwi, wyłączenie świateł; f) obchód terenu co godzinę; g) podejmowania natychmiastowych działań interwencyjnych w przypadku zadziałania sygnalizacji alarmu przeciwpożarowego, zgodnie z obowiązującą instrukcją pożarową; h) prowadzenie dokumentacji wynikającej z działalności ochronnej, i) w razie wtargnięcia na obiekt chroniony osób niepożądanych, niezwłoczne powiadomienie patrolu interwencyjnego, pracowników wskazanych przez Zamawiającego, kierownika chronionego obiektu lub patrolu Policji; 8. Pracownicy w czasie pełnienia służby muszą być wyposażeni w sprzęt umożliwiający łączność pomiędzy miejscem wykonywania zamówienia, a osobą sprawującą nadzór nad ochroną. 9. Pracownik ochrony ma prawo: legitymowania osób w celu ustalenia ich tożsamości; kontrolowania pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających. 10. Wykonawca świadczący usługę ochrony w formie fizycznego dozoru obiektów i mienia Zakładu, musi posiadać wsparcie w formie własnego patrolu interwencyjnego. 11. Wykonawca świadczący w/w usługę zapewni dojazd patrolu interwencyjnego w ciągu 20 min od momentu zgłoszenia. 12. W przypadku złożenia oferty przez firmę posiadającą status Zakładu Pracy Chronionej lub firmy zatrudniającej osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego i uprawnionej do wystawiania oświadczeń/dokumentów uprawniających Zamawiającego do skorzystania z ulgi w odpisie na PFRON Wykonawca będzie przedkładał odpowiednie oświadczenia za każdy miesiąc świadczonych usług. Termin realizacji zamówienia: od 01.02.2013 r. do 31.12.2014 r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Polska Sieć Handlowa NASZ SKLEP S.A., ul. Jana Pawła II 80 lok. 5, 00-175 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 132000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 92388,93

  • Oferta z najniższą ceną: 92388,93 / Oferta z najwyższą ceną: 92388,93

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.