eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Namysłów › Dostawa elementów systemu odciągu spalin.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-23

Namysłów: Dostawa elementów systemu odciągu spalin.
Numer ogłoszenia: 231347 - 2007; data zamieszczenia: 23.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej, pl. Powstańców Śląskich 3, 46-100 Namysłów, woj. opolskie, tel. 077 4106775, fax 077 4106775.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa elementów systemu odciągu spalin..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów systemu odciągu spalin (system szynowy odciągu spalin), w skład których wchodzą: System szynowy odciągu spalin powinien składać się z: - 3 szt. szyn aluminiowych (wraz z odsysaczem spalin) o długości min 7 m. - 3 kpl. węży elastycznych prowadzonych równolegle oraz prostopadle do szyny (węże nie mogą tworzyć zwisających pętli ograniczających przestrzeń między pojazdami) - 3 szt. ssawek (średnica ssawki odciągowej powinna być większa od rury wydechowej - system musi umożliwić zasysanie dodatkowego zimnego powietrza celem wychłodzenia spalin, ssawka ma być mocowana do pojazdu za pomocą elektromagnesu, skonstruowana z materiałów, które w razie przypadkowego uderzenia o pojazd bezpiecznie się od niego odbiją, czas wypięcia ssawki -poniżej 0,1 sek. ) - 3 kpl. systemu automatycznego-elektromagnetycznego wypięcia ssawki (przewody elektryczne zasilające elektromagnes muszą być zintegrowane z oplotem węża lub w inny sposób uniemożliwiający ich przypadkowe uszkodzenie) - 3 szt. balansera wyposażonego w regulację siły naciągu (linka balansera ma być poprowadzona w przewodzie odciągowym pionowym), dopuszcza się rozwiązanie techniczne spełniające funkcję balansera pod warunkiem, że rozwiązanie to zapewni spełnienie wszystkich funkcji w/w urządzenia wymaganych przez Zamawiającego tj.: - - zapewni skuteczne podciąganie ssawki po wypięciu z możliwością regulacji siły naciągu, które w pełni zabezpieczy ssawkę przed uszkodzeniem. - - podciąga ssawkę na bezpieczną wysokość . - - gwarantuje odciągnięcie ssawki w jednym kierunku co wyklucza możliwość jej uszkodzenia w wyniku uderzenia o pojazd. - - zapewni możliwość szybkiej i sprawnej regulacji siły naciągu bez konieczności demontażu elementów przewodów i ssawki. - 3 szt. elektronicznego bezdotykowego wyłącznika krańcowego - 3 szt. zderzaka hydraulicznego na końcu szyny ( łagodnie zatrzymujący wózek) - system po zmianie ssawki musi mieć możliwość obsługi samochodów z dolną jak i górną rurą wydechową (wymagane fotograficzne udokumentowanie zastosowanych rozwiązań) - 2 szt. wentylatorów wywiewnych, wewnętrzny o wydajności min. 3000 m3/h. Ponad to należy dodać, iż usytuowanie rur wydechowych w pojazdach jest następujące: stanowisko nr 1,2,3 - dół, środkowa część pojazdu, lewa strona. Wszystkie elementy musza być kompatybilne i być składowa jednego systemu. Minimalne parametry urządzenia podano powyżej. Oferowane przez wykonawcę urządzenia muszą odpowiadać minimalnym parametrom i nie mogą być one gorsze jakościowo niż podano powyżej. W opisie przedmiotu zamówienia powyżej, Zamawiający szczegółowo określił swoje potrzeby. Wykonawca w ofercie musi zaproponować sprzęt fabrycznie nowy rok produkcji 2007, który będzie posiadał wszystkie elementy wymienione w przedmiocie zamówienia, a ich parametry techniczne i jakościowe będą na poziomie lub lepsze od podanych poniżej. Nie spełnienie wymaganych parametrów i warunków spowoduje odrzucenie oferty. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.23.21.00-5 (Urządzenia do odprowadzania dymu). Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Miejsce realizacji zamówienia: Siedziba Zamawiającego.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.23.21.00-5.

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 24.12.2007.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: 700,00 zł.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163 z późn. zmianami), posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, którzy złożą ofertę obejmującą całość zamówienia i nie modyfikujący przedmiotu zamówienia określonego przez zamawiającego w SIWZ, którzy zaakceptują termin płatności do 14 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego, którzy podpiszą umowę zgodną z niniejszą SIWZ, a także zgodną z ofertą przetargową, którzy podadzą kwotę wynagrodzenia ryczałtowego, którzy przygotują ofertę zgodnie z formularzami, stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ i zgodnie z wymaganiami SIWZ, którzy udzielą odpowiedzi na wszystkie pytania postawione w formularzu oferty i w załącznikach do oferty, którzy sporządzą ofertę w języku polskim, którzy złożą ofertę w formie pisemnej, którzy złożą ofertę podpisaną przez osobę lub osoby wskazane w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadające pełnomocnictwo, którzy złożą ofertę dostarczoną w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania i opatrzoną informacjami zawartymi w SIWZ, którzy wnieśli wadium, którzy zagwarantują min. 36 miesięczny okres gwarancji. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia we wniosku. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców oparty będzie na zasadzie (spełnia - nie spełnia).
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty; 2. oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy; 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie, 5. szczegółowy opis proponowanego urządzenia zawierający wszystkie elementy i parametry określone w przedmiocie zamówienia, 7. pełnomocnictwo - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące wykonawcę*.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.namyslow.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, Pl. Wolności 12A, 46-100 Namysłów, woj. Opolskie, pok. nr. 206, Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Zarządzania Nieruchomościami,.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, Pl. Wolności 12A, 46-100 Namysłów, woj. Opolskie, pok. nr. 206, Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Zarządzania Nieruchomościami,.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.