Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-03
Warszawa: Flagowanie obiektów na potrzeby Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
Numer ogłoszenia: 231401 - 2009; data zamieszczenia: 03.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów , Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6947503, faks 022 6946671.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.premier.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Flagowanie obiektów na potrzeby Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług flagowania obiektów znajdujących się w programach wizyt zagranicznych delegacji rządowych przybywających do Polski na zaproszenie Prezesa Rady Ministrów lub Wiceprezesów Rady Ministrów w okresie 24 miesię-cy. 2. Wybrany Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa na realizację zamówienia zobowiązany bę-dzie dysponować (posiadać lub mieć do nich dostęp) flagami, proporcami i chorągiewkami każdego pań-stwa świata oraz Unii Europejskiej i Organizacji Narodów Zjednoczonych. 3. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie również dostarczać chorągiewki mocowane do samocho-dów, którymi przemieszcza się delegacja oraz proporczyki konferencyjne. Wymienione chorągiewki i proporczyki Wykonawca będzie sprzedawał Zamawiającemu. 4. Termin założenia i zdjęcia flag oraz zakres wykonania usługi tj. wykaz obiektów, które mają być ofla-gowane będą każdorazowo określane w zleceniu, wystawianym przez uprawnioną komórkę Zamawiają-cego tj. Biuro Dyrektora Generalnego Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, które będzie zawierać główne potrzeby. Przy czym: - czas wykonania pojedynczej, przykładowej usługi jak opisana łącznie w pkt 6 i 8 - jeden dzień tj. nie później niż nazajutrz po uzyskaniu zlecenia; - czas wykonania usług większych lub bardziej złożonych - max. trzy dni od daty otrzymania zlecenia; - sporadycznie w sytuacjach nietypowych - niezbędne będzie uzgodnienie wszystkich szczegółów dotyczących usługi, w tym także flagowanie poza terenem Warszawy. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od części zamówienia odpowiednio do potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tego tytułu. 6. Wykaz obiektów, które najczęściej są flagowane (z przykładową liczbą flag) obejmuje, m.in. - Lotnisko Wojskowe - maszty: 2-3 flagi oraz dodatkowo 2 stojaki x 6 flag +drzewce; - Salonik VIP MDL - 1stojak x 2 flagi + drzewce albo 1 stojak x 3 flagi + drzewce; - Kancelaria Prezesa Rady Ministrów: - Al. Ujazdowskie - 5 flag (maszty), 2 stojaki x 4 flagi + drzewce albo 2 stojaki x 6 flag + drzew-ce; - ul. Bagatela - 2 flagi (maszty), 2 stojaki x 4 flagi + drzewce albo 2 stojaki x 6 flag +drzewce; - Kancelaria Prezydenta RP (wejście główne) - 2 flagi (maszty), oraz 2 stojaki x 6 flag + drzewce; - Kancelaria Sejmu (wejście główne) - 1 stojak x 4 flagi + drzewce albo 1 stojak x 6 flag + drzewce; - Kancelaria Senatu (wejście główne) -1 stojak x 4 flagi + drzewce albo 1 stojak x 6 flag + drzewce; - Hotel Parkowa lub inny hotel w Warszawie (miejsce zakwaterowania delegacji) 1 stojak x 2 flagi + drzewce albo 1 stojak x 3 flagi + drzewce. 7. Poza obiektami wymienionymi powyżej Zamawiający dopuszcza flagowanie innych miejsc wydawa-nia uroczystego przyjęcia, w Warszawie, w zależności od potrzeb. 8. W przypadku konieczności realizowania poszczególnych punktów programu wizyt zagranicznych poza Warszawą Wykonawca zobowiązany będzie zwykle do wypożyczenia 2 flag, stojaków i drzewców. 9. Pozostały zakres zamówienia, zawiera wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ, w którym zapisane są m.in. warunki płatności. 10. Na realizację przedmiotowej usługi zamawiający zamierzy przeznaczyć kwotę 200 000, która będzie maksymalną wartością umowy. 11. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców przy realizacji zamówienia, z wyjątkiem wykonania usługi flagowania w miejscach wskazanych w zleceniu. 12. W przypadku wykonywania części zamówienia przez podwykonawcę Wykonawca wskaże w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, część (części) zamówienia, które powierza podwykonawcy (podwykonawcom)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.13.10.00 - Dodatkowe usługi dla władz publicznych 35.82.10.00 - Flagi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Złożona oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 2 000zł (dwóch tysięcy złotych), obejmującym okres związania ofertą.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy, tj.: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, przy czym Zamawiający wymaga: wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywane, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 2 usługi flagowania, każda o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, poparte dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt. 1.1-1.3 winien spełniać jeden Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie, warunek określony w pkt. 1.4 winni spełniać wszyscy Wykonawcy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22. ust 1 pkt 1-3 pzp sporządzony zgodnie z Zał. nr 2 do SIWZ (oryginał), 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; a) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w lit. a), zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy stosuje się odpowiednio. 3. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 2 usługi flagowania, każda o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto, poparte dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie, sporządzony zgodnie z Zał. nr 3 do SIWZ. Wykaz musi zawierać informacje niezbędne do stwierdzenia czy Wykonawca spełnia warunek określony w Sekcji III.2 pkt. 1.2. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że każda usługa została wykonana należycie. 4. oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, sporządzone zgodnie z Zał. nr 2a do SIWZ (oryginał). 5. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokument i oświadczenie wymienione w pkt. 2 i 4 mają potwierdzać spełnienie warunku określonego w Sekcji III.2 pkt 1.4 SIWZ przez wszystkich Wykonawców. Dokumenty określone w pkt. 3 oraz oświadczenie z pkt. 1 mają potwierdzać spełnienie warunków określonych w Sekcji III.2 pkt. 1.1 - 1.3 SIWZ przez jednego Wykonawcę lub przez Wykonawców wspólnie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kprm.gov.pl/zamowienia/publiczne/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Biuro Dyrektora Generalnego
Wydział ds. Zamówień Publicznych
Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2009 godzina 13:00, miejsce: Oferty należy przesyłać na adres siedziby Zamawiającego - Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa albo złożyć na Dziennik Podawczy - wejście od Al. Szucha 14..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług konserwacji technicznej nieruchomości Urzędu Dozoru Technicznego - ZP-DA-6/25
- Świadczenie usług cateringowych wraz z obsługą na potrzeby NFOŚiGW
- 147,156/2025 Wywóz nieczystości płynnych ze zbiorników bezodpływowych i WC wolnostojących, znajdujących się na nieruchomościach, administrowanych przez ZGN w dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wykonanie remontu okładzin schodów na 4 klatkach schodowych(...) w budynku mieszkalnym przy ul. Puławskiej 4/6/8 w Warszawie (...)
- Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 244 w budynku przy ul. Blacharskiej 1 w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Dostawa paliwa gazowego do budynku Kamienicy Krystalla, Al. Jerozolimskie 59 w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.