To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2007-11-23
Łódź: Dostawa sprzetu jednorazowego użytku dla potrzeb Oddziałów Szpitalnych, Bloku Operacyjnego oraz Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej
Numer ogłoszenia: 231381 - 2007; data zamieszczenia: 23.11.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 171017 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Łodzi, ul. Północna, 91-425 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6341270, fax 042 6341254.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzetu jednorazowego użytku dla potrzeb Oddziałów Szpitalnych, Bloku Operacyjnego oraz Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa sprzetu jednorazowego użytku dla potrzeb Oddziałów Szpitalnych, Bloku Operacyjnego oraz Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej Przedmiot zamówienia podzielono na trzy części. Część A - oddziały szpitalne (dziesięć pakietów): Pakiet 1 - strzykawki, igły iniekcyjne, kaniule dożylne, kraniki odcinające. Pakiet 2 - aparaty do przetaczania płynów infuzyjnych i krwi, przedłużacze i filtry do płynów, zestawy do kaniulacji dużych naczyń. Pakiet 3 - zgłębniki żołądkowe, sondy Sengstakena. Pakiet 4 - kanki, zestawy do lewatywy. Pakiet 5 - worki do zbiórki moczu, sterylne. Pakiet 6 - pojemniki na odpady. Pakiet 7 - termometry. Pakiet 8 - bielizna i odzież jednorazowego użycia Pakiet 9 - bielizna i odzież jednorazowego użycia Pakiet 10 - worki stomijne Część B - blok operacyjny (cztery pakiety): Pakiet 1 - zestawy wysokopróżniowe do drenowania ran. Pakiet 2 - zestawy niskociśnieniowe do drenowania ran, drenaże pasywne. Pakiet 3 - Zestawy do odsysania z pola operacyjnego, chirurgiczne pętle naczyniowe, taśmy do znakowania narzędzi. Pakiet 4 - Strzyżarki chirurgiczne, kompresy do schładzania miejsca operowanego. Część C - zakład diagnostyki laboratoryjnej (dziewięć pakietów): Pakiet 1 - pojemniki jałowe i niejałowe Pakiet 2 - pojemniki do transportu próbek chirurgicznych Pakiet 3 - probówki i korki Pakiet 4 - szkiełka laboratoryjne Pakiet 5 - kapilary do gazometrii Pakiet 6 - szpatułki Pakiet 7 - nożyki do nakłuć Pakiet 8 - wymazówki, szpatułki, etykiety Pakiet 9 - końcówki do pipet automatycznych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.13.10 - Strzykawki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.10 - Strzykawki .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 420369,83 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zarys Sp. z o.o., ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 143560.50
- Oferta z najniższą ceną: 143560.50 / oferta z najwyższą ceną: 143560.50
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Aesculap Chifa Sp. z o.o., ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 171007
- Oferta z najniższą ceną: 171007 / oferta z najwyższą ceną: 171007
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Tyco Polska Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 44784.62
- Oferta z najniższą ceną: 44784.62 / oferta z najwyższą ceną: 44784.62
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zarys Sp. z o.o., ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 17167.68
- Oferta z najniższą ceną: 17167.68 / oferta z najwyższą ceną: 17167.68
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- 3 M Poland Sp. z o.o., Al. Katowicka 117, 05-830 Kajetany, Nadarzyn, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 11910.11
- Oferta z najniższą ceną: 11910.11 / oferta z najwyższą ceną: 11910.11
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Medlab Products Sp. z o.o., ul. Gałczyńskiego 8, 05-090 Raszyn, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 13844
- Oferta z najniższą ceną: 13844 / oferta z najwyższą ceną: 13844
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MAR-FOUR Marian Siekierski, ul. Swojska 4, 91-342 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 4083.90
- Oferta z najniższą ceną: 4083.90 / oferta z najwyższą ceną: 4083.90
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PAUL HARTMANN POLSKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PAUL HARTMANN POLSKA" SP. Z O.O.
- Paul Hartmann Polska Sp. z o.o., ul. Partyzancka 133/151, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 4403
- Oferta z najniższą ceną: 4403 / oferta z najwyższą ceną: 4403
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
jakie przetargi wygrała firma
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
- Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A., u. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 9609
- Oferta z najniższą ceną: 9609 / oferta z najwyższą ceną: 9609
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa pojemników na odpady komunalne wszystkich frakcji dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- 29/TP/ZP/D/2025 Dostawy testów Combo 6 w 1 oraz testów na obecność Rotawirusów, Adenowirusów i Norowirusów w kale wraz z kontrolą dodatnią i ujemną.
- "Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej podczas szkolenia, które odbędzie się w terminie 14 - 16 maja 2025 r. na terenie województwa łódzkiego".
- "Dostawa ryb morskich, słodkowodnych i pokarmu dla ryb akwariowych w roku 2025 "
- Dostawa 75 komputerów stacjonarnych i 5 komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem dla Wojewódzkiego Funduszu ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
- "Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta Łodzi oraz miejskich jednostek organizacyjnych"
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.