Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-23
Tarnobrzeg: OCHRONA OSÓB I MIENIA W BUDYNKU SĄDOWYM W TARNOBRZEGU.
Numer ogłoszenia: 231392 - 2007; data zamieszczenia: 23.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Tarnobrzegu, ul. Sienkiewicza 27, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 015 8234880, fax 015 8230551.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnobrzeg.so.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OCHRONA OSÓB I MIENIA W BUDYNKU SĄDOWYM W TARNOBRZEGU..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. ochrona fizyczna budynku Sądów i Prokuratur w Tarnobrzegu jak też pracujących w nim osób. 2. przeciwdziałanie zdarzeniom i przestępstwom godzącym w dobra przekazane do ochrony oraz naruszeniom porządku i bezpieczeństwa na chronionym terenie. 3. obsługi systemu telewizji użytkowej, systemu sygnalizacji napadu, oraz niezwłoczne podejmowanie stosownych działań po otrzymaniu sygnału o zagrożeniu. 4. obsługa bramkowego detektora metalu wraz z kontrolą osób wchodzących ( niedopuszczalna sytuacja wejścia osób posiadających niebezpieczne urządzenia lub przedmioty jak również osób będących pod wpływem alkoholu, narkotyków itp) 5. nadzorowania otwierania i zamykania obiektu zgodnie z ustalonym porządkiem i rozkładem pracy, 6. wykonywania systematycznych kontroli systemu zabezpieczenia obiektu. 7. zapobiegania włamaniom, kradzieżom oraz niszczenia mienia Zamawiającego, 8. zapobiegania - w miarę możliwości - ewentualnym skutkom wypadków nadzwyczajnych np. awaria sieci wod-kan, co, pożarów, 9. dbania o utrzymanie porządku publicznego, 10. zapobiegania i likwidowania zagrożeń dla zdrowia lub życia osób przebywających na terenie objętym ochroną, 11. uniemożliwianie wyjścia z terenu obiektu osób co do których istnieje uzasadnione podejrzenie, że dokonały lub usiłowały dokonać przestępstwa lub wykroczenia na szkodę Zamawiającego - do czasu przybycia Policji. 12. udzielanie informacji osobom wchodzącym do sądu. 13. udzielanie pomocy osobom niepełnosprawnym wchodzącym do sądu. 14. monitoring parkingów samochodów osobowych, jak też z innych wydarzeń rażąco naruszających spokój i porządek na terenie bezpośrednio przyległym do budynku i podejmowanie stosownych reakcji zapobiegającym ew. niepożądanym zdarzeniom. 15. wykonywanie innych poleceń z zakresu służby ochronnej zlecone przez Prezesa Sądu lub osoby przez niego upoważnionej. Ochrona realizowana będzie w systemie całodobowym: Przez trzech pracowników w ciągu 8 godzin pracy sądów i prokuratur, Przez jednego pracownika w pozostałe 16 godzin - poza godzinami pracy oraz przez jednego pracownika w dni ustawowo wolne od pracy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 3 300 zł wnieść nalezy przed terminem składania ofert.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci nie wykluczeni na podst. art.24 i spełniający warunki art. 22. ustawy a także warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b. oświadczenie o nie zaleganiu z wymagalnymi płatnościami względem ZUS i Urzędu Skarbowego. c. oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Ustawy. d. oświadczenie, że oferent spełnia warunki wynikające z Art. 22 Ustawy. e. aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 1997 r. Nr 114, poz. 740 z póź. zm) f. Oświadczenie o istnieniu w firmie tzw Pionu Informacji Niejawnych - ( przedstawić należy kopię certyfikatu - poświadczenie bezpieczeństwa- wydanego przez Urząd Ochrony Państwa dla Pełnomocnika Ochrony ), g. Oświadczenie o posiadaniu w firmie Specjalistycznych Uzbrojonych Formacji Ochronnych ( dodatkowo przedstawić należy wykaz i kwalifikacje pracowników działających w tego typu formacji oraz kopię decyzji Komendanta Wojewódzkiego Policji o pozwoleniu na posiadanie określonej liczby broni). h. wykaz z chronionych zakładów ( w szczególności instytucji administracji państwowej) - wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania , oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie;(referencje, protokoły odbioru itp.) i. Wykaz pracowników posiadających poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych (ilość i stopień dostępu), j. Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji, doświadczenia i wykształcenia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. ( posiadane licencje, świadectwa ukończenia kursów, certyfikaty itp.) k. Opinia Powiatowego Komendanta Policji ( na którego terenie działa firma) o dotychczasowej współpracy z oferentem, l. Kopia ubezpieczenia OC za ewentualne szkody wynikłe w związku z prowadzoną działalnością m. wypełnione formularze stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnobrzeg.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SAD OKRĘGOWY W TARNOBRZEGU 39-400 TARNOBRZEG UL. SIENKIEWICZA 27 SEKCJA INWESTYCJI I REMONTÓW POKÓJ NR 705.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: NIE DOTYCZY
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: NIE DOTYCZY
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2007 godzina 09:00, miejsce: SAD OKRĘGOWY W TARNOBRZEGU 39-400 TARNOBRZEG UL. SIENKIEWICZA 27 SEKCJA INWESTYCJI I REMONTÓW POKÓJ NR 705.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY
INNE PRZETARGI Z TARNOBRZEGA
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z nadzorem autorskim dla zadania: "Poprawa infrastruktury transportu publicznego na terenie MOF Tarnobrzeg"
- "Poprawa jakości kształcenia ogólnego Liceum Ogólnokształcącego oraz Szkoły Podstawowej nr 10 w Tarnobrzegu" - dostawa wyposażenia - 7 zadań.
więcej: przetargi w Tarnobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGI W ZAKRESIE OCHRONY OSÓB I MIENIA CENTRALNEJ WOJSKOWEJ PRZYCHODNI LEKARSKIEJ "CePeLek" SP ZOZ
- Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia w obiekcie Polskiego Wydawnictwa Muzycznego w Krakowie
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia dla Domu Pomocy Społecznej w Łodzi przy ul. Spadkowej 4/6
- Świadczenie usług ochrony fizycznej oraz monitoringu ogrodzonego terenu na placu marsz. Józefa Piłsudskiego w Warszawie.
- Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Krakowie
- Świadczenie usług ochrony w sześciu obiektach Muzeum Narodowego w Szczecinie.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.