eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźNr sprawy 3/12. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego naPEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO nad realizacją zadania Rewitalizacja zabytkowego zespołu dawnego Szpitala Pediatrycznego im. Anny Marii przy ul. Piłsudskiego 71 w ramach Osi Priorytetowej VI Odnowa obszarów miejskich, Działanie VI.1 Rewitalizacja obszarów problemowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-03

Łódź: Nr sprawy 3/12. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na: PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO nad realizacją zadania Rewitalizacja zabytkowego zespołu dawnego Szpitala Pediatrycznego im. Anny Marii przy ul. Piłsudskiego 71 w ramach Osi Priorytetowej VI Odnowa obszarów miejskich, Działanie VI.1 Rewitalizacja obszarów problemowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013
Numer ogłoszenia: 231336 - 2012; data zamieszczenia: 03.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 38777 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika, ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6895910, 6895912, faks 042 6895911.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nr sprawy 3/12. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na: PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO nad realizacją zadania Rewitalizacja zabytkowego zespołu dawnego Szpitala Pediatrycznego im. Anny Marii przy ul. Piłsudskiego 71 w ramach Osi Priorytetowej VI Odnowa obszarów miejskich, Działanie VI.1 Rewitalizacja obszarów problemowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z pełnieniem funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych i konserwatorskich dla zadania Rewitalizacja zabytkowego zespołu dawnego Szpitala Pediatrycznego im. Anny Marii przy ul. Piłsudskiego 71. Roboty prowadzone będą w pięciu budynkach wchodzących w skład kompleksu Ośrodka Pediatrycznego im. Dr. J. Korczaka. Budynki wraz z działką, na której rośnie zieleń zabytkowa, wpisane są do rejestru zabytków i znajdują się w strefie ochrony Konserwatora Zabytków. W skład kompleksu wchodzą: Budynek A1- administracja i poradnie specjalistyczne, Budynek B3 B4 - poradnie, Budynek C9 - oddział pediatrii, Budynek E18 - oddział otolaryngologii Budynek F19 - blok operacyjny wraz zapleczem technologicznym Usługi obejmują: a) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, b) codzienne szczegółowe oraz okresowe sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, c) obecność każdego z inspektorów nadzoru inwestorskiego nie mniej niż 4 dni w tygodniu tj. 32 godz. w tygodniu d) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, e) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych, f) przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, g) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, h) kontrolowanie rozliczeń budowy, i) kontrola zgodności postępu prac z harmonogramem inwestycji a w razie opóźnień egzekwowanie od wykonawcy realizacji niwelowania opóźnień. Zakres rzeczowy obejmuje: a) przygotowywanie comiesięcznych raportów dla Zamawiającego, zawierających informacje o stanie zaawansowania robót, ich wartości, ewentualnych opóźnieniach, zgłoszonych przez wykonawcę do akceptacji fakturach itp., jak również wszelkich innych sprawach bieżących; b) bezzwłoczne powiadomienie właściwego organu samorządowego o zmianie: - kierownika budowy lub robót; - inspektora nadzoru inwestorskiego; - projektanta sprawującego nadzór autorski; (do powiadomienia, inspektor dołączy oświadczenia osób o przejęciu obowiązków) c) kontrolowanie zasadności zgłaszanych przez Wykonawcę robót dodatkowych a po ich ewentualnym uzgodnieniu i zatwierdzeniu przez Zamawiającego, nadzorowanie ich wykonania; d) kompletowanie i przechowywanie atestów technicznych (certyfikatów) wydanych zastosowanym na budowie materiałom budowlanym i wyrobom gwarantującym spełnienie wymagań podstawowych dotyczących: - bezpieczeństwa konstrukcji; - bezpieczeństwa pożarowego; - bezpieczeństwa użytkowania; - odpowiednich warunków higienicznych; - ochrony przed hałasami i drganiami; - oszczędności energii i odpowiedniej izolacyjności cieplnej przegród; zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa w sprawie aprobat i kryteriów technicznych dotyczących wyrobów budowlanych, na podstawie art. 10 ust. 3 z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane; e) przechowywanie zatwierdzonych do wbudowania próbek materiałów, wyrobów budowlanych i instalacyjnych; f) rozpatrywanie i opiniowanie ewentualnie zgłaszanych przez Wykonawcę rozwiązań zamiennych oraz po konsultacji z Zamawiającym podejmowanie ostatecznych decyzji odnośnie tych rozwiązań; g) prowadzenie narad koordynacyjnych na budowie; h) dokonywanie odpowiednich wpisów do dziennika budowy; i) kontrolowanie nadzorowanych przez siebie robót również w zakresie przestrzegania przepisów i zasad bezpiecznych warunków pracy; j) egzekwowanie od Wykonawcy lub zawiadomienie zgodnie z właściwością wynikającą z przepisów szczególnych organów państwowych: - Państwowej Inspekcji Sanitarnej; - Państwowej Inspekcji Pracy; - Państwowej Straży Pożarnej; o zakończeniu budowy obiektu budowlanego i zamiarze przystąpienia do jego użytkowania; k) szczegółowe skontrolowanie obiektu przed jego przejęciem od Wykonawcy; l) skontrolowanie i odbiór dokumentacji powykonawczej; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres obowiązków i czynności Inżyniera Kontraktu znajduje się w załączniku pn. Opis przedmiotu zamówienia - TOM II SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym 71.70.00.00 - Usługi nadzoru i kontroli .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie finansowane jest z dotacji unijnych przeznaczonych na finansowanie projektu pt. Rewitalizacja zabytkowego zespołu dawnego Szpitala Pediatrycznego im. Anny Marii przy ul. Piłsudskiego 71 w ramach Osi Priorytetowej VI Odnowa obszarów miejskich, Działanie VI.1 Rewitalizacja obszarów problemowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MBJ Corporation Sp. z o.o., ul. Sabały 60, 02-174 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 544666,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 369000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 369000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 772440,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.