Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2007-11-23
¦widwin: Dostawa mebli biurowych dla Nadle¶nictw ¦widwin w 2008 roku.
Numer og³oszenia: 231339 - 2007; data zamieszczenia: 23.11.2007
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: nieobowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pañstwowe Gospodarstwo Le¶ne Nadle¶nictwo ¦widwin, ul. Szczeciñska 58, 78-300 ¦widwin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3652652, fax 094 3652579.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.rdlp.szczecinek.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Pañstwowa jednostka organizacyjna nie posiadajaca osobowo¶ci prawnej - gospodarka le¶na.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa mebli biurowych dla Nadle¶nictw ¦widwin w 2008 roku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Nadle¶nictwa ¦widwin w 2008 roku, ³±czna powierzchnia u¿ytkowa budynku sk³adaj±cego siê z dwóch kondygnacji wynosi 598,88m² Zakres zamówienia obejmuje wyposa¿enie: 3 gabinetów, sekretariat, hall, sala konferencyjna, 2 aneksów kuchennych, 13 pomieszczeñ pracowniczych oraz 3 pomieszczeñ gospodarczych. Na wyposa¿enie w/w pomieszczeñ Zamawiaj±cy przewidzia³ nastêpuj±ce ilo¶ci: biurka 26 szt., fotele obrotowe 26 szt., kontenery mobilne 26 szt., sto³y konferencyjne 7 szt., krzes³a konferencyjne 76 szt., szafy ubraniowo-aktowe 8 szt., rega³y aktowe 40 szt., rega³y aktowe niskie 17 szt., kontenery stacjonarne z szufladami 20 szt., stoliki okoliczno¶ciowe 5 szt.,
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg s³ownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.11.14.20 - Krzes³a biurowe Kod CPV wg s³ownika 2008: 39.11.20.00 - Krzes³a Oryginalny kod CPV: 36.14.30.00 - Meble konferencyjne Kod CPV wg s³ownika 2008: 39.15.30.00 - Meble konferencyjne Oryginalny kod CPV: 36.11.13.00 - Siedziska obrotowe Kod CPV wg s³ownika 2008: 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakoñczenia: 31.01.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium w kwocie 2500z³. Wadium bêdzie wnoszone po zaproszeniu do sk³adania ofert, przed up³ywem terminu do z³o¿enia oferty..
III.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O zamówienie mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy: a) posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ, b) posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykonawcy wyka¿± i udokumentuj±, ¿e w okresie ostatnich trzech lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykonali bez zastrze¿eñ dostawy mebli biurowych o ³±cznej warto¶ci co najmniej 100 000 z³, c) znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia tj. wykonawcy wyka¿±, i¿ posiadaj± wolne ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 20 000 z³ d) nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Dokumenty bêd±ce podstaw± wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, które nale¿y do³±czyæ do wniosku: a) o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków w postêpowaniu b) aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie c) informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzaj±c± posiadanie ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy w wysoko¶ci co najmniej 20 000,00 PLN lub zdolno¶ci kredytowej minimum 20 000,00 PLN wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, d) wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych dostaw mebli biurowych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczêcia postêpowania, a w przypadku gdy okres dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie na kwotê nie mniejsz± ni¿ 100 000,00 z³ wraz z dokumentem potwierdzaj±cym, ¿e dostawy zosta³y wykonane bez zastrze¿eñ (np. referencje).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z uprzednim og³oszeniem.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu: 3.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Warunki gwarancji - 20
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie przekazana wraz z zaproszeniem do z³o¿enia oferty wstêpnej..
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 03.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Nadle¶nictwa ¦widwin.
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
INNE PRZETARGI Z ¦WIDWINA
- ZP/06/2025 Remont budynku nr 2 w Jednostce Wojskowej w Trzebiatowie
- Przet. do postaci cyfrowej dok. stanowi±cych podstawê zm. danych ew. oraz utw. dziennika zg³. zmian zgromadzonych i przech. w pow. o¶rodku dok. geod. i kart. SP w ¦widwinie oraz arkuszy map formatu A1
wiêcej: przetargi w ¦widwinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa mebli
- Zakup, dostawa i monta¿ wyposa¿enia do Filii Wydzia³u Komunikacji w Z±bkach przy ul. Powstañców 2C
- Dostawa mebli
- Dostawa i monta¿ mebli dla Wydzia³u Informatyki i Sztucznej Inteligencji
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pt. "Rozwój przedszkolaków z sze¶ciu przedszkoli w Gminie Lwówek".
- Prace adaptacyjne i remontowe zwi±zane z dostosowaniem budynku i pomieszczeñ do funkcji Klubu Samopomocy w Tarnawce
wiêcej: Siedziska obrotowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.